צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הרהורים מהקומה השלישית

בקומה הראשונה דרה האמת, בקומה השנייה דרה המציאות כפי שאני תופס אותה, ובקומה השלישית דרה המציאות כפי שאתם מבינים אותה.

כל נרטיב נכתב מהקומה השנייה, ומובן, אם נרצה ואם לא נרצה, דרך הקומה השלישית. האמת היא אמבריונאלית (גולמית, עוברית) אבסולוטית ויחידה, אולם היא עוברת גלגולי עיבוד וצורה בדרך. לכרי הגידול וההשפעה הסביבתית-תרבותית מבית ומחוץ חלק נכבד בעיצובו של כל פרט ופרט, ובדרך שבה הוא משיג את הדברים.
לפני 16 שנים. 10 במאי 2008 בשעה 8:20

יש לה את הנשיקה הסודית שלה, זו שהיא תמיד שולפת רגע אחרי שנגמרו לי המילים. היא יודעת להשתמש נכון בכוח נשיקתה הנדמה לי לעתים כמפיץ ארס משכר, הגורם לי לשכוח כמה כעסתי רק רגע בודד לפני. לא תיארתי לעצמי שלנשיקה קטנה יכול להיות משקל כזה גדול.

יש לה את החיוך הזה שהיא מחייכת כשהיא מרוצה ממשהו. פניה משתנות במן שינוי קטנטן ומלא חן. אף פעם לא גיליתי לה אבל אותו חיוך תמיד ממיס אותי. יש בו משהו פשוט ותמים ובאותה מידה פתלתל וערמומי. עם הזמן היא למדה להשתמש בתבונה בחיוך שלה ובעובדה שהוא מצליח להוציא ממני כל מה שהיא רוצה.

יש לה את המבט הזה בעיניים שיודע לקרוא מחשבות. היא משתמשת בו כשהיא לא בטוחה במשהו. מעין מפתח שהיא פיתחה לגילוי האמת. כשהוא מופיע אני יודע שהיא יודעת מה קרה עוד לפני שסיפרתי.

יש לה את היכולת לכעוס ולרתוח, לשבור את הכל, לזרוק את כל העולם ועברו דרך החלון, ובאותה המהירות לסלוח ולשכוח, להתפייס כאילו לא קרה דבר. היא למדה איך לטלטל את הספינה במיומנות עוד רגע ובאה התהפכות. או-אז היא משתלטת על הגה הסיפון ומנווטת את הספינה לחוף מבטחים. היא יודעת לפצות את "הניצול" שלה על הטלטלה העזה. הפיצוי שלה לעולם משאיר בי טעם של עוד...

יש לה את הנשקים הסודיים שלה: נשיקת ערפד קטנה, חיוך זוויתי וממזרי, מבט חוצה גבולות וכליות, וגמישות יצרית שתמיד יוצרת אצלי עניין מחודש. אז מה הפלא שאני כל כך אוהב אותה.

מואה:-)

נמשכת{משויכת} - נשמע מיוחד ויפה
בהצלחה לשניכם
:-)
לפני 16 שנים
אלילה בעליל - *מסמיקה*

:)
לפני 16 שנים
VELVET - מואה... :)
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י