לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מעבר למראה

אני פה. מרטיב בזהירות את קצה הבוהן. ואז קצת יותר. ועוד קצת. ועוד.
כל פעם עוד, וכל פעם קצת.
לפני 10 שנים. 21 במרץ 2014 בשעה 0:41

מלכה שלי.

אני רחוק ממך, כבר כמה שבועות שלא נפגשנו, והכמיהה והתשוקה שלי הולכות ומתגברות.

אנחנו מדברים במצלמה. לא סקס, לא בדסמ, שיחה. מתעדכנים בימים שעוברים עלינו.

בשבועות שעוברים עלינו. שעוברים בנפרד.

אני בולע בעיניים את הפנים היפות שלך, אוגר לזיכרון כל חלק ממך שנראה לי. ותוך כדי שיחה – יומיומית, דא והא – אני לא יכול להתעלם מהגיד בצוואר, מהשיער שנופל על הכתף, מעור הכתף החשוף. כשאת נשענת לאחור והמצלמה קולטת את קימור השדיים שלך דרך הסוודר, אני מתחיל להתבלבל, ולא מצליח לעקוב אחרי השיחה. הראש מנסה להחזיר את הקשב, להישאר קוהרנטי, אבל העיניים רק מחפשות לגמוע עוד ועוד מהגוף שלך, רגישות לכל פיסת עור חשופה.

ואת, מלכה שלי, מכירה אותי טוב כל כך, קולטת שאני מאבד ריכוז. אני מסביר לך למה. כל כך הרבה זמן בנפרד ממך, שכל מה שאני רוצה עכשיו זה רק לאונן מול עצם הבריח שלך... את לא צריכה לחשוף עוד כלום, לא צריכה להתפשט.

אני חושב על תרבויות הכיסוי, הצנועות יותר משלנו, על כמה ארוטיקה יכולה להיות במבט, בצוואר חשוף, בקרסול, כשלא הורגלת להרבה יותר מזה.

את צוחקת.

אבל אני כן הורגלתי ליותר, מלכה שלי. הנשים פה חושפות טפחיים, וכשאני יוצא לרחוב אני נהנה ממכנסונים קצרצרים, רגליים ארוכות, מחשופים נדיבים. אבל זו את. את שלא ראיתי, ואת שאני רוצה לראות. והכתף שלך מגרה אותי יותר מכל שד חצוף חצי חשוף שאני רואה בחוץ.

את סקסית כל כך, ואני נהנה לראות בעיניים שלך שאת מרגישה ככה. מאושר שגורם לך להרגיש ככה. אני לא צריך יותר מזה, לא צריך שתתפשטי, שתראי לי יותר, שתחשפי. מה שאני רואה מספיק בשביל להציף אותי בתשוקה.

את אומרת לי להראות לך את הזין המתגעגע שלך, ואני מפשיל מכנסיים כשאת מכניסה אצבע אל בין השפתיים שלך. תיגע בו, את אומרת לי, תיגע בזין שלי כמו שאני אוהבת לגעת בו.

ועוד רגע ואני כבר על הברכיים, ערום, מלטף את הזין שלך בהכרת תודה, וכולי רועד מתשוקה כשאת מושכת את החולצה למטה כדי להעמיק את המחשוף, נותנת לי הצצה אל הקליבג', מוקד החלומות שלי.

והנשימה שלי נעתקת כשאני מאונן בטירוף, גונח ונאנק, מסתכל מהופנט אל המחשוף שלך, מתחנן בדממה שתמשכי עוד, שתזכי אותי בהצצה לפטמה, ומרגיש ברגע הזה שפסגת התשוקה שלי היא להיות ככה בדיוק, לאונן על הברכיים מול הגוף הלבוש שלך.

אני מתחנן שתרשי לי גם לגמור. אני מזהה את הניצוץ הממזרי הזה בעיניים שלך, כשאת חוככת אם לרחם עלי ולהרשות לי להתפרק, או להשאיר אותי ככה בטירוף של התשוקה אלייך, על קצה האורגזמה שלי, וככה לעצור אותי ולשלוח אותי להמשך היום.

בבקשה, מלכה שלי. בבקשה תרשי לי.

Miss Hide - אוף, לא ידעתי כמה התגעגעתי אליך... :)
לאן נעלמת?!
לפני 10 שנים
דאלי​(נשלט) - :-) תודה....
לחיים שבחוץ, לבחוץ של הארץ...
לפני 10 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - פשוט מקסים!
לפני 10 שנים
דאלי​(נשלט) - :-) תודה
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י