סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מעבר למראה

אני פה. מרטיב בזהירות את קצה הבוהן. ואז קצת יותר. ועוד קצת. ועוד.
כל פעם עוד, וכל פעם קצת.
לפני 10 שנים. 15 באפריל 2014 בשעה 18:03

אני יושב על הספה. את שוכבת עליה, הראש שלך מונח על הירכיים שלי.

אנחנו מתנשקים.

אנחנו ערומים.

יד אחת שלי מלטפת את השיער שלך, את הפנים. השניה מרפרפת על הגוף. הגוף הנהדר שלך שאני כל כך אוהב, שתמיד מדליק אותי, שאני משתוקק אליו כל כך, תמיד. יורדת לאט אל הכוס הנפלא שלך, מרפרפת מסביב, במגע עדין, ומתקרבת לאט לאט. אני מתרגש. תמיד מתרגש לגעת בך, תמיד מתרגש למחשבה שאני עומד לענג אותך, תמיד מאושר שאני יכול, שאני יודע איך, שאת נהנית ממני. הנשימות שלך מתגברות. אני מחדיר אצבע אל בין השפתיים. את רטובה. אני כל כך אוהב את זה שאת תמיד רטובה כשאני מגיע לשם. תמיד מוכנה אלי, תמיד מחכה לי.

אני לא בטוח אם זה שלי או שקראתי את זה איפשהו, או ששמעתי באיזה סרט - שהכוס תמיד צריך להיות רטוב כשאתה מגיע אליו. מאהב טוב לא אמור להכיר כוס יבש.

ואני מלטף, למעלה ולמטה, מרגיש אותך זזה עלי, נאנחת בתוך הנשיקה שלי.

טוב לך, מלכה שלי.

ואת מרימה את היד אל מעל לראש שלך, ומלטפת את הזין שלך, הזין שכל כך שלך, ורק שלך. שמשתוקק תמיד למגע שלך. את מלטפת אותו במגע עדין, מרפרף, רק בקצות האצבעות, רק הקצה שלו, מגע מטריף שממלא אותי בתשוקה למגע אחר, שלא תתני לי. לימדת אותי את העוצמה הארוטית שבכמיהה הלא מממושת, וזה מה שאת עושה לי, רק מגע מרפרף שמעצים את הגרוי שלי בהדרגה, באיטיות, בפסיעות קטנות וכמעט לא מורגשות.

אנחנו מתנשקים, את רטובה ואני קשה, ולשון בלשון בין נשימות והתנשפויות של גרוי מתגבר.

אני מנסה להתנתק מהעונג שלי, להתרכז בלגעת בך, בלענג אותך. זה קשה, האצבעות שלך כל כך נפלאות, כל כך יודעות איך לנגן עלי. אבל אני מצליח לשמור על המגע הנכון, על הקצב, ומרגיש אותך הולכת ומתקרבת.

את גונחת, והגוף שלי מתחיל לרעוד מהריגוש. 'אל תגמור', את לוחשת לי כשאת מתפתלת מתחתיי. את לוחשת בעדינות, את לא צריכה יותר מזה, זה לא טון מצווה, אבל זה מספיק לי. זו לחישה שקטה של אישה שיודעת שהיא רק צריכה להגיד. לא אגמור.

ברור שלא אגמור, מלכה שלי. לא אגמור בלי שתרשי ואני יודע שיש לך עוד תכניות על הזין שלך. על העבד שלך.

אני מתמסר לעונג שלך. מתרכז בו. בקצב, בתנועות שלך, בגניחות שלך. אני מנסה לקרוא אותך, ולגעת בהתאם, ומרגיש כאילו את נכנסת לתוכי, שהגוף שלנו אחד, ואני מתחבר להנאה שלך, לעונג שלך. שאנחנו מאוחדים. אני כמעט מרגיש פיזית את ההנאה שלך בגוף שלי.

'אל תגמור', את לוחשת לי כשאת מתפתלת מתחתיי, ומלטפת את קצה הזין שלך, שנינו מתקרבים אל השיא, אבל רק אחת תעבור אותו. אני אשאר חרמן וכנוע ומשתוקק. אבל עכשיו אני מתענג, מתענג על העונג שלך, מתענג עם הגוף שלך, כשהתנועות שלך מתגברות, ואת עוזבת אותי כשאני שוב מתחיל לרעוד, עוזבת את הזין שלך ומתרכזת בעונג שלך, וגם אני, כל כך בתוכו, כל כך מרגיש אותו, לגמרי כאילו אני מתענג פה בעצמי.

אני מתמסר כל כולי להנאה שבלענג אותך.

ואנחנו יחד, כל כך יחד, אני רוצה את האורגזמה הזו, רוצה אותה בכל הגוף שלי, את האורגזמה שלך. והאצבע הרטובה שלי בפנים, בין השפתיים שלך, עולה ויורדת ואני מתפתל עכשיו יחד איתך, מרגיש כל כך מחובר אליך, כל כך מרוגש ומתענג, מתפתל ומתנשף וגונח בעצמי, כל כך משתוקק לשיא הזה שמתקרב, שמגיע, ואת צועקת, ואני גומר, מלכה שלי, אני לגמרי מרגיש שאני גומר, שזו אורגזמה שלי, אלא שאני גומר דרך הגוף שלך, אין לי מילים להסביר את מה שקרה פה עכשיו, את זה שלגמרי הרגשתי שגמרתי איתך יחד, אבל אני מרגיש את זה בכל הגוף, ומרגיש את זה בראש, ומרגיש חזק מאד שממש גמרתי יחד איתך, לא בגוף אלא בנפש, אבל ממש.

ואני מרגיש אצלי בגוף את השחרור הזה, ההרפיה הפוסט-אורגזמית.

ואני חושב, מלכה שלי, שכזה עבד אני רוצה להיות לך, שכל כך מפנים את האורגזמה שלך, כל כך מרגיש שהיא שלי. כל כך משתוקק לה.

ואני יכול לשמוע אותך צוחקת ואומרת שאם למדתי כל כך יפה לגמור דרכך, אני לא צריך עכשיו אורגזמות מסוג אחר.

Miss Hide - כמה שהתגעגעתי, דאלי :)
לפני 10 שנים
דאלי​(נשלט) - התגובות שלך תמיד עושות חשק לכתוב עוד :-). }{
לפני 10 שנים
Miss Hide - Please do }{
לפני 10 שנים
דאלי​(נשלט) - נעים מאד רורן, וברוך הבא.
אוהבים אותך.
ואן די אט אה טיים :-).
לפני 10 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - אוחח זה יפה כל כך.
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י