בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

העלמה והצינוק

סיפורים של אהבה וכאב, שליטה והתמסרות. ומעל הכל - קירבה.
לפני 3 שנים. 15 בינואר 2021 בשעה 21:18

אני שומע אותך במדרגות ומתקדם לדלת עוד לפני שדופקת, תוך שתי שניות את בפנים, אוף כמה התגעגעתי אלייך. 

"אני צריכה לשטוף ידיים ורוצה לעשן משהו" את ממלמלת עוד כשאני מתקרב לחבק, או משהו דומה, אני לא בטוח, אני בקושי מקשיב, אני מתרכז בריח שלך ובחיבוק, יד אחת מחזיקה בגב התחתון ומצמידה אותך צמוד אליי והשנייה מלטפת את הצד ליטוף אינטימי, מחפשת ושואלת את השאלה היחידה שמעניינת אותי עכשיו, איך ייראה הערב?


שנינו יודעים את החוקים הלא כתובים, אם יש תחתונים אני אחבק ואנשק על הלחי ונשב ונעשן ונראה טלוויזיה ונקשקש, שני חברים וותיקים שלא התראו, ונתחבק ונצחק ונרכל ותלכי הביתה, ערב נעים לכל הדעות.

אבל אם אין את שלי.


"אין, אין, אין תחתונים!" המוח שלי צוהל כשהיד שלי מלטפת ליטוף חלק ויורדת אל הירך שלך, והשמלה שלך קצרה ונעימה ותוך שניונת היד שלי כבר על ירך חמה וחלקה. "אני רוצה לע…" את מתחילה להגיד אבל אני שם את היד על הפה שלך ולא נותן לך לסיים, לוחש לך באוזן "התגעגעתי" ואני מרגיש אותך נמסה לתוך הלחישה ומתמסרת למגע שלי, את לא באמת רוצה להתווכח,אני יודע, הפה שלי מטייל על הצוואר הלבן שלך ואני מרגיש אותך נרעדת, בלי לחשוב את מנסה לקחת צעד אחורה אבל אין מאחורייך כלום חוץ מהקיר, היד שלי ממשיכה לטייל על הגוף שלך, מרחפת על הירכיים, מתקרבת.

אני יודע בדיוק מה לחישה באוזן עושה לך, מה היד שלי עושה.

"אתה ילד רע!" את  גונחת בתסכול מזויף, הגנה אחרונה וטפשית, שנינו יודעים לאן זה מוביל כבר.


"שום בעיה" אני אומר והיד שלי מלטפת וחופנת בין רגלייך "בואי נעשה לך את המבחן?"
"לאאאאא" את מייללת אבל אני כבר לא יודע בשביל מי את מנסה להעמיד פנים, לא בשבילי זה בטוח, אני יודע בדיוק איזו זונה מתפתלת על היד שלי עכשיו.

"בואי נבדוק אותך, אם את יבשה אז אני אדע שאת רוצה לעשן ולשתות…" האצבע שלי מלטפת בעדינות את השפתיים של הכוס שלך ויללת תסכול קטנה בורחת משפתייך "אבל אם את רטובה כמו שרמוטה אז אני אטפל בך כמו שרמוטה…" היד משחקת עם השפתיים, עושה עיגולים קטנים, אני מרגיש כבר את הרטיבות אבל בשביל הדרמה מושך את זה עוד רגע "בואי נבדוק!" ובשנייה האצבע בפנים, 3 שניות אחרי זה את כבר גומרת כמו הזונה החרמנית שאת, שנינו יודעים שהיית רטובה עוד לפני שנכנסת לבניין, עוד לפני שיצאת אליי, הכוס הקטן שלך התחיל לנטוף כבר לפני שעות.


הגוף שלך מתעוות ואני נותן לך להישען עליי כשהאורגזמות מכות בך, אני כל כך אוהב להגמיר אותך, אף פעם לא הייתי עם אישה כמוך שגומרת ככה, אם אני מכה באצבעות חזק ומהר את גומרת חזק ובאגרסיביות, אם אני פורט עלייך לאט כמו גיטרה את גומרת גמירות ארוכות בלי סוף, אני מגוון קצת ככה וקצת ככה ונותן לך לרקוד על היד שלי, זה הרי רק מופע החימום.

בקושי דקה עוברת, בשבילי, בשבילך אין לי מושג איך זה מרגיש, לגבר אין שום דרך להבין מה זה אומר לגמור 40 פעם בדקה, אבל אחרי שהדקה נגמרת ואני מתרומם ומנשק אותך חזק את כבר מבולבלת לגמרי. ככה אני אוהב אותך.

השמלה משוכה למעלה והכוס הקטנטן שלך מבריק מנוזלים, העור שלך סמוק ומבריק, השיער היפה שלך קופץ והגוף שלך שלפעמים נדמה שתמיד מתוח בגלל דבר זה או אחר נרגע לחלוטין, דקה של גמירות ארוכות ואת הופכת להיות היצור הכי יפה, רגוע ומתמסר בעולם, ככה אני אוהב אותך, רכה וזורמת ולא מתווכחת כשאני מוליך אותך לספה ומשכיב אותך עם הרגליים למעלה.

הגיע הזמן למופע העיקרי.

אני מאמין שקצב חשוב כשזה מגיע לסקס, מרגיש שסקס טוב זה סביב הסתנכרנות וגם שמעתי מיותר מאישה אחת תלונות על קשיים לגמור כשהקצב משתנה, הכי קל כשיש מוזיקה ברקע ושנינו יכולים להסתנכרן אליה ואחד אל השני, אבל אני לא צריך מוזיקה בשביל לשמור על קצב איתך, יצור מופלא שלי שגומר כל כך מהר, חזק ובקלות, איתך אני מנגן את הקצב שבראש שלי וכל קצב מוציא ממך שיר אחר, ואת יודעת שאין כלי שאני אוהב לנגן עליו יותר, שני אצבעות מתקשחות וחודרות שוב לכוס חלקלק ואת גונחת כמו חיה, הכוס שלך פועם ונלחץ סביבי, האצבעות מתעקלות, פעם, פעמיים, את מנסה להתפתל אבל אני מחזיק אותך על הספה עם הרגליים באוויר, אין לאן להתפתל, אין לאן לברוח, הכוס שלך נלחץ בכוח סביבי שוב כשאת מבינה את זה ועוד גניחת חייתית יוצאת ממך, את יודעת מה קורה עכשיו, עכשיו ההופעה מתחילה.


בראש אני מנגן לעצמי את paint it black והידיים שומרות על הקצב המהיר בתוכך, מכות פנימה והחוצה בזווית שאת אוהבת, מכות בנקודת הג'י שלך, שירים מהירים תמיד גורמים לך לראות כוכבים ופתאום אני מבין שאני כל כך מרוכז בהנאה שלך ובאצבעות שלי בכוס שלך שלא שמתי לב לכמה רעש את עושה, אבל זה בסדר, יש לנו פתרון לזה.


היד השנייה שלי מתרוממת לסתום את הפה שלך וכמו תמיד ברגע שאני סותם אותו נראה כאילו את מכפילה את עוצמת הגניחות, אני יודע כמה את מתחרמנת שסותמים לך את הפה, כמה את מתחרמנת מלהיות לכודה על הספה, מלהיות במצב הזה שבו את עבד לחרמנות שלך עצמך, בשביל זה את נוטפת.


"אמממממממ!!! אממממממממ!" את גונחת את היד שלי ואני מזהה את הצלילים, אם יכולת לדבר היית מבקשת הפסקה לנשום רגע, מזל שהיד שלי על הפה שלך, זה הסימן שלי להכפיל את המאמצים לקרשנדו הסיום, אני מוריד את הראש לדגדגן שלך ותופס אותו בפה, אני כל כך אוהב להכניס אותו לפה שלי אחרי שגמרת חזק והרבה, אני אוהב להרגיש אותו קשה ונפוח, אוהב שהוא חם מרוב שהוא מלא דם, אוהב כמה רגיש הוא נהיה כשאת ככה, אני תופס אותו בעדינות בין השפתיים ומעביר עליו לשון ארוכה וחמה "אממממממ!!!! אמממממ!!!!!!!!!" הגניחות שלך מתגברות אבל אני מזהה את השינוי בטון, זה כבר לא גניחות של הפסקה, כשאת גונחת ככה את כבר לא הולכת לבקש שום דבר חוץ מלגמור עוד.


אז אני מפסיק.


"לאאאאא!" את אומרת בתסכול, את שונאת שאני עושה את זה, את יודעת מה אני רוצה שתגידי ואני יודע כמה שקשה לך להגיד את זה, אבל את חייבת לאמר את זה.

"נוווו!!!" את מנסה שוב בתסכול אבל את יודעת שתסכול לא עובד עליי.

"נו אני רוצה… בבקשה…" את מנסה, לפעמים מספיקות כמה מילים קטנות, אבל התגעגעתי אלייך והתגעגעתי גם לשמוע את המשפט שלי, אז היום זה לא מספיק לך.

"אני רוצה לגמור… בבקשה… אוף איתך!" את מנסה שוב ומביטה בי בתסכול ואני רואה על הפנים שלך שמעצבן אותך שאני מחייך אלייך בחזרה, זה כנראה הקש ששובר את גב הגמל שלך ואת נשברת, זהו, אין יותר העמדת פנים, רק שרמוטה חרמנית שמתחננת לאדון שלה. "אדוני בבקשה אני רוצה לגמור עוד בבקשה, בבקשה תזיין אותי בבקשה" המילים שוטפות מהפה שלך פתאום אבל אני בקושי נותן לך לסיים ואני כבר עלייך, בתוכך, עמוק כמו שרק אני יודע.

אוף כמה שהתגעגעתי.

Tmi - פאק מחרמן
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י