לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

העלמה והצינוק

סיפורים של אהבה וכאב, שליטה והתמסרות. ומעל הכל - קירבה.
לפני שנתיים. 6 באוגוסט 2021 בשעה 0:01

כל אחת מתמסרת אחרת, כל דום יודע את זה, כל אחת נותנת את עצמה אחרת, כל אחת מתפרקת אחרת. הכלבה שלי לדוגמא מתמסרת כמו שרקדן מתמסר לקצב, או כמו שאמן מתמסר ליצירה, היא מוותרת על עצמה בסקס ונותנת לו לסחוף אותה ואני מחזיק אותה בעדינות אבל בכוח, כמו כבאי שמחזיק צינור שמתיז בלחץ מים, מכוון אותה לרצוני בזמן שהיא מתפוצצת וזה מרגיש כמו לנצח על תזמורת לפעמים, ויש את הבחורה שיושבת על הספה לידי עכשיו, היא מתמסרת בדרך אחרת לגמרי, ההתמסרות שלה היא כמו אדם שצף בים, כשהיא מתמסרת היא מכבה את המוח ופשוט צפה, איתה אני צריך כל הזמן לדחוף, היא כמו חימר בידיים שלי שאני חייב לתת לו צורה ולסובב כל הזמן את הכיריים כדי שיישאר רך.

אבל שתיהן גומרות כמו מטורפות ושתיהן כלבות, וכלבה מבינה כלבה.


היא נכנסה לדירה בחיוך ומיהרה לחיבוק שלי, יודעת שהיד שלי תבדוק ותגלה שהיא ללא תחתונים, הדרך הסודית שלה להראות לי שהיא רוצה שאקח ואני לא מאכזב ומצמיד אותה לקיר מייד. 

"תן לי לשבת" היא מנסה "עוד לא עישנתי, רגע-" אבל אין לי סבלנות לרגע וגם אין לי זמן, הפה שלי על שלה ואצבע אחת כבר בכוס שלה. "אם הוא לא היה רטוב" אני לוחש לה באוזן ומכניס שתי אצבעות "אם לא היית כל כך רטובה בטח הייתי נותן לך עוד רגע" אני משקר ומתחיל לדפוק אותה ובתוך רגע היא גומרת וגומרת.

אין כמו בחורה שגומרת חזק ובקלות, זה מדבר ישר לזין הדומי שלי וככל שהיא גומרת יותר אני מרגיש את הגוף שלה מתרכך ומתמסר, ככה מסובבים את הכיריים שלה, היא עכשיו חומר.

סטירה קטנה לפנים ועוד אחת, הן מהממות אותה באמצע הגמירה והיא מביטה בי לא מבינה, עוד סטירה קטנה ואני מושך אותה בכוח לספה "מה-" היא מנסה להגיד ואני סותם לה את הפה ודוחף אותה לשכב, היא מנסה להגיד עוד משהו ואני תופס את הפטמה שלה וצובט, זה משתיק אותה מייד ובמקום לדבר היא גונחת ונותנת לי לשים עליה את האזיקים שמחוברים למסגרת הספה, כשהיא מגלה שהיא לא יכולה להזיז את הידיים היא מנסה להגיד עוד משהו אבל אני מנצל את ההזדמנות ומניח את הגאג בפה שלה, היא סוגרת עליו את הפה בלי בעיות (אחרי פעמיים שהזמינו משטרה בגלל הצעקות שלה היא למדה שהיא מוכרחה גאג) ורק העיניים שלה מביטות בי בשאלה, אני מצמיד את המצח שלי שלה ושואל מקרוב "את סומכת עליי נכון?" היא ממצמצת לרגע ואז מהנהנת, אני יודע שהיא סומכת, אני שם עליה בעדינות את כיסוי העיניים ומרים את השמלה הצמודה שלה אל מעל השדיים שלה, עכשיו רק נשאר לשים מוזיקה (ולהגביר,משטרה כבר אמרנו?) וזהו, הכל מוכן.


אני צולל אליה כמו נץ שצולל לטרף, כמו אדם רעב שממהר אל ארוחת שבירת הצום שלו, הידיים שלי מטיילות עליה והיא מתפתלת, ההכנות כל כך חירמנו אותה שאני בקושי צריך להכניס את האצבע והיא כבר מטפסת למעלה..

ואז מתחילות הגמירות, אחת אחרי השנייה, יד מחליפה יד כשהראשונה מתעייפת, הלשון עוברת בין דגדגן לפטמות לצוואר, הידיים תמיד מטיילות עליה, חופנות ותופסות ומלטפות, אני מתקיף חזק ולא נותן לה מנוח אבל כל פעם שהיא גומרת חזק מדי היא מקבלת סטירה קטנה בלחי או בכוס, עוד אחת ועוד אחת ועוד אחת, אני מסובב את הכיריים יותר ויותר מהר והגמירות שלה לא מפסיקות, יש בחורות שמסוגלות לספור את האורגזמות שלהן ויש כאלה שצריכות למדוד זמן כי למספר כבר אין משמעות, עוד יותר ועוד יותר אני מסובב את הכיריים והרעשים שלה כמו מוזיקה לאוזניי ואני מנגן, יותר מהר ויותר מהר, מוכרחים למהר כי בעוד רגע-


-והדלת נפתחת.

אני מסובב את הראש לאחור ורואה אותה, עומדת בפתח, הכלבה היפהפיה שלי, בשמלה צמודה מהממת שמדגישה את השדיים שלה וחיוך מתרגש, עומדת בדלת ומביטה על המחזה האדון שלה מעיף מישהי אחרת לחלל, מביטה ולא כועסת, מביטה ולא מקנאת, מביטה ומוקסמת, מביטה כמו מישהי שהיא חלק.

בדיוק, כמו שתכננו.


המוזיקה ממסכת את הצליל של הדלת והכלבה נכנסת בשקט, האזוקה כל כך עסוקה בלגמור שאין לה מושג מה קורה, הכלבה מתקרבת והמבטים שלנו מצטלבים ואני משוכנע במאה אחוז שאם מישהו היה מביט בנו מהצד באותו הרגע הוא היה מסוגל לראות את האהבה שעוברת ביננו, כל כך חזקה היא הייתה, כל החיים חלמתי על בת זוג שתכנס באמצע שאני עם מישהי אחרת וזאת לא תהיה בעיה אלא הזדמנות, כל צעד שלה עם המבט המוקסם והאוהב הזה היה בשבילי הגשמת חלום, תוך כדי שהיא מתקרבת היא מתחילה לפשוט את הבגדים שלה בשקט ומתחת לשמלה היא לובשת משהו שקוף עם תחרה, השדיים שלה נראים עצומים עם זה ואני כמעט מאבד את הקצב בהגמרות מרוב שהסיטואציה מבלבלת אותי, עשיתי אולי 8 שיחות עם הכלבה לפני הרגע הזה ועדיין זה כל כך ממלא אותי אושר שהוא מרגיש לי חלום יותר מאשר מציאות, היא עומדת ליד הספה ומביטה בי בהיסוס, כאילו לא יודעת איך להצטרף, אני מסמן לה עם היד פשוט להצטרף, אז היא מושיטה את היד שלה ותופסת את השיער של האזוקה.

אני כל כך שמח שהאצבעות שלי היו עמוק בתוכה כשהכלבה הניחה עליה את היד, המגע הפשוט והחזק הזה היה בשבילה הרגע שבו הבינה שיש איתנו מישהו בחדר והכוס שלה נסגר על האצבעות שלי בכוח כשעצם המחשבה הגמירה אותי בגלים כל כך חזקים שחשבתי שיהיה לי נמק. הכלבה הרגישה את זה והתמלאה אושר שמישהו גומר כל כך חזק למגע שלה ומייד התחילה ללטף ולנשק ברצינות ואני הורדתי את הראש לכוס של האזוקה והתחלתי לתת לו קצת יחס אוהב, אבל הפעם בעדינות, מקפיד להוריד את הקצב כל פעם שהיא מתקרבת מדי לגמירה, אני רוצה את הכוס הזה רטוב ממש ואותה רגישה ממש לאירוע העיקרי.

אני ממשיך ומלקק ומרגיש אותה מתפתלת בתוך האזיקים שלה ונהנית מהליטופים של הכלבה שכל כך שקועה שהיא שוכחת שיש לה תפקיד, אני נוגע לה ברגל להזכיר לה והיא מהנהנת ומתרוממת לשים את הסטראפ-און שלה, כי הלילה הכלבה מקבלת פינוק מיוחד מאד, הלילה היא תזיין כלבה אחרת, אני זז הצידה ומפנה לה את הדרך והיא מכינה את עצמה, אני מפשק את האזוקה ומביט בה כשהיא מניחה את הדילדו שלה בפתח הכוס של האזוקה ומביטה בי בחזרה.

אני לא חושב שאי פעם בחיי אהבתי מישהו אחר בעוצמה כמו שאהבתי אותה באותו רגע.


חצי שעה אחר כך שכבנו על הספה, שלושה אוהבים, מהות אחת. הכלבה ואני מחובקים כשהאזוקה ביננו ושנינו מלטפים אותה.

"אני חושבת שאני יודעת מה היא רוצה עכשיו" מודיעה הכלבה ואני מושך בכתפיים "מאיפה את יודעת שהיא רוצה משהו?" אני שואל "כלבות מבינות כלבות" היא עונה ואני מקבל את זה, מצב, אני לא כלבה מה אני יודע? "נכון את רוצה משהו?" שואלת הכלבה והאזוקה מהנהנת "מה את רוצה?"

מודה שהופתעתי מהתנועה ההחלטית, זה לא טריוויאלי להסתובב כשהידיים שלך אזוקות מעל הראש אבל היא לא היססה לרגע למקם את עצמה ולקפל את הרגליים בתנוחה שרצתה ומיד אחרי שזה קרה הבנתי שזה בעצם הדבר הכי טבעי בעולם, כלבה רוצה שיזיינו אותה כמו כלבה.

"אתה רואה?" אומרת הכלבה המושלמת שלי "אמרתי לך", והיא צודקת, היא באמת אמרה לי.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י