סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הצייד

גם השפחה החרופה ביותר, חייבת למצוא את העוז להחליט את אדונה..
לפני 11 חודשים. 8 ביוני 2023 בשעה 12:54

פגשנו את א' באחד ממפגשי החופש וכבר כתבתי על המפגש ההוא. בכמה שיחות שהיו לי עם ל' היא נשמעה לי מאוד בעניין של א' ולאחר כחודש, החלטתי לארגן מפגש אצלי בדירה.  שלחתי לו וואוטס-אפ, הזכרתי לו את המפגש הסקסי האחרון שלנו במסיבה, ושאלתי אם הוא מעוניין להצטרף אלינו למפגש משולש. הוא מעט הופתע, אבל שמח ונענה בהתלהבות. קבענו ליום חמישי, שבוע אחרי.  רציתי להפתיע את ל' ולא סיפרתי לה על התכנית שלי.

ביום המיועד הגיעה אלי ל', שמלת מיני חובקת את ירכיה, חולצת כפתורים שבקושי מכסה חזייה אדומה מושלמת ונעלי עקב כך שכמעט לא הייתי צריך להתכופף לחבק אותה. עטפתי אותה בחיבוק חם ונשיקה ארוכה.  יגעתי שקבלת פנים חמה כזו, תגרום לה לחשוב שלא יהיה סשן הפעם, אלא רק התעלסות, אהבה ורומנטיקה. ידעתי שזה מתאים לה, שכן לא נפגשנו כמה ימים והיה בנו רעב רציני איש לרעותו ולהיפך.  התיישבנו בסלון, נרות דולקים, נוף עירוני משגע של אורות עיר מרצדים, צמרות עצים ושמי לילה נשקף מהחלונות סביב. מזגתי לה את כוסית היין האהוב עליה, אני עם סיידר, שתינו לחיינו, לחיי האהבה. התלטפנו, התחבקנו וכמובן, הנשיקות הנפלאות שלנו.

הרגשתי שהאווירה מתחממת, נקודת סומק בלחייה של ל' רמזה לי שהיא מוכנה. בעדינות ליטפתי אותה, החדרתי יד למיני שלה, הגעתי לגבעת הוונוס וליטפתי את הדגדגן. מידי פעם מפסיק ומחדיר לה אצבע. היא גמרה מיד, והחלה לבנות את האביונה הבאה, כאשר פעמון הדלת זמזם, בדיוק בזמן.

התנתקי ממנה בפתאומיות, רואה את הבלבול בעיניה ואת התסכול של אביונה שנקטעה באיבה.  "לכי לפתוח את הדלת" אמרתי לה.  היא נעמדה, עדין מבולבלת וקצת לא יציבה, ייצבתי אותה עם כף יד חמה והיא הלכה לפתוח את הדלת.

"שלום יקירתי" אמר א' והושיט זרועות לחיבוק. היא היססה לרגע והביטה בי. חייכתי והם התחבקו חיבוק ארוך וחם, אחריו באו לסלון.

""בוא שב לידי על הספה" אמרתי לו, "הזונה שלי תשרת את שנינו." הוא הופתע, בפעם הקודמת הייתי מאוד פוליטקלי קורקט עם ל', הוא לא ידע שאת המשחקים האישיים שלנו, אנחנו שומרים פרטי ביותר. עבורי זו הייתה הזדמנות נפלאה לשדרג את משחק ההשפלות שלנו .

"מה תשתה? יש יין, בירה או סיידר" שאלתי את א' והוא החליט להתחיל בבירה. שלחתי את ל' להביא לו בירה, והוא קיבל את הבקבוק והשהה את ידו על ידה מעט יותר מהנחוץ, עיניו מחייכות בציפיה.  ל' הלכה לכיוון הכורסה ממול כשעצרתי אותה.  דחפתי את שולחן הקפה לפנות לה מקום ואמרתי לשבת לרגלינו.  הושטתי לה את כוס היין שלה ושתינו לחיי המפגש המשולש.  שיחה קצרה של חולין וביקשתי מל' להוריד את החולצה.  החזייה האדומה הסקסית שלה, בקושי מכסה את הפטמות, אלו כל כך רגישות אצלה, היא יכולה לגמור ממגע בפטמות, אלופה.

"הורידי לא' את הנעליים" אמרתי לה והיא מיד צייתה, והורידה לו את הנעליים והגרביים.  שאלתי את א', אם היה רוצה טיפול מל' והוא, שלא ידע מה הולך לקרות, אמר שכן. 

"נראה לי שאת צריכה ללקק לו את הרגליים, להראות לו שאת אסירת תודה שהגיע לכאן, למרות שאת זונה בעלת ערך ממש מועט" אמרתי. א' שוב היה מופתע אבל זרם.  ל' המריאה, היא אוהבת את ההשפלות הללו, זה מדליק אותה.  העברתי את ל' בינינו, מלקקת לסירוגין לא' ולי את כפות הרגליים. 

"תראי מה עשית לא' ולי" אמרתי "המכנסיים שלנו ממש לוחצים, אני חושב שאת צריכה להוריד אותם, לשחרר את הלחץ".  ול', עוד בטרם סיימתי את המשפט החלה לפתוח את המכנסיים של א', עומדת מולו על הברכיים ושיחררה זין מפואר.  לא' יש את אחד מכלי הזין הכי יפים שראיתי, לא עבה מדי, אבל מזדקר למעלה בקשת מושלמת.  היא נגעה בו בידה.  כחכחתי בגרוני והיא מיד עברה אלי, א' בינתיים הוריד את החולצה.  ל' הורידה לי את המכנסיים והחולצה ומיד לקחה אותי לפיה.  דחפתי אותה בעדינות ואמרתי לה שקודם היא צריכה לשרת את האורח.

ל' החלה למצוץ לא', יד שמאל עוקבת אחרי השפתיים המושלמות שלה כשהן מרחפות על הזין, מידי פעם מלקקת אותו לאורכו, מתעכבת על הראש הרגיש ואז לוקחת אותו לפיה, כמה תנועות קטנות ואז פנימה עמוק כמה שרק היא יכולה.  אין ספק, ל' יודעת ויותר חשוב, אוהבת למצוץ.  יד ימין שלה לא הזניחה אותי, מלטפת לי את הזין כמו שרק היא יודעת.

"הורידי את התחתונים זונה שלי, את צריכה להתאמץ יותר" אמרתי לה.  מבלי להפסיק למצוץ לא', ל' הורידה את התחתונים וזרקה אותם הצידה.

כחכחתי בגרוני ול' מיד עברה אלי, מוצצת לי את הזין ועושה ביד לא'.  ביקשתי מא' לשים קונדום והוא עשה זאת בזריזות לא מפתיעה.  העמדתי את ל' עם הגב כלפי א' ואמרתי לה להתכופף.  זה היה לה ממש קשה, היא לא אוהבת להראות את הכוס שלה, למרות שיש לה כוס מדהים ביופיו.  היא ניסתה להתווכח, אבל התעקשתי. 

"נכון שהכוס שלה מדהים?" שאלתי את א'.  האחרון היה ללא מילים.  נעמדתי לצידה של ל', ליטפתי לה את הכוס, אווף איך שהיא הייתה רטובה.  הכנסתי בוהן לנקודת הג', בכף יד חמה חפנתי את גבעת הוונוס שלה, מרגיש שהיא גומרת מיד.  רגליה פקו לשנייה, חיבקתי אותה והיא התייצבה.  הורתי לה לשבת על הזין של א'.  היא רכנה קדימה, אחזה בזין של א' וכיוונה אותו לתוכה, מתיישבת עליו לאט.  נעמדתי מולה והיא מיד הבינה מה עליה לעשות, אחזה במתני בשתי ידיה ולקחה אותי לפיה.  תנועה מושלמת בין הזין של א' והזין שלי, היא יוצאת ממנו מעט, ומחדירה אותי לתוך פיה, מוציאה אותי מעט ומתיישבת עד התום על א'.  מושלם.

כעבור זמן מה אמרתי לה להסתובב.  היה צליל יניקה כשהזין של א' יצא מתוכה, כמעט כמו חליצת פקק של בקבוק יין משובח.  היא הסתובבה.  "נשיקה" אמרתי לה והם התנשקו בפעם הראשונה מאז א' הגיע.  הנשיקה נמשכה ונמשכה, ותוך כדי הנשיקה ל' מלטפת לא' את הזין, ומורידה את הקונדום.  היא לקחה אותו לפיה והחלה מוצצת לו שוב.  נעמדתי מאחורי ל' והחדרתי לה את הזין, מרגיש את הרכות המוצפת, המשיית, המושלמת, חמה ולוהטת.  הושטתי יד וחפנתי את השד השמאלי שלה "הזונה שלי אוהבת שצובטים לה את הפטמות" אמרתי לא', שנענה מיד. מוללתי את הפטמה של ל', יודע שהיא רוצה את זה חזק והעיכוב משגע אותה עוד יותר.  ל' נאנקה בקול ושוב גמרה, לא האטתי אלא המשכתי אפילו יותר חזק ול' בשרשרת של גמירות, עד שקרסה לרגלינו, מותירה אותנו עם שתי זקפות אדירות.

לפני 11 חודשים. 24 במאי 2023 בשעה 4:16

המפגש בין שלושתינו היה מדהים, אנרגיות מטורפות, משיכה אדירה בינן לביני, בינן לבין עצמן, והכי חשוב סיפוק אדיר מכל בחינה אפשרית.  שתיהן מדהימות וסקסיות לעילא בעיניי, אני להן וחשוב לא פחות, אחת לשניה.  המפגש השני בו הלכנו שלושתינו למועדון בדס"מ, היה טוב אבל בסופו היו כמה פשלות, ול' פרשה מהיחסים.  א' התנצלה, מה שלא ממש עזר, וגם לי לקח כמה שבועות ממש קשים עד שהצלחתי להחזיר את ל' אלי, אם כי מה שהיה לפני נעלם.  בחודש שעבר מאז, הגעתי לדינמיקה חדשה עם שתיהן, אבל הן היו נחרצות שלא תיפגשנה שוב, כל אחת מסיבותיה היא.

מאוד רציתי את המפגש המשולש, ניסיתי לשכנע, אבל זה לא צלח.  עזבתי את הנושא, אם כי שתיהן דאגו לשמר את השיח על אש קטנה.  בסוף נמאס לי.  נכון שצריך להתחשב ברצונותיה של הסאבית ובגבולות שהיא מציבה, אבל איזה מין שולט אהיה אם לא אכריח אותה לעשות את מה שהיא לא רוצה לעשות על פני השטח, אבל עמוק בפנים, מיד אחרי הגאווה הארורה, אני בטוח שהיא דווקא מאוד מעוניינת.  נתתי לזמן מה לעבור ואז הבשילה התוכנית.

"ביום חמישי בשעה 11:00 אני רוצה אותך לסשן.  חכי ליד דלת הכניסה לדירה, על הברכיים ועם כיסוי עיניים. לא לשאול שאלות ולא לדבר"

שלחתי את ההודעה הזו לא', ל' קיבלה הודעה זהה אבל לשעה 11:10. 

בשעה היעודה פתחתי את הדלת, א' הייתה בכניסה, עם כיסויי עיניים, על הברכיים.  הוראתי לה להתקדם על הברכיים עד שהיא הגיעה למיטה בחדר השינה.  "תתפשטי" אמרתי לה והיא צייתה מיד.  העליתי אותה למיטה, העמדתי אותה על הברכיים, שדיים פחוסים למזרן וקשרתי כל כף יד לקרסול, פניה מופנות לימין, לחי על המזרן.  "חכי" אמרתי לה.  ראיתי את הריגוש גואה בה, ככל שהיא מחכה יותר היא יותר מרוגשת, חוסר הידיעה וההמתנה, אפרודיזיאק מעולה.

בשעה היעודה פתחתי את הדלת, ל' כבר הייתה שם.

"תתפשטי" אמרתי לה וראיתי את המבוכה שאחזה בה, למרות שאני גר בקומה עליונה, לא ממש היה סיכוי שמישהו יראה אותה.  "שלא תעיזי להוציא צליל" אמרתי לה "ולא חשוב מה יהיה", השקט היה חשוב לתכנית שלי.

עם כף יד חמה, הובלתי אותה עירומה לחדר הארונות שבחדר השינה.  הושבתי אותה על שרפרף מדיטציה שהכנתי מראש, שרפרף נמוך ולא הכי נוח בעולם.  קשרתי את ידיה מאחורי הגב.  חפנתי את הכוס שלה, היא הייתה חמה וכבר רטובה.  פתחתי את המכנסיים, הוצאתי את הזין, ומשרק חשה בו קרוב לפיה היא ינקה אותו לתוכה, רעבה ומשתוקקת.  לאחר כמה דקות התנתקתי ממנה ודחפתי לה את ויברטור קטן בצורה "U" שנכנס לנרתיק ומכסה גם את הדגדגן, השלט שלו בידי. יריכה נעו בצורה בלתי נשלטת, טיפת רטיבות זלגה מזוית פיה, היא להטה. ליטפתי את פניה ברכות ולחשתי לה לחכות.

יצאתי לא'.  לקחתי את שוט הסיליקון האדום ממגרת האוצרות והעברתי את הרצועות הארוכות על גבה, על צידי שדיה ובין ירכיה.  היא נרעדה.  ראיתי את הלחות בכוס שלה, היא הייתה כל כך רטובה.  הצלפתי בה לאט, מחיש את הקצב והעוצמה עד שהגעתי לנקודה המדוייקת שבין עונג, וכאב בלתי נסבל.  כשראיתי שהיא קרובה לגמירה, הכנסתי לה בוהן, פורט על נקודת הג' שלה.  אלוהים כמה שהיא הייתה מוצפת. 

"חכי אהובה שלי" אמרתי לה בקול אוהב ונכנסתי לחדר הארונות.

ל' כבר הבינה פחות או יותר מה קורה, אבל חוסר הידיעה והספקות היו כאלו, שהיא לא ידעה איך להגיב.  שוב נתתי לה למצוץ לי ושוב אמרתי לה בשקט לחכות.

א' הייתה באקסטזה.  השילוב של הכאב והקשירות הביאו אותה למישור אחר.  ליטפתי את הישבן הנפלא שלה בכף יד חמה והכנסתי לה את קצה הזין.  אנקה נפלטה מגרונה והיא לחצה את אחוריה אלי, מנסה להכניס יותר ממני לתוכה.  נרתעתי.

            "זונה שלי, את רוצה שאזיין אותך?" שאלתי אותה, ל' שמעה את חילופי הדברים, כך תכננתי.

            "כן אדוני, בבקשה תן לי את הזין שלך"

התחלתי לזיין אותה בתנועות איטיות מאוד, מה שמדליק אותה במיוחד.  מספר לה בקול כמה התגעגעתי אליה, לכוס שלה, לזיונים איתה.  ובאותו הרגע לחצתי על הכפתור בשלט והפעלתי את הויברטור שהיה בתוכה של ל'.

ל' אוהבת השפלות, ואני לא חסכתי בתיאורים של א' כזונה אולטימטיבית לעומת ביצועים בינונייים של ל'.  אמרתי שוב ושוב כמה התגעגעתי אליה, כמה היא מספקת אותי ובקיצור, השפלתי את ל' כאילו היא לא שומעת כל מילה. הרעש העמום של הויברטור לא ממש משך את תשומת ליבה של א', כל כולה מרוכזת בתחושות שלה.  אני מזיין אותה בתנועות חזקות ומהירות, מרעיד אותה על הזין שלי. כשהרגשתי שהיא עוד שנייה גומרת, והצעקות הגיעו לרמה מטורפת, יצאתי באחת והותרתי אותה גומרת עם כוס ריק.  אני חושב שזו הגמירה הכי קשה והארד קור לאישה, זו שמסוגלת להמשיך במשימה עד תומה.

פתחתי את דלת המלתחה ומילאתי את פיה של ל' עם הזין שלי.  לא היה מצב שהיא לא תזהה את טעמה של א'. לרגע נרשמה הפתעה על פניה ולאחר מכן הריגוש הציף אותה עוד יותר. הוצאתי את הויברטור והנחתי כף רגל על השרפרף, היא מיד לחצה את הכוס שלה לכף הרגל שלי, נלחצת אלי ומאוננת ואני מרגיש את הגלים, היא אוטוטו גומרת.  הוצאתי את הזין ואת כף הרגל, מותיר אותה, כמו את א', גומרת עם כוס ופה ריקים, רק מריגוש החוויה.

חיכיתי עד שהן נרגעו.  הקמתי את ל' מהשרפרף, הוצאתי אותה מהמלתחה, והושבתי אותה על הכורסא שמול המיטה, לצד אליו היו מופנות פניה של א'. קשרתי את רגליה לרגלי הכורסא, את זרועותיה למסעדים.  עמדתי בצד במרחק שווה משתיהן.

            "את שפחת מין וזונה ממש, ממש גרועה" אמרתי וכל אחת חשבה שאני מדבר אליה.

"אני רוצה משהו וזה לא בא לידי ביצוע.  אני שומע סיפורים, טענות, תירוצים, אבל בסופו של דבר, את מונעת ממני את מה שאני רוצה"  חיכיתי רגע ואז אמרתי "תגידי בקול רם, "אני מתנצלת".

שתיהן אמרו זאת באותו הזמן, שומעות אחת את השנייה בפעם הראשונה.

            "תגידו שוב" אמרתי והפעם הן ענו ביחד, סוף סוף מבינות את המצב, כמעט במלואו.

ואז החל הסשן...

לפני שנה. 15 במאי 2023 בשעה 16:01

סצנות מדליקות מהמסיבה:

 

המסיבה החלה כמו כולן, הכרויות חדשות, פגישה מחודשת עם מכרים וחברים, אוכל (לא אכלנו) ושתיה (דווקא כן).  הדיג'יי עשה את מלאכתו נאמנה והמזיקה הייתה טובה, בדיוק בעוצמה הנכונה, מטלטלת ומרקידה, לא מפריעה.  יצאנו החוצה והכרתי לה את מי ששנוררתי ממנו סיגריה, בחור נחמד, זקנקן מחודד ורך, גוף יפה.  ישבנו צפופים על ספה שנועדה לשניים וראיתי מיד שהוא מצא חן בעיניה.  היא שאלה לרשותי לנשק אותו.  הנשיקה הייתה טובה והם החלו להתחבק ולהתלטף.  שאלתי אותה אם היא רוצה למצוץ לו, וראיתי את העונג והתשוקה שעלו בה, הסמיקו קלות את לחייה.

אמרתי לו להביא לה כרית לברכיים, היא ירדה מהספה, נעמדה על ברכיה מולו.  הוא פתח את המכנסיים והשפיל אותם, חושף זיקפה מפואר, זין כמו קשת, מעוצב להפליא.

   "מה זה הדבר הזה" היא אמרה בפליאה והביטה בו בעיניים רותחות.  

היא נישקה את הזין, והחלה למצוץ אותו.  היה לי כל כך מרגש לראות אותה נהנית והוא, מתמסר לפה הנפלא שלה, שולח כפות ידיים חמות לשדיים הכי יפות בעולם. 

הלכנו לחדר המזרונים. נעמדתי על הברכיים ואהובתי לקחה את הזין שלי לפיה,  הבחור כרע בין רגליה, נישק את גופה, את הכוס שלה וכל אותו זמן אני רואה את קשת הזין שלו עומדת גאה ויפה.  לאט הוא עלה והחל לנשק את שדיה, את פניה, קרוב כל כך לזין שלי.  זה נראה לי כל כך טבעי.  מאוחר יותר הוא אמר לאהובתי שהיה רוצה למצוץ לי.  זו הייתה הפעם הראשונה בחיי שההצעה כזו במסיבה, נראתה לי מעניינת.

 

זיינתי את אהובתי בתנועות חזקות וארוכות, שומע את הזמירות שלה שכל כך אהובות עלי, היא גמרה וגמרה והיה לי קשה שלא לגמור עימה, אבל רציתי עוד ועוד מאותה חוויה.  מולי, אישה רזה ואתלטית, שדיים קטנות ורגליים ארוכות, שכבה על הצד ומצצה לבן זוגה, גבר שמנמן.  הבטתי בעיניה וחייכתי, היא חייכה חזרה.  סימנתי לה לפתוח את הרגליים.  היא היססה לשנייה ואז פיתלה את האגן, פתחה את הרגליים וחשפה מולי את הכוס שלה. הבטתי למטה אל אהובתי, עיניה עצומות והיא מרוכזת באורגזמות שלה, נישקתי אותה ואז הרמתי מבט לכוס שנשף בפניי.  הרגשה מדהימה, אני עם אהובתי, מרגיש את הגוף שלה, מחליק אל תוך הכוס המוצף שלה, ובאותו הזמן, מביט באישה אחרת ויודע שהיא מרוגשת מהמבט שלי, כפי שאני הייתי מרוגש מהשליטה שלי בה, מהצורה בה גרמתי לה לעשות דברים ללא מילה.  

 

בחור עם זין גדול שכב עירום לרוחב הספה, בחורה עם חזיה ותחתונים קטנים שחורים שכבה משמאלו, והתענגה על הזין שלו.  מנשקת לאורכו, מוצצת את הראש מבלי לנסות ולהכניס יותר מדי לפיה.  מציצה איטית ואירוטית, כמו בחלום שלא נגמר.  זוג טיפה יותר מבוגר התחבקו לידם, שדיה הכבדים של האישה כמו ביקשו את ידו של הבחור הצעיר שליטף אותם בתנועות ארוכות ואיטיות.  הגבר סובב טיפה את האישה, וזו, כמו הבינה מיד את כוונתו, הצטרפה לבחורה הצעירה, רכנה כלפי הצעיר, ומהצד השני נישקה אף היא את הזין היפה של הבחור.  הזין של הבחור הראה סימני התעוררות.

הגבר שנותר מאחורי האישה, לפת את מתניה ובאיבחה אחת, היא בטח הייתה מוצפת לחלוטין, הכניס לה את הזין שלו עד הסוף ונעצר.  האישה פערה את פיה בהפתעה, ולרגע זה נראה כאילו הוא שיפד את כל גופה עם הזין שלו.  היא החלה נעה אחורנית בהרמוניה עם הגבר שזיין אותה בתנועות איטיות, לרגע עוזבת את הזין של הבחור.  הגבר רכן קדימה, וכיוון אותה בחזרה לזין של הבחור הצעיר,  היא לקחה את הזין לפיה ומצצה.  הצעירה ירדה לביצים וליקקה אותן.  האישה החלה לזוז בפראות, בין הזין מאחוריה והזין שבפיה, ברגע מסויים הגיעה לאורגזמה אדירה, ונפלה לצידו של הבחור.

הגבר טרם גמר, ולא נראה היה שאיכפת לו, הוא זז לאיטו קדימה בין רגלי הבחור ולקח את מקומה של אשתו, מוצץ את הזין של הבחור.  הבחור הביט בגבר ללא מילה, אבל הזיקפה שלו שאיימה לשבור שיאים, הייתה סימן שזו הייתה המציצה הכי טובה שקיבל באותו הערב.  כל הסצנה כולה הייתה אירוטית ומדליקה בצורה בלתי רגילה.

 

חדר המזרונים החל להתרוקן, רוב האנשים הלכו לרקוד, לנוח או לאכול ולשתות.  אנחנו נותרנו עוד שם עם האחרונים.  בחור צעיר ביקש את רשותי ללטף את אהובתי.  אישרתי לו ודי מהר הם התחבקו והיא ירדה למצוץ לו.  המציצה התארכה ואני הייתי מגורה אך לא עמד לי.  הבחור רצה לזיין את אהובתי ושלח אותה להביא לו קונדום.  היא הביאה לו את הקונדום, הוא שם אותו על הזין שלו וראיתי שהיא מתה לרכב עליו.  הייתי חרמן מדי לתת לזה לקרות (בדיעבד אני מצטער על כך) וסימנתי לה בנחישות לבוא אלי.  הזונה שלי ויתרה ובאה אלי ותך שנייה העמידה לי את הזין. אחת הבחורות שהייתה שם התיישבה על הבחור הצעיר, כך שגם מצבו לא היה רע.

השכבתי את אהובתי והחלתי מזיין אותה.  פתאום שמתי לב לגבר שיושב לידנו.  גם אהובתי הבחינה בו והם אמרו שלום איש לרעותי.  מסתבר שכבר נפגשו במסיבה לפני זמן מה.  הבטתי באהובתי ושאלתי את הבחור אם הוא רוצה להצטרף אלינו ושאהובתי תמצוץ לו.  ראיתי שהרעיון נראה לכולנו.  אהובתי שכבה על גבה, רגליה באוויר פתוחות לרווחה, שדיה נעים במחול מוכר והיא כל כך רטובה שכמעט יצאתי מדעתי.  היא הפנתה את פניה לגבר שהתקדם והציג בפניה את הזין שלו.  מיד היא לקחה אותו לפיה והחלה למצוץ לו.

אין ספק שהיא יודעת איך לענג גבר.  אני מזיין אותה לאט ובתנועות ארוכות, נשען על כפות הידיים, מרפקים ישרים כך שאוכל לראות אותה, את הזין שלי שנכנס ויוצא בה. מכין אותה למקצב מסויים ואז, כשהיא רגילה לרגע, מחיש את הקצב ומכה בה בחוזקה.  עוד גמירה כמעט מיידית, איזה עונג אני חש, רוחני רגשי ופיזי. אני מרגיש אותה בתוכה, מלטפת את גופי עם הגוף הנפלא שלה, והמראה המדהים של זין אחר בפה שלה.  למרות הריגוש אני שומע את הנשימות המואצות של הגבר.  אני פונה אליו ואומר לו שהוא יכול לגמור על השדיים של אהובתי. 

הגבר שולף את הזין שלו מפיה של אהובתי, זו פוקחת עיניים גדולות והוא מחל ללטף את עצמו, לעשות ביד בתנועות מהירות.  לא לקח לו הרבה זמן לגמור, קצת התיז על גרונה של אהובתי וקצת על החזה שלה.  זה היה כל כך ארוטי ומופלא.  ירדתי מאהובתי ואמרתי לו להביא מגבת. 

 

קשה לי לנתק בין המסיבה לחיים הרגילים.  ימים שלמים תמונות וסצנות מהמסיבה רצים בדימיוני, מסעירים אותי, עד למסיבה הבאה.

 

 

לפני שנה. 6 במאי 2023 בשעה 3:45

שמעתי את המפתח שלה בדלת.  עזבתי את העיתון והלכתי לכיוון הכניסה כשהיא נכנסה.  היא חייכה אלי חיוך רחב ואוהב.  לקחתי את החבילות שלה, הנחתי אותן על הריצפה ועטפתי אותה בחיבוק חם ואוהב.  החזקתי אותה צמודה אלי טוב טוב, מרגיש את כל מתאר הגוף שלה נצמד אלי, כמו שותה את המגע שלנו ומרווה את הגעגוע והאהבה.  הרבה זמן עמדנו חבוקים, מידי פעם היא אמרה "מותק שלי", "אהוב שלי" הידקתי את זרועותיי סביבה ונשקתי לה נשיקה ארוכה.

מבלי להיתנתק, אמרתי לה לצאת לגג, להוריד את החזייה ואת התחתונים ולחזור אלי.  מבעוד מועד השארתי בגג כיסא פלסטיק שלא טרחתי לנקות את שכבת האבק שכיסתה אותו, לידו כוס מים.  בפגישות קודמות שלנו השארתי לה כוס מים על שולחן קטן בתוך הדירה, במקום בו הייתה משאירה את הבגדים שלה.  אהבתי את הקונטרסט.

היא חזרה ונכנסה ובאה אלי לחיבוק. דחיתי אותה בעדינות ואמרתי לה בקול שקט ורגוע לשכב על הריצפה.  הלכתי לסלון והתיישבתי בכורסא האדומה הגדולה.  הרמתי עיניים וראיתי שהיא שוכבת על הריצפה בכניסה.  "תיזחלי אלי" אמרתי לה והיא החלה זוחלת לכיווני.  זה לא היה לה נוח אבל היא צייתה.

זכרתי את הפנטזיה שלה:

"בפעם הבאה שניפגש, האם אתה יכול ללבוד ג'ינס, פתוחים, ללא חולצה.  אני אבוא אליך על ברכיי ואענג אותך.  אני משתוקקת לעשות את זה עד שאגמור, בלי שתיגע בי"

פתחתי את הג'ינס והוצאתי את הזין.  הורדתי גם את החולצה.  היא הגיע אלי והתרוממה על מנת לשים את הזין בפה שלה.  עצרתי אותה, כף יד חמה על הראש.  "אתמול אמרתי לך שאני רוצה שתגיעי אלי בלילה, לא באת.  את לא ראויה למצוץ לי" אמרתי לה "לקקי לי את אצבעות הגליים".  היא הייתה מופתעת, הפנטזיה לא התנהלה כפי שרצתה, אבל היא צייתה והחלה מלקקת לי את אצבעות הרגליים.   

מדהים איך אפילו זה הדליק אותה. בלתי אפשרי להעניש אותה, היא אוהבת את כל מה שאני עושה לה.  הרמתי את הראש ושאלתי אותה

את הזונה שלי?

כן אדוני

אם כך, איך זה שאת מעיזה לומר לי לא? 

היא התחילה לענות והשתקתי אותה במבט. 

אם את רוצה להיות הזונה שלי, אף פעם אל תגידי לי לא, שלא יקרה שאת לא עושה את מה שאני אומר לך לעשות, ברור?  תמשיכי ללקק. 

היא הנהנה בראשה תוך כי שהיא לוקחת את אצבעות הרגל שלי לפיה ומוצצת אותן, מעבירה את הלשון סביב כל אצבע, בין האצבעות.. היא הייתה אשפית במציצות, בנשיקות, בכל דבר בו נגעו שפתיה המופלאות.

זה לא טוב, את מלכלכת לי את הרגליים עם הרוק שלך, אני הולך לשטוף את הרגליים.  בשירותים.

הלכתי לשירותים הורדתי מיים והרטבתי את כפות הרגליים.

            עכשיו תמשיכי ללקק לי את הרגליים, זונה. 

ראיתי שיד אחת נשלחה בין רגליה, היא הייתה מגורה עד מאוד.  היא כל כך אוהבת השפלות.

אמרתי לה לעמוד וללכת אחריי.  נכנסנו לחדר השינה ואמרתי לה להיכנס למלתחה ולשבת בפינה.  סגרתי את הדלת בדיוק בזמן.  הטלפון צלצל.

"שלום מותק" אמרתי בקול רך "תכניסי את האוטו לחניה ואני בא." 

אמרתי לזונה שלי שלא לצאת מהמלתחה, לחכות שם עד שאחזור ויצאתי מהדירה.  אחרי כעשרים דקות חזרתי לדירה, פתחתי את דלת המלתחה והיא עדין הייתה שם, יושבת בפינה.  היא הרימה מבט אלי וליבי החסיר פעימה,  היא כל כך יפה, פנים צרות ומושלמות, עיניים גדולות ממוסגרות במשקפיים שלה והשפתיים שאיני יכול לעמוד בפניהן.  כל כך בא לי לנשק אותה, הנשיקות שלנו היו מעולם אחר, חיבור של גוף ונשמה, גשמייות ואלוהיות.  אבל הייתה תוכנית והייתי חייב לעמוד בה.  אמרתי לה לצאת ולבוא אחריי לסלון.  כשהיא החלה ללכת, אמרתי לה להוריד את החולצה וללכת על ארבע.

התיישבתי שוב בכורסה האדומה ופתחתי את המכנסיים, מראה מדליק היה לראות אותה, לא ממש מבינה מה קורה, הולכת על ארבע והשדיים המדהימים שלה מתנדנדים בצורה שהטריפה אותי.  בדרך כלל היא הייתה מעכסת ומנסה לגרות אותי עוד יותר, אבל הפעם היא הייתה מופתעת שהדברים התנהלו לא בצורה שציפתה לה.  היא הרימה ראש וכשראתה אותי יושב עם מכנסיים פתוחים, חייכה.  לרגע הרגישה שוב בטריטוריה מוכרת.

            בואי לכאן ותנקי לי את הזין.

היא באה אלי על הברכיים, ידיה על הריצפה, הניעה את הראש כך ששפתיה עטרו את קצה הזין שלי.  היא עצמה עיניים והחלה להתענג עליו.

            תנקי אותי טוב טוב. איך הטעם של המורה לתנ"ך?

ההבנה באה לאט, ואז היא קלטה שזיינתי בחניה את המורה לתנ"ך.  היא הייתה בשוק.  לקחתי את הראש שלה והכנסתי את כל הזין, שרק חצי עמד, לפה שלה עד הסוף.  היא השתנקה.  יצאתי והחזקתי את הפנים שלה בכפות ידיים חמות. 

את לא ראוייה לזיון אם את אומרת לי לא.  התנקי ולכי הבייתה לחשוב איך להיות זונה יותר טוב עבורי.

היא פנתה להיכנס למקלחת שלה, בה הייתה המגבת שלה, המגבת האדומה.  עצרתי בה ואמרתי לה ללכת למקלחת השנייה, גם את הפריווילגיה של מקלחת משלה היא צריכה להרוויח.  היא יצאה מהמקלחת, פנתה אלי לומר משהו, עדין לא ברור לה מה היא מרגישה, מה בדיוק קרה.  הרמתי יד ואמרתי לה להשאיר את המפתחות, גם את הזכות להחזיק במפתחות הדירה שלי היא צריכה להרוויח.

היא הייתה בהלם.  ידעתי שייקח לה זמן להבין מה בדיוק קרה, לעכל ולהפנים את החזרה לדינמיקה שהייתה לנו בהתחלה, לפחד שהיה בה מפני אי ציות.  אני לא יודע אם זה יעבוד, אם האהבה שלה תתגבר על מה שהיה, אבל הייתי בטוח שהרוך, האינטימיות והאהבה המציפה, עוררו בה דברים לא טובים.  אולי זה יחזיר אותנו למסלול של האהבה הראשונית, המטריפה והמטורפת שחווינו רק לפני חצי שנה.

הימרתי, כי אני אוהב אותה אהבת נפש

לפני שנה. 22 במרץ 2023 בשעה 4:29

"כן אדוני?"

"כל פעם שאת מתכננת ללכת ולהזדיין, כל פעם שאת רוצה לאונן, כל פעם שאת חושבת על סקס, כל פעם שאת מרגישה מיוחמת ומרוגשת.. בקשי ממני רשות." 

"כן אדוני"

לפני שנה. 21 במרץ 2023 בשעה 18:05

הבוגנוויליה טופחה במשך שנים, היה לה גזע עבה מאוד, עם עוד גזע, דק ממנו קלועים לצמה, פרחים בצבעים שונים, הגזע הדק עם פרחים אדומים ואילו העבה עם פרחים סגולים.  הבגנוויליה הייתה מצידה האחת של המצבה, כאילו נשענת עליה וcצד השני היה ברוש תמיר ועב עלווה.  גם בקיץ, היה נחמד לשבת על הקבר הזה, מוגן מהשמש הקופחת, ומוקף ירק.  אנדרטה לזמן חולף ומוות, וכיסא מלכות להתחדשות הטבע.

היא הגיעה בדיוק בזמן, לא בטוחה בקשר למיקום, מחפשת אותי למרות שאמרתי לה בדיוק איך להגיע.  הביטה בטלפון, לבדוק את ההוראות, הרימה שוב את עיניה תרה סביב.  ישבתי על הקבר, נינוח לחלוטין, עוקב אחריה.  כל כך יפה, הרמוניה של מבנה ואישיות כרוכים ביחד בצורה שמעוררת אותי פיזית, נפשית ורגשית.  כולל צד אפל, עם צורך שאני שמח לספק, אולי בגלל הצד האפל שבי.  היא הבחינה בי ובהליכה בטוחה יותר התקדמה לעברי, חצי חיוך על פניה מלווה במתח, אף פעם לא נפגשנו במקום הזה.

קמתי וחיבקתי אותה, מרגיש את שדיה המלאים נלחצים אלי, מעט מעל הבטן, היא לא גבוהה במיוחד. חיבוק עוטף, החיבוקים שלנו מדהימים וכך היו תמיד, אנחנו פשוט נמסים איש לרעותו, מתחברים בצורה הכי מושלמת שאפשרית.  הרכנתי ראש ונישקתי אותה נשיקה ארוכה, לשונות מרצדות, שפתיים רכות וחמות מרגשות ומלהיטות.  היא לחצה את הכוס שלה לירכי, בתנועות גליות.  בית קברות או לא, היא נדלקה.

בשתי כפות ידיים חמות אחזתי בכתיפיה והרחקתי אותה ממני, מביט בעיניה.

            "מתחילים" אמרתי לה

            "כן אדוני"

חזרתי לשבת על הקבר.  היא עמדה כמטר ממני.  נתתי לזמן לעבור, ראיתי את המתח עולה לא רק בעיניה אלא גם בגופה, מין דריכות למה שלא ידעה, מעט פחד, הרבה גירוי, האדרנלין מתחיל להיראות בעיניה הדרוכות.

            "הורידי את התחתונים"

עיניה התרחבו והיא הביטה סביב לראות אם יש עוד אנשים בסביבה.  לא רחוק צוות פועלים הכינו מצבה וקבר חדשים.  אני לא בטוח אם היו יכולים לראות אותנו, אבל היא ראתה אותם.  היא החזירה מבט שואל אלי, היססה מעט ואז הרימה את החצאית והורידה את התחתונים, זורקת אותם אלי.  חייכתי ושאפתי את הארומה שלה.

            "תסתובבי זונה, ותתכופפי"

היא הסתובבה, שוב מביטה בחשש לעבר הפועלים והתכופפה, חושפת את הכוס היפה שלה.  קרן שמש עדינה ריצדה על שפתי הכוס שלה, מאירה את הרטיבות שלה.

            "מממ... לא רע, נראה שאת מוכנה, בואי לכאן"

היא התקרבה לכיוון שהצבעתי עליו, ממש ליד גזע הבגנוויליה. הצבעתי על הסתעפות הענפים ואמרתי לה להרים את הידיים, ולאחוז בכל יד בענף.

            "את לא ראויה שאבזבז עלייך חבל" אמרתי לה "אני קושר אותך בחבל דמיוני, אבל חזק מחבל אמיתי, הבנת?"

            "כן אדוני"

נעמדתי והרמתי את החצאית שלה.  היא נרעדה וחיכתה שאחדור אליה באצבע או זין, אבל השארתי את החצאית סביב מתניה והלכתי משם.  היא סובבה את ראשה לראות לאן אני הולך וראתה שאני מתקרב לכיוון קבוצת הפועלים.  חייכתי לעצמי "מעניין על מה היא חושבת עכשיו".  התקרבתי לפועלים והבטתי במה שהם עושים.  הם העמידו מבנה קטן מלבני מסביב לתלולית העפר בה היה טמון הבר-מינן, עליה הניחו לוח שיש עבה ואבן מצבה מסיבית חיכתה לתורה בחלק הקידמי.  אחד מהפועלים נח לרגע ממלאכתו, והפנה אלי מבט שואל.  התעניינתי אם הם גם משפצים מצבות ישנות והתפתחה שיחה.  כל אותו זמן אני חושב על מה שעובר בראש שלה.

חזרתי אליה לאיטי, כבר מרחוק רואה את הישבן שלה ממסגר כוס חשוף, היא לא זזה ממקומה.  הגעתי אליה ואני רואה רווחה רגעית בעיניה.

            "זזת מהמקום" אמרתי והוצאתי את השוט הקצר

            "לא אדוני, לא זזתי בכלל" היא ענתה.

התיישבתי על הקבר ושאלתי אותה איך היא מעיזה לחלוק עלי או בכלל לדבר ללא רשות.  היא לא ענתה רק מלמלה "סליחה אדוני, סליחה".

            "מה עכשיו?" שאלתי

            "אני צריכה להיענש" היא אמרה

אני אוהב את השליטה הזו עליה, שליטה מנטאלית יותר מאשר פיזית.  שליטה במבט, ובמחשבה, שליטה ברגש עם מילה, או אפילו חלקיק הבעה. אני אוהב את הרגישות שלה לכל נואנס שבי, לכל רצון, לכל תשוקה.  הנשלטת האולטימטיבית, (אבל כך זה יכול להיות, רק כשזה הדדי).

קמתי והצלפתי בה, לא יותר מדי חזק אבל מספיק לסמן את ישבנה בסימנים אדומים שצבעם כהה ככל שהמשכתי.  היא נאנקה אחרי כל מכה, הרבה פחות מהרגיל, מנסה שלא למשוך תשומת לב. הישבן שלה החל להאדים, רכנתי, ליטפתי אותה ונשקתי לה על העור הצרוב.

            "תכניס לי אצבע אדוני" היא אמרה בנשימה טרופה. 

היא הייתה מגורה כמו שלא הייתה מזמן, רטיבות נזלה במורד ירכיה, כל כך סקסית שלא יכול הייתי להחזיק מעמד.  התיישבתי על הקבר ואמרתי לה לבוא, ולפתוח לי את המכנסיים.  הזין שלי השתחרר כמו קפיץ והיא ניסתה לאחוז אותי בידה, אך אמרתי לה לשים את הידיים על הקבר ולא להזיז אותן, מה שלא יהיה.  היא גיששה עם השפתיים, ניסתה להכניס אותי לפה שלה.

            "רגע זונה, לא סגרנו על המחיר" אמרתי והרחקתי את ראשה מהזין שלי "חמישה שקלים אתן לך, לא נראה לי שאת שווה יותר".  עיניה קדרו, אבל היא כבר הייתה בשלב שהייתה מסכימה לכל דבר. 

            "כן כן אדוני"

היא רכנה, והכניסה אותי לפה שלה.  רק את הקצה, היכן שהיא ידעה שאני הכי רגיש.  מעשה אומנות של שפתיים, לשון וחיך, והעיניים המדהימות הללו שמביטות אלי למעלה, לקלוט כל זיע בפנים שלי, לשמוע איך הריגוש מהדהד בנשימה שלי, שלה.  התחושה הייתה נפלאה, היא מצצה, כל כולה מרוכזת, כאילו שום דבר לא קיים בעולם חוץ מאשר היא ואני, והשפתיים שלה סביב הזין שלי.  הרגשתי שאני קרוב לגמירה. לא גמרתי.  אמרתי לה שהפה שלה קר, יש מלא שמוצצות יותר טוב ממנה ואפילו חמישה ש"ח היא לא שווה.  אבל אולי הפועל ירצה לזיין אותה.  שרקתי לו.

הוא התקרב ונעמד לידה, פותח לאט את המכנסיים שלו ומוציא את הזין. עוד לא ממש עמד לו, הוא נגע לה בכוס והיא נרתעה בהפתעה, הזין שלי עדין בין שפתיה והיא מביטה מעלה וחשש בעיניה. 

            "יש לך משהו לומר?" שאלתי

            "לללא, אדוני"

הוא שפשף את הזין שלו וזה התקשה מעט יותר.. הוא ירק על קצות אצבעותיו והרטיב את ראש הזין.  ביד שמאל הוא אחז בפלח ישבנה, חשף את הכוס שלה עוד יותר וביד ימין הכניס לה את העטרה.  היא נעה קדימה בתגובה והזין שלי נכנס לה עד הגרון.  לרגע השתנקה, אבל המשיכה למצוץ.  הוא פתח את הישבן שלה בשתי כפות ידיים והחל לזיין אותה בתנועות ארוכות.  היא הסתנכרנה בין הזין שלו והזין שלי, מענגת ומתענגת, עיניה מוצפות תשוקה. 

הוא נאנק וגמר.  נשאר עומד בתוכה עד שהזין שלו נשמט למטה, ובעקבותיו זרזיף של זרע.  הלך.

"רציתי להזמין את הפועלים שיזיינו אותך, אבל אני מתבייש להציע להם זונה עם ביצועים כל כך גרועים" אמרתי לה וניתקתי אותה מהזין שלי "לכי לדירה slut, התפשטי, שכבי על המיטה וחכי לי"

שם זה נגמר.

לפני שהלכה, היא הביטה בי עם שאלה בעיניה, לא עניתי.  לא אמרתי לה שמי שזיין אותה לא היה פועל, אלא מי שכבר פגשה ואהבה במסיבה האחרונה.

לפני שנה. 2 במרץ 2023 בשעה 7:57

החלק הראשון

 

פניתי לל' שהייתה על ברכיה ואמרתי לה להביא לי את מצבטי הפטמות.  היא הושיטה יד לקחת את המצבטים ועצרתי אותה, "עם הפה כלבה, שימי את הידיים מאחורי הגב."  היא צייתה מיד והביאה לי את המצבטים אחוזים בין שיניה, עיניה בורקות.

אני מת על השדיים של ל', פטמות מודגשות בעדינות, רכים וחמים ובכל תנוחה שדיה מקבלים צורה אחרת, כל אחת יותר מדליקה מהשנייה והשלישית.  הוצאתי את מצבטי הפטמות מבין שיניה של ל' וחפנתי את השד השמאלי שלה, צובט בכוח את הפטמה וסוגר עליה חזק את המצבט.  ל' נאנקה מכאב ועונג.  משכתי את השרשרת הקשורה למצבט לוודא שהוא תפוס חזק, והיא הגיבה מיד.  סטרתי לה על לחי ימין ואמרתי לכלבה שאני לא מרשה לה לגמור בלי לבקש רשות.. "כן אדוני" היא אמרה.

הצמדתי את המצבט לפטמה הימנית ושוב משכתי בשרשרת, חזק.  עונג וכאב עברו בה בעת ובעונה אחת, העונג מהכאב לא פחות מעונג המגע.  כמה נהניתי לראות אותה כך.  משכתי אותה אלי לנשיקה, אני כל כך אוהב את הנשיקות שלה, שפתיים חמות, רכות ורטובות, כמעט כמו הכוס שלה.  נשיקות שנמשכות ונמשכות ושואבות לתוכן את הנשמה של שנינו.  אמרתי לה להסתובב.  היא הסתובבה, עדין על הברכיים והפנתה אלי את הישבן שלה לאט ובאי רצון.  למרות שיש לה כוס מהיפים שראיתי, יש לה בעיה נפשית עם חשיפה.  בשתי כפות ידיים חמות הפרדתי את הישבנים שלה, חושף עוד יותר את הכוס שלה. 

קראתי לא' לבוא להביט בכוס של ל', שתתרשם מיופיו.  הכנסתי אגודל לתוכה, היא הייתה מוצפת כפי שלא הייתה מזמן.  ליטפתי את נקודת הג'י שלה עם הבוהן, חופן את גבעת הוונוס שלה בכף ידי החמה, לא היה לי ספק, היא הייתה קרובה לגמירה.  א' הייתה מרוגשת, גם היא הייתה מגורה עד מאוד.  אמרתי לא' להוריד את החולצה ולהישאר עם הג'קט, מכופתר עם שני כפתורים כך שכל תנועה חשפה את השדיים שלה.  כל כך מגרה אותי לראות את השדיים המושלמות שלה ספק נגלים ספק נחבאים מתחת לג'קט.  משכתי אותה אלי לנשיקה, היא התנגדה לרגע, אבל נכנעה וגם איתה התנשקתי נשיקה חמה וארוכה, לשון מרצדת טועמת אותה.  היה לזה טעם של עוד, אבל שלחתי אותה חזרה לכיסא הפלסטיק.  ראיתי אותה מתיישבת ומזיזה את האגן, תהיתי כמה זמן ייקח לה עד שתגע בעצמה, או תיקח את הויברטור הקטן שקניתי לה ותעשה בו שימוש.

סובבתי את ל' אלי מביט עמוק בעינייה וסטרתי לה שוב, היא הופתעה וניסתה להרים יד לגונן על פניה.  פקחתי עיניים בהזהרה והיא הבינה והורידה את ידה.  נשענתי לאחור והורתי לה למצוץ לי.  היא צללה בין רגלי, מנשקת את פי הטבעת, עולה לחיץ, מתעכבת על הביצים עד שסוף סוף, שפתיה מחליקות לאט על הזין עד שהיא מגיעה לקצה ומחדירה אותי לפה החם שלה.  בדרך כלל הייתי עוצם עיניים ומתרכז בתחושות הנהדרות שהיא גורמת לי, אבל עם שתי נשים חמות וסקסיות איתי, שאבתי ברעב את המראות, רוצה עוד ועוד.

הרבה פעמים המציצה היא הקדמה לזיון, אבל עם ל', זו חוויה בפני עצמה שיכולה להימשך המון זמן.  נזכרתי איך במסיבת הסקס האחרונה בה השתתפנו, היא מצצה זין מפואר של בחור רזה וחמוד, תוך כדי שאני מזיין אותה והיא לא מחמיצה אף תנועה, מסנכרנת את שנינו בהרמוניה מופלאה, והיא בגן עדן שכולו שלה ובשבילה.

ברגע מסויים השתוקקתי כבר להרגיש את הכוס שלה, אמרתי לה לקום וללכת לשולחן בפינת האוכל.  הגובה שלו מושלם.  כופפתי אותה על השולחן, כך ששדיה נמעכו וביצבצו משני צידי הגוף שלה.  זה הדליק אותי עוד יותר.  היינו ממש קרובים לא', ההבל האירוטי שאפף אותנו השפיע עליה עוד יותר.  הבטתי בא', לקחתי את השוט הקטן והצלפתי בל' קלות.  היא כל כך רגישה לכאב שזו אומנות למצוא את המינון שידליק ולא יכבה אותה.  היא נאנחה, כיווצה מעט את הישבן והושיטה יד אחורה למנוע את המכה הבאה.  לקחתי גם את היד השנייה וקשרתי אותן מאחורי גבה.  וזהו זה, כבר לא יכול הייתי לחכות, הכנסתי לה את הזין שלה, ללא שום התנגדות, היא הייתה הרבה מעבר לרטובה, היא הייתה מוצפת. א' לצידי, על הכיסא התנשמה בקול.

זיינתי את ל' בתנועות ארוכות, מחזיק את שתי ידיה הקשורות ומושך אותה אלי עוד יותר.  ראיתי את השדיים שלה נעים באדוות התנועות שלי והתחלתי להרגיש תנועות קטנות שלה, נעה לקראתי.  ידעתי שהיא קרובה.  לא הספקתי לחשוב על כך והיא התחננה שאתן לה רשות לגמור.  לא עניתי והתחלתי להחיש את הקצב ואת העוצמה.  ידעתי שזה יגרום לה לגמור, היא התחננה שוב שאתן לה לגמור, לא עניתי ואז היא התפוצצה.  ברגע שהיא החלה לגמור יצאתי החוצה ובכף יד חמה הצלפתי לה בכוס.  זו הייתה גמירה מטורפת, השפרצה ועוויתות, צעקות עדינות ורעידות שהתעצמו ולאחר רגע החלו לשכוך.  אהבתי את השירה הזו שלה.  

לאחר של' נרגעה, פניתי לא' וראיתי אותה מרוכזת בנו, ראשה מוטה מעט למטה ושערה האדמוני ממסגר את פניה היפות, עיניה הירוקות מבריקות ונוצצות, גם היא על סף אורגזמה משלה, ידה טמונה עמוקות בין ירכיה.

 

המשך יבוא 

 

לפני שנה. 1 במרץ 2023 בשעה 5:51

א' התיישבה בנוחיות בכורסה הכי נוחה, כולה חיוכים בציפיה לבאות; הגשמת פנטזיה גדולה שלה, לראות אותי מזיין אישה אחרת.  חיבקתי את ל' ברוך, ליטפתי את גבה, גולש לישבן הקטן שלה והצמדתי אותה אלי.  יכול הייתי להרגיש את הריגוש פועם בה, היא אהבה שמביטים בה וגם הייתה לה פנטזיה משלה להגשים.

   "קומי" אמרתי לא' בקול שלא השאיר מקום לוויכוח, "הביאי את כיסא הפלסטיק ששמתי בפינת האוכל" 

היא התפלאה שכן חשבה שמעכשיו היא צופה פסיבית בלבד, שלא לדבר על הכורסא הנוחה.  לרגע היא היססה ואחר כך קמה והביאה את הכיסא, פחות נוח מהכורסא ללא ספק.

   "הורידי את התחתונים, ושבי" 

   "אני מעדיפה את הכורסא" 

לא אמרתי דבר רק הבטתי בה בעיניים חזקות.  עיניים קשות וזרועות עוטפות את ל' שהייתה קשובה למה שקורה. אהבתי את השילוב.  א' היססה לרגע, הושיטה את ידיה אל מתחת לחצאית הקצרה שלבשה, ומבלי להוריד ממני את עיניה, הורידה את התחתונים והתיישבה, נרעדת למגע הפלסטיק הקר בכוס שלה.  חייכתי חיוך קטן.

   "בואי הנה" אמרתי לה

היא קמה לאט והגיעה אלינו. הושטתי יד, משכתי אותה אלי בכוח למרות התנגדתה, טעמתי את שפתיה הרכות, כל אותו זמן מביט בעיניה של ל' וראוה את הציפיה והריגוש.

   "חזרי לכיסא" אמרתי לא' והיא נרעדה לרגע וחזרה לשבת על הכיסא, צופה בנו.

נשקתי את ל' נשיקה ארוכה וביד אחת צבטתי בחוזקה את הפיטמה שלה מבעד לחולצת הטי-שירט הקצרה, זו שגזרתי כך שחלקם התחתון של שדיה יהיה חשוף כל הזמן.  שחררתי אותה, התיישבתי על הכורסא האדומה ושאלתי אותה אם היא רוצה שאזיין אותה.  היא הנהנה ואמרה "כן" בקול קטן.  פניה הצרות דרוכות ונקודה קטנה של סומק על לחיה.  אמרתי לה שהיא לא ראויה לזין שלי עדין והורתי לה לעמוד על שש על הריצפה.  היא ירדה מיד, פניה קרובות לכפות רגליי.

   "את יודעת מה לעשות לרגליים שלי?"

  "כן אדוני" היא אמרה והתקדמה לכיווני

   "על הבטן" אמרתי והיא נשכבה מיד, זחלה אלי ואחזה בכף רגלי הימנית.

    "בלי ידיים"

היא הורידה את הידיים והחלה ללקק ולנשק את כף רגלי, עוברת ביסודיות מאצבע לאצבע.  שמתי את כף רגלי השנייה על ראשה, מקשה עליה את הגישה ורואה את המאמץ בצווארה.  העפתי מבט לא', נראה לי שהיא הייתה מופתעת.  העניינים לא היו כפי שציפתה.  חייכתי לעצמי, זו רק ההתחלה.  לאחר כמה דקות החלפתי רגליים ועכשיו ראיתי שצווארה של ל' נרעד, זה היה קשה להחזיק את הראש עם משקל כף רגלי השנייה.

   "מספיק" אמרתי.  היא הורידה את הראש והשעינה את מצחה על כף הרגל שלי.  

פניתי לא'

   "לכי לחדר השינה והביא את שני השוטים, הפלאג האנלי ומצבט הפטמות שעל השידה מצד ימין"

שוב היא הביטה בי מופתעת, לא חשבה שאפעיל גם אותה, ושוב היססה... היססה אבל הלכה והביאה את הדברים.  ל' הביטה בי בחשש ואמרה לי

   "אתה זוכר שאני רגישה מאוד לכאב"

   "שתקי זונה, לא שאלתי אותך למה את רגישה" אמרתי לה בקול אדיש.  ראיתי צל של פחד בעיניה, חוסר הידיעה אפרודיסייק נפלא לה.

א' הגיעה והניחה את הדברים על השולחן לידי.  לקחתי את השוט הארוך ונתתי לה.  

   "תחזיקי את זה לידך כל הזמן, נגיש עבורי" אמרתי ולקחתי את הפלג האנאלי "תסתובבי ותתכופפי"

א' פקחה זוג עיניים גדולות, אבל הסתובבה וןהתכופפה, חושפת בפניי את הכוס שלה, ראיתי טיפות של רטיבות, לא היה לי ספק שהיא מרוגשת מאוד. 

    "עמדי על הברכיים" אמרתי לל' "תראי איזה כוס רטוב יש לזונה הזו שלי, היא זונה שלי הרבה שנים, ועדיין מלאה תשוקה."

שמתי את הפלאג האנאלי בין שפתיה

   "תלקקי ותרטיבי את זה טוב טוב"

א' הסתובבה לראות מה קורה ול' ליקקה את הפלאג כאילו היא יורדת על זין.  א' פקחה זוג עיניים ובהתה בל' בהתפעלות. הוצאתי לה את הפלאג מהפה וזה השמיע קול יניקה שאהבתי. טוב הרי ל' אומנית מציצה ואוהבת למצוץ זין יותר מכל אישה אחרת שהכרתי.  היא יכולה לגמור מלמצוץ את הזין שלי, כשאני צובט חזק את הפטמות שלה והיא מחככת את הכוס שלה על הרגל שלי. והגמירות שלה מדהימות, אבל על כך מאוחר יותר.  הוצאתי את הפלאג ופיסקתי את ישבנה הנפלא של א', מיכר את קצה הפלג לחור התחת שלה.  היא נרעדה והתכווצה.

  "שחררי, אחרת זה יכאב" אמרתי ותחבתי את הפלאד עד תומו.  היא נרעדה אבל הפלאג כבר היה בפנים. "לכי לשבת במקום שלך" ארתי לה והצלפתי לה בישבן עם כף יד חמה.

   "פניתי לל' שהייתה על ברכיה ואמרתי לה להביא לי את מצבטי הפטמות.  היא הושיטה יד ועצרתי אותה

   "עם הפה כלבה, לא עם היד, שימי את הידיים מאחרוי הגב."  היא הביאה לי את המצבטים אחוזים בין שיניה, עיניה בורקות

 

המשך יבוא

 

 

לפני 5 שנים. 3 בנובמבר 2018 בשעה 15:27

כשפתחתי לה את דלת המכונית היא הביטה בי מופתעת, שמלת מיני מעור שחור שטיפסה וחשפה את מפגש ירכיה, ללא שום דבר נוסף, בדיוק כפי שהוראתי לה. חזייה שחורה, ווסט עור שחור, שדיה חשופים כמעט עד הפטמה, רעמת שערה האדמוני הילה סביב פניה והשפתיים המדהימות שלה זועקות באדום לוהט. היא יצאה. סגרתי את הדלת והצמדתי אותה למכונית, מביט בה כשהפנים שלנו ממש קרובות ואז נישקתי אותה, נשיקה רכה וחמה שהיא נענתה לה מיד. חיבקתי אותה וחפנתי את הישבן שלה, אוחז בו ממש חזק, ניגוד לרכות השפתיים.

לפני שנכנסנו עצרתי אותה
"עצמי עיניים, יש לי הפתעה" אמרתי.

ענדתי לה את הקולר, עור שחור עם מסמרות מתכת. הראיתי לה אותו בטלפון וראיתי כמה זה ריגש אותה. שמחתי.

נכנסנו למועדון. נושא הערב היה קשירות, משהו שטרם ניסנו. ישבנו ליד הבר, שתינו והבטנו סביב באנשים שחיים את הפנטזיות שלהם, כל אחד ואחת בדרגה ובזווית שונה, מרתק. לאחר זמן מה שאלתי אותה אם היא מוכנה, היא הביטה בי ואמרה כן אדוני". הוצאתי את החבל האדום, כרכתי אותו כמה פעמים סביב מותניה, ממש מתחת לשדיה, מה שגרם להם לבלוט עוד יותר מהמחשוף, לאחר מכם כרכתי את החבל סביב זרועותיה, שילבתי את זרוע ימין מתחת לחבל ולשדיים שלה וקשרתי גם אותה. את הקצה של החבל קשרתי לקולר בקשר הימאים האהוב עלי, מחווה לשנים על היאכטה. חייכתי לעצמי.

"בואי" אמרתי לה והיא ענתה ב"כן אדוני".

מבלי למשוך, אבל כשאני אוחז בחבל לקחתי אותה לאחת הפינות, לספה אדומה שכאילו תוכננה עבורנו. התיישבתי וסימנתי לה. מבלי לומר מילה היא כרעה מולי, ובידה החופשית פתחה לי את המכנסיים. ידעתי שערוותה נחשפת כשהיא כורעת כך ואהבתי את המחשבה שהעוברים ושבים יכולים לראות את הכוס שלה. הזין שלי הזדקר במכנסיים מהרגע שראיתי את השדיים שלה תופחים עם קשירת החבל, היא שחררה אותו והרגשתי הקלה ומיד את שפתיה עוטרות אותי כל כך חמות, רכות ורטובות..

המראה שלה מוצצת לי, כשאנשים עוברים ושבים סביבנו הדליק אותי עוד יותר. זוג לא צעיר במיוחד נעמד וצפה בנו. נשענתי והבטתי באישה, לבושה באדום, מלאת גוף, גרביוני רשת, נעלי עקב גבוהות, ירכיים רחבות ומותניים צרות. היא נשענה על הגבר שלה ולא הסירה את העיניים מהישבן של אהובתי. רכנתי קדימה וליטפתי את אהובתי, לאט לאט יורד עם היד עד לקצה חצאית המיני, מחדיר אצבע בין השפתיים.. אוף איך שהיא הייתה מוצפת.

"יש כאן מישהי שלא מוריד עיניים מהכוס שלך" אמרתי לה.

היא לא הפסיקה למצוץ אבל הרגשתי איך הריגוש גואה בה.

הגבר פנה ללכת וראיתי שהאישה פונה איתו, אבל באי רצון. החדרתי את האצבע מעט יותר, מרגיש את נקודת הג'י שלה, מרפרף עליה ושוב יוצא לדגדגן. ידעתי שזה לא ייקח לה הרבה זמן לגמור, אבל משכתי אותה עוד ועוד.. עד שהכנסתי לה את האצבע עוד פעם אחת והיא החלה לגמור.. לא נתתי לה לסיים אלא מיד גרמתי לה לגמור עוד פעם, האנחות שלה סביב הזין שלי מרגשות אותי עוד יותר.

אחרי כמה זמן נשענתי לאחור, אחזתי בחבל הקושר אותה וזיינתי את שפתיה. בזווית העין ראיתי תנועה ואת האישה באדום יושבת בקצה הספה, מביטה באהובתי ובי, לא שמתי לב כשהיא התיישבה לידנו.

"יש לנו אורחת" אמרתי לאהובתי, והרמתי את ראשה שתראה.

נבוכה, היא הביטה בי ואז ימינה לאישה בקצה השני של הספה. משכתי אותה לישיבה לצידי, ונישקתי אותה.. הרגשתי איך היא נענית אבל ידעתי שהיא חושבת על האישה באדום. התנתקתי ממנה ונשענתי לאחור, מביט בשתיהן וחושב מה יכול להסעיר את אהובתי ואותי עוד יותר.

שוב נישקתי את אהובתי

"אם תרצי שאפסיק, אמרי לי" הוראתי לה ופיסקתי את ירכיה, מלטף ומגרה אותה. הפעם לקח לה יותר זמן לגמור, האישה שלידנו במחשבותיה ללא ספק.. כשהיא החלה לגמור החדרת שתי אצבעות לנקודת הג'י שלה והיא התכווצה, צעקה והשפריצה כפי שלא ראיתי אותה משפריצה מזמן. חיבקתי אותה ובעיניי הזמנתי את האישה באדום להצטרף אלינו, היא לא היססה לשנייה, באה וכרעה בין רגליה של אהובתי, זו עוד בשלהי האורגזמה והאישה באדום יורדת לה כאילו עשתה זאת כל חייה. ידה של אהובתי נורתה אל ראשה של האישה, הנשימות המהירות וידה הקשורה עושים לשדיה דברים שגרמו לזין שלי להתקשות כמו אבן. ליטפתי את עצמי והבטתי באהובתי ממשיכה למסע של גמירות אדירות.

זו הייתה ההתחלה לערב בלתי נשכח...

לפני 5 שנים. 20 ביוני 2018 בשעה 22:57

         "כלבה מרדנית, הא? אני אוהב את זה שאת מרדנית, בואי נראה כמה את יכולה לספוג"

ואני חורקת שיניים, לועסת את השפתיים, גאוותנית, סופגת. כיסוי העיניים גורם לי לרעידות לא רצוניות, אני לא יודעת מאיפה זה יבוא, מפחדת. פחד שגורם לי לנטוף. והוא מכה. ועוד מכה ניחתת עלי, ועוד אחת, כל פעם על לחי אחרת, כל פעם יותר חזק ויותר חזק. הוא מתמקד בלחי אחת, והיא כבר בוערת, אני מרגישה את השריפה, ואני צועקת, ואני לא אגיד את המילה, לא אגיד, לא אגיד, אני אשתוק ואספוג. גאוותנית.

המכות ניחתות מכל עבר, והוא כבר לא נותן לי פרק זמן לעכל, מכה אחרי מכה אחרי מכה שורפת את הישבן, כואבת עוד יותר ועוד יותר, ואני לא מוכנה להגיד את המילה.

זה כואב, כל כך כואב, ואני לא מוכנה להגיד את מילת הביטחון. אבל אז זה בא, לא המילה המוסכמת, המילה המתבקשת. זה עולה מתוכי מבלי שארצה. ממעמקי הבטן, מהמקום הכי קדמון, כבר אין גאווה, יש רק כאב. אני צורחת:

         "די!!!"

באותה שניה הוא מפסיק ומחבק אותי מאחור, אני מותשת ודואבת, הוא מלטף "לזה בדיוק חיכיתי, כלבה מתוקה, שתישברי, שתודי שאת כבר לא יכולה, לשלוט ברוחך" תוך כדי המשפט הוא מחדיר לתוכי 2 אצבעות כדי לגלות שאני מאד רטובה, לגעת בי בדפנות ולהוציא ממני צעקות של בכי וסיפוק.

מעניין שמשני מפגשים מאד ארוכים, רווי סקס נעים מלטף וכיפי, שהשליטה ממש לא הייתה החלק המרכזי שבהם, מה שהכי מעורר את דמיוני הם אותם רגעים ספורים אלו, שאני הייתי הכלבה והוא היה האדון.

 

פוסט נפלא שנכתב על ידי גרין מייל ופורסם בישראבלוג ב- 2005