בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חוויות מיומנו של מושפל

תיאור חוויות, אמיתיות ומפונטזות, של גבר שאוהב להיות בעמדת נחיתות מול גברים אחרים.
מיועד לאלה מכם הכנועים המחפשים הנאה רגעית, או לאלה מכן הדומיננטים האקטיבים המלכים המושלמים, שנהנים להיות למעלה.
לפני 4 שנים. 21 בפברואר 2020 בשעה 5:52

הוא בא אליי, בחור יפה, שרירי, חטוב, עם עיניים מושלמות. הוא היה צעיר, בן 28, אז לא ציפיתי ליותר מידי. בשביל לדעת להשפיל צריך להיות יצירתי וחכם, וזה דורש ניסיון חיים. אבל אמרתי שננסה.

כעבור שעה וחצי זה הגיע למצב של שליטה מוחלטת. הוא הצליח לגרום לזה שאני אזמין לו אוכל יקר, הייתי על הרצפה מול הכפות רגליים שלו בזמן שהוא אוכל. במשך רבע שעה הוא העמיד אותי מול מראה והשווה באכזריות בין כל פרט בגוף שלי ושלו. הוא ידע איך קוראים לי, מה אני עושה בחיים ופרטים אישיים שהוא הצליח לדלות בקלות. וכל הזמן הזה בכלל אסור היה לי לגעת בו, רק לקראת הסוף יכולתי לגעת לו ברגליים. במשך כל המפגש הוא לא נפרד מהתחתונים שלו, חוץ ממתי שהוא היה צריך להשתין ואז זה היה לכיוון הפנים שלי והפה שלי מעל האסלה. כך שאפילו לא ראיתי אותו ערום, בכלל. התחננתי שייתן לי לראות את התחת שלו, בעיקר בשלב שהוא היינו מול המראה, אבל הוא לא נתן לי. אז רוב הזמן הייתי על ארבע מולו, מסתכל עליו. ומידי פעם שהייתי מסתכל לו על הגוף המושלם שלו, באמת מושלם, הוא היה פוקד עליי להסתכל לו בעיניים, ואז מקלל אותי ואומר לי לחזור על כל מיני ביטויים מעליבים ומנמיכים. הוא הצליח לבטא בצורה כל כך מושלמת את ההשפלה שלי, באופן שאפילו בסרטי הפורנו של ההשפלות מהאינטרנט אף אחד לא מצליח. זה כל כך הטריף אותי, שבשלב מסויים הוא הביא אותי למצב שמול העיניים שלו אני מוריד אפליקציה להעברת כסף, ומנסה להעביר לו 300 שקל, רק כדי שהוא עוד לא יילך.

למזלי האפליקציה לא עבדה ולא הצלחתי להעביר לו את הכסף. זו היתה מעין הקלה, כי אני לא משחק עם כסף ולא אשלם לאף אחד בשביל למלא לי פנטזיות. אבל התחושה הזאת, שזה לא הצליח לעבוד, בזמן שאני על ארבע מולו, ערום, מתחנן ומתרפס, והפנים שלי מתמלאות בייאוש כשהוא רואה שזה לא עובד, ושהוא אומר לי בחיוך "איזה אפס..." היתה כל כך מדהימה, כל כך מושלמת, שאחרי שהוא הלך לא יכולתי לישון כל הלילה.

עד כמה דפוק אני? עד כמה סוטה אני? עד לאיפה זה יילך? איך אני אצא מזה? האם יש לי תקווה?

תחושת הייאוש, הרפיסות והכלום מולו, שכמעט גרמה לי לבכות, היתה תחושה טהורה של עונג.

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י