יום רביעי הוא יום הקניות השבועי.
כמנהלת משק בית נאמנה, אני ממלאה את רשימת הקניות במשך כל השבוע
וכך אנו נמנעים מקניית מוצרים מיותרים.
(אלון גל יאהב אותנו)
בשעות הערב כשאנו סחוטים אחרי יום עבודה ( אין ברירה) מתייצבים בעלי ואני בהאנגר הגדול של שופרסל ובמסלול קבוע חולפים על פני אלפי מוצרים. בעלי מקריא מהרשימה ואני ממלאת את העגלה.
הקניה עוברת בשלום. אבל כשזה מגיע לסחיבת המוצרים, נכנענו מראש ואנו מעדיפים לשלם עוד 20 שקל ולערוך משלוח.
הסגה החלה לפני שנה.
המשלוח הגיע ובזו אחר זו השקיות הוצאו מהארגזים והונחו לא ממש בזהירות, סמוך למטבח.
כשפרקתי את השקיות גיליתי שחלק מקופסאות הקוטז' התפוצצו וכמובן ליכלכו את שאר המוצרים בשקית.
התלוננתי בסניף והם החליפו לי ברצון את המוצרים הפגומים.
עד כאן הכל נשמע נהדר (חוץ מהעובדה שאני שונאת לפרק את שקיות המשלוח)
עבר שבוע
שוב קניה, משלוח ופירוק מוצרים.
שוב כמה קופסאות קוטז' מפוצצות.
אין ספק שהסניף מסביר פניו ללקוחות, אפילו לא ביקשו ממני להביא את הסחורה הפגומה והחליפו ברצון.
עדיין חייכתי, הכל בסדר.
הדבר חזר על עצמו גם שבוע לאחר מכן רק שהפעם כדי לגוון מעט, גם צינצנת הזיתים היתה פגומה והמיץ נזל לתוך השקית ולעוד מוצרים שהיו בה.
השפתיים המחייכות שלי הפכו לקו ישר.
הודעתי לסניף שאני לא מתכוונת לבוא להחליף את המוצרים בכל פעם. הם הסכימו איתי ושלחו לי מוצרים חלופיים.
נחמדים, כבר אמרתי?
יום רביעי שוב הגיע ו... ניחשתם נכון, עוד שתי קופסאות קוטז' מפוצצות ואופס גם שקית החלב הצטרפה לחגיגה....(לא מאחלת לאף אחד)
שוחחתי עם מנהל תורן שהבטיח לבדוק ולפתור לי את הבעיה.
שבוע לאחר מכן הסיפור חזר. שוחחתי עם מנהל הסניף.
בנוכחותי דיבר עם אחראי המישלוחים והזהיר אותו שאם הסיפור חוזר הוא משלם מכיסו על המוצרים המפוצצים.
זכיתי גם בפיצוי נחמד של סלסילת ממתקים (החיילים של בני חיסלו הכל).
פיתרון מעולה נכון?
בולשיט!
הסיפור חזר, מנהל המישלוחנים התנצל מכל הלב
עברתי עוד כמה התנצלויות שלו.
עוד שיחות.
פניתי להנהלה הראשית של הסופרסל והגשתי שם כבר שתי תלונות.
תמיד הבטיחו שיחזרו אלי עם תשובה ופיצוי. אף אחד לא חזר.
ככה הסגה ממשיכה כבר כמעט שנה.
למעט שבועות מעטים בהם אני זוכה לקבל משלוח תקין, רוב הפעמים המוצרים פגומים.
אה שכחתי לספר-
בליל רביעי אחד, עת הבחור מפרק את המשלוח הוא אוחז בידיו צינצנת מלפפון חמוץ כשכל המיץ נזל מתוכה.
בחיוך הוא אומר לי זה שום דבר המלפפונים במקום רק המיץ נזל. אין כאן פגם.
מזלי שהצצתי לפתח ביתי.
שטיח הכניסה היה כולו ספוג במיץ מלפפונים עסיסי וכל רחבת חדר המדרגות התמלאה במיץ מהול בבוץ.
והוא עדיין טוען שזה שום דבר ורק המיץ נזל....
בחיי שאם הייתי אישה קצת יותר עצבנית, כבר היו באים לבקר אותי במחלקה קרדיולוגית.
חלפה כמעט שנה תמימה.
פיתרון אין!
זה זורק לזה וההנהלה הראשית מפטירה אותי בתשובות של " נחזור אליך".
אתמול הודגשה הסאה.
ערכנו קניות, הכנו משלוח.
היום יום חמישי השעה כמעט 11בבוקר. אתם מאמינים שהמשלוח עוד לא הגיע אלי????
אני לא רוצה לחשוב על זה אבל יש לי הרגשה שמישהו שם החליט שאני חתיכת נודניקית ואולי להתנקם בי אישית?!?!?!?!
נכון הכי קל להגיד לי תעברי לקנות במקום אחר וחסל.
אבל יש לי כרטיס מועדון שאני נהנת מהטבות בו.
לעבור סניף זה להיות בת יענה.
אם הבעיה לא תיפתר, היום הזילזול בי, מחר יזלזלו בלקוח אחר.
אני מכירה את הסניף הזה נהנת ממוצריו, יודעת את מיקום המוצרים כך שהקניה מהירה יותר.
לא מעוניינת לעבור משם
אבל לא יודעת איך פעם אחת ולתמיד להעמיד אותם על מקומם שיבינו שחייבת להיות כאן התייחסות רצינית לבעיה.
אציין שפניתי עם העניין גם לגלי צה"ל לתכנית " יהיה בסדר". לצערי עוד לא קיבלתי מענה מהם.
יש המון מוחות יצירתיים בכלוב.
אולי לכם הפיתרון?
לפני 13 שנים. 15 בספטמבר 2011 בשעה 7:53