בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מוווון פלייסטיישן

לפני 16 שנים. 7 באפריל 2008 בשעה 19:56

ככה, לפני שמתחילים ... הוראות להכנת ויברטור אלחוטי ...
קחו ויברטור ופרקו ממנו את בית הסוללה. הוציאו החוצה את חוטי ההזנה.
כעת גשו לסניף הקרוב של טויס אר אס וקנו מכונית צעצוע עם שלט. הקפידו לבחור מכונית שמתח הפעלה שלה קרוב לזה של הויברטור. פרקו את הצעצוע ושלפו את המקלט. חברו את החוטים של המקלט, אלו שהפעילו את המנוע של המכונית, אל חוטי ההזנה של הויברטור. קבלתם ויברטור עם שלט אלחוטי, אותו תוכלו מעכשיו להפעיל באמצעות השלט של הצעצוע.
---------------------------------------------------------------------------------

"תתארגני, נלך לקנות לך בגדים"
היא הסתכלה עליו כאילו נפל מהירח. ממתי הוא הולך איתה, היא תמיד קונה לבד. ולו רק כדי להפתיע אותו עם מופעי אופנה פרטיים אחר-כך. וגם בגלל שעוד לא נולד גבר שבאמת מסוגל להסתובב עם בת הזוג בחנויות יותר מחמש עשרה דקות ברציפות. הוא זומן מה שהוא.
"תלבישי את הרתמה החדשה"
אהה, זה, ליבה צנח באכזבה פתאומית. פטיש בגדים נדחק הצידה בדיוק כשהתחילה להתלהב. ההשלכות של בקשתו חלחלו לתודעתה וליבה האיץ. הוא הולך לעשות לה סשן פומבי. ליבה האיץ עוד. הוא הגיש לה את הרתמה והיא קשרה את הרצועות סביב מותניה והירכיים. הייתה זו רתמה המשמשת לסטראפ-און, שהוא קנה במיוחד. אך הוא הסיר ממנה את הדילדו ופתח במקומו חור עגול.

עור שחור עבה כיסה את ערוותה, למעט חור עגול יחיד שחשף את הכוס. הוא מרח ג'ל על הויברטור, החדיר אותו בעדינות דרך הפתח אל תוך הכוס וחיבר ברצועה על הרתמה. היא התכווצה, מבוהלת מהמכשיר המוחדר לתוכה, שאותו לא יכלה לשלוף. היא ראתה אותו בונה את הויברטור, אך שאלותיה לגבי כוונותיו נותרו ללא מענה. מתח סביב ייעודו ומועד הפעלתו כבר היה באוויר זמן מה, זמן ארוך מדי לטעמה. כמו להסתובב מול רובה טעון המכוון אליך.
היא סיימה להתלבש באיטיות, מודעת היטב ללחץ בין רגליה. החצאית שלבשה הסתירה הכל.

חמש דקות נסיעה והם בקניון. פטיש הקניות הופעל ! איזה כייף, ללכת איתו וביוזמתו ...
רק ... תהייה אחת קטנטנה ... מה עם המתקן הזה בין רגליה ?
כשקנתה לבד, ידע לבחור בקלות, כמעט ולא היו לה התלבטויות. אבל איתו הפכה לחסרת בטחון, ונזקקה לאישור או לפחות לחוות דעתו. לפני כל בחירה הייתה מביטה בו, ובדרך כלל מבט אחד שלו הספיק כדי שתדע מה חשב. תוך זמן קצר הפכה לבעלים הגאים של זוג מגפיים גבוהות, נעלי עקב, חצאית ומספר חולצות. מגע העור באזור החלוציים והויברטור בנרתיק הזכירו את נוכחותם, הפריעו וגירו בו זמנית. היא הרגישה את הרטיבות. אבל לפטיש קניות הייתה עדיפות כעת.

שמלה שחורה צדה את עיניה. זו הייתה שמלה קטנה עם מחשוף משולש ורוכסן אחורי. היא הייתה בטוחה שתראה עליה מצוין. חייבת למדוד אותה. היא הושיטה את היד להוריד את השמלה מהמתלה. היא נגע בה ...
וקפצה בהפתעה. רטט באזור חלוציה בלבל אותה והבהיל אותה נורא. פרץ היסטריה נבנה כשהיא הרגישה פתאום תנוע באזור הכי רגיש ועדין של גופה. רק אחרי כמה שניות היא קלטה – הויברטור הופעל. הוא הפעיל אותו, בשלט רחוק. היא הרגישה את הדופק הולם בראשה כמו פטיש ונאבקה להסדיר את נשימותיה הכבדות והמהירות. מחצית מהנוכחים בחנות הביטו בה.

היא הסתכלה עליו, עומד בשלבה במרחק כמה צעדים ממנה וידו אוחזת בשלט האלחוטי. מבטו היה נייטרלי.
לרטט הייתה השפעה מטשטשת, היה לה קשה לעמוד. ידה עזבה את השמלה. ואז גם הויברטור פסק. היה ספסל בחנות והיא התיישבה עליו לסדר את הכוחות ואת המחשבות. רק כעט הגיב גופה בדיעבד, בהרטבה נוספת. היא הביטה שוב בבן זוגה במבט שואל, אך פניו נותרו פני פוקר נייטרליים. הוא התקרב והתיישב לידה, מלטף את רגלה דרך החצאית.
“השמלה לא מוצאת חן בעיניך ?” שאלה בחוסר בטחון.
“ההפך, היא מתאימה לך מאוד"
“לקחת אותה ?”
“כן, אם את רוצה". הוא חייך.
ההלם הראשוני חלף בינתים, אך היא עדיין הייתה במתח, לא יודעת האם ומתי יחזור הרטט שוב. היא קמה בזהירות וניגשה לקחת את השמלה. המתח גרם לה הרטבה נוספת. היא הושיטה את היד ונגע בשמלה. הויברטור פעל. הפעם הייתה יותר מוכנה ולכן לא קפצה. אבל לא הייתה כל אפשרות לעשות מה שהוא אחר בעת הגירוי המתמשך, ובטח שלא למדוד. היא עדיין עמדה, אוחזת בה, מנסה להראות כאילו לא קורה דבר. לפתע קלטה שהיא עומדת לגמור באמצע חנות הבגדים, כשכל העיניים מופנות אליה. היא חייבת לשבת שוב. היא גררה את עצמה אל הספסל. אך ברגע שידה עזבה את השמלה, הויברטור שוב פסק. לא היה לה ספק כעת, הוא הפעיל אותו אך ורק כשנגע בשמלה. אפשר לבדוק זאת. היא פנתה חזרה והושיטה את היד. ורגישה איך שרירי הכוס מתהדקים בציפייה לרטט.
“הוא יוצר אצלי רפלקס מותנה. מעניין מה פאבלוב היה אומר על זה. רפלקס מותנה לכלבה אנושית ... "
השמלה הייתה מעבר להישג ידה, במלוא מובן המילה. היא ניתקה את מבטה ממנה והתרחקה. בעיניה השמלה הפכה מפרטי אופנה ל ... אולי לאביזר מין. היא לא ידע איך להתמודד עמה.

היא שתתה עוד זמן מה בחנות, אוספת פרטי לבוש נוספים באמתחתה, מתקשה להתרכז. השמלה הייתה שם, על המתלה, ונוכחותה לא הרפתה ממנה לרגע, אוחזת במחשבותיה. היא מצא את עצמה סובבת את החנות במעגלים, שקירבו אותה יותר ויותר אל היעד הנכסף. בסופו של דבר עמדה שוב מול אותו המתלה. מוכרת ניגשה אליה ושאלה אם אפשר לעזור.
“כן, אני רוצה את השמלה הזאת" היא הצביע ביד רועדת, נזהרת שלא לגעת, מרגישה שוב את הרטיבות.
“תאי מדידה שם" אמרה המוכרת.
“לא, אני אקח בלי למדוד. את יכולה להביא אותה לקופה ?”
המוכרת נתנה בה מבט תוהה אך עשתה כבקשתה.
הם שלמו ויצאו מהחנות.

כשהתעוררה בבוקר הוא כבר יצא. הוא תמיד יצא מוקדם והיא הייתה מורגלת להתעורר לבד. אבל הבוקר הזה, היא ידעה, יהיה שונה. היא קמה לאט, משתדלת לא לחשוב על מה שעמד לקרות. היא התקלחה והתנגבה, לאט ובתנועות אוטומטיות, מנסה להישאר רגוע. היא ניגשה אל ארון הבגדים, שם הייתה מונחת השמלה, עדיין בשקית קניות בה נארזה אתמול. ליבה פעם במהירות. היא פתחה את השקית, מנסה להתגבר על הרעד בידיה, מרגישה שוב את הרטיבות מציפה אותה. נגיע אחד בשמלה ושרירי הכוס התכווצו כמעט בכאב. היא הרגישה רטט מדומה, למרות שהויברטור לא היה שם. ראשה הסתחרר. במאמץ של שליטה עצמית היא התגברה על הרעד והטשטוש, מקמה את עצמה מול המראה ולבשה את השמלה. פנים שהחזירו לה מבט במראה היו פני וונוס, וגופה היה הגוף של אלה. חום הציף אותה והיא הרגישה כאילו השמלה עצמה רוטטת, שולחת גלים בגופה ואל החריץ שבין רגליה. החדר הסתחרר סביבה והיא צעדה אחורה, נשענת על הקיר וגלשת לרצפה. ממעמקי גרונה נפלתה אנקה נמוכה ומתמשכת, שליוותה את רעידותיה של האורגזמה הבלתי פוסקת.

nephele​(אחרת) - נהניתי לקרוא.

נפילי.
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י