שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומן מסע

ביקשתי התנסות שתוריד אותי סנטימטר מתחת להכי נמוך שאני יכולה.
לפני 16 שנים. 31 באוקטובר 2007 בשעה 23:08

הדייט שלי עם נסיך החלומות.

אהה, כן. השלושים ואחת לחודש. לפי התכניות המקוריות הייתי אמורה לשבת עכשיו כמו אחרי ארוחה מושחתת עם כפתור אחד פתוח ויד מחזיקה את הבטן לבל תתפוצץ מדושנת מעונג רועדת ומנסה להסדיר נשימה.
אל תנסו לדמיין אותי כרגע. אין בי שום דבר שונה, אולי קצת יותר ערגה במבט ודופק מורגש קצת יותר בין הרגליים, אולי הרבה יותר. ירום הודו בשבועיים מטורפים ולי יש קצת יותר זמן - ניגוד שיוצר פער נקודות - לרעתי. מנסה ולא מצליחה וחוזר חלילה, מנסה שיטות מדיטציה כדי להגביר את הריכוז ותנוחות מוזרות א-לה קמה סוטרא ליחיד כדי להגביר את החיכוך ושום דבר.
בעצם זה לא מדויק. קורה הרבה, ולא בצורה מספקת. הכלבים של השכונה אגב, עדיין בעקבותי.
נכנס היום למקום בו אני עובדת אחד מהחומר הנכון. לבוש במידה ועשה עצמו מבין בדברים שמרשים להבין בהם במידה, מחייך אלי חיוך פרסומת למשחת שיניים מלבינה וקורץ קריצת מיליון דולר שגורמת לי להאמין שמתי ועליתי לגן העדן לסרטים מצוירים. נסיך החלומות שלי יוצא עם שקית מלאה והבטחה לחזור כשאסיים לעבוד, ומשאיר אותי עם רון בלב ועט ביד, זוממת אתנחתא קומית ומשעשעת משלושת השבועות רווי התסכול הללו (מתלוננת אמנם אבל עמדתי בהם בכבוד. כאילו הייתה לי ברירה.). כמה דקות לפני שאני מחתימה כרטיס מופיע פרינס צ'רמינג עם שני גביעי גלידת וניל. כמה דקות אחר כך משהו מתחיל להריח לי לא טוב. הוא נחמד, מאד. חושב שבחנפנות יגיע רחוק, מנסה למכור לי קצב איטי. אני מתאפקת שלא לתפוס אותו מהצווארון של החולצה האפנתית ולהסביר לו שהמצב שלי לא מאפשר להתפנק בקצב איטי, שאני קוראים אותי חור (או חומ"ש - אטרקציה.), ואין לי זמן ללשון רטובה באוזן ומילים מפנקות. קח אותי סובב אותי דפוק אותי בסגנון אנאלי למתקדמים ותן לי למצוץ אחר כך לאות תודה. אפשרות ב - קח אותי תוריד אותי על ארבע דפוק אותי אנאלי פריסטייל ותן לי למצוץ אחר כך לאות תודה. אפשרות ג - קח אותי קפל אותי לצורת ר דפוק אותי אנאלי מסיונרי ותן לי למצוץ אחר כך לאות תודה. אל תקרא לי "פרח". קרע לי את הצורה.
חצי שעה אחר כך אני מסכמת עניין באכזבה. היחום הזה גורם לי לדחות מעלי כל רמז לעדינות. כשאני קוראת שוב כמה שורות למעלה אני מבינה שזה כנראה תקף גם לכל הקשור בכתיבה אלגנטית.
וירומוש?
התקשר אתמול כדי לבשר לי שהשלושים לחודש (אני יודעת, ספרתי.) בדיוק בחמש הדקות בהן לא התעסקתי בזה. הוא עסוק מאד, והתנצל שזה לא יצא לפועל בתאריך המיועד. הוא יודע שאני מבינה, זה לא משנה את זה שאני לא אמורה להמשיך להענש מפאת הלוז הצפוף שלו.
יצא גבר גבר.

זאב פטיש{סאדיסט} - ערב טוב לך חור משומש...

זאת הפעם הראשונה שלי בבלוג שלך...
חחחח אהבתי את האפשרויות, כתיבה כול כך יפה...
פשוט אהבתי...
אולי את לא מקרינה מספיק קארמה, הרי את חלומו של כול גבר ישראלי שקרן (הרי הם כולם מחפשים משהיא ש"רוצה")
אני שומע את זה מאז שנחתתי בארץ, והינה חור שחור מחפש ואין לקוח טוב "לתת"...
אולי במקום חולצת רוצה זין, תלכי עם חולצה ובה כתוב:
מחפשת "נותן"...

זאב
לפני 16 שנים
נילי ונילי - טוב, אפילו אני מתחילה להיות מתוסכלת פה
לפני 16 שנים
TooT​(נשלטת){פטרוניוס} - חומ"ש,
אני שמחה להודיעך שחדרת למועדפים שלי.

אחלה כתיבה.
לפני 16 שנים
electro-z - גרררררררררררררררררררררררר

זה היה לאות תודה

:)
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י