סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

וניל עם פיצפוצית

המהדורה האינטרנטית של חיי עם הפיצפוצית החדשה.
כן, זהו בלוג ונילי לחלוטין! (טוב, אולי מדי פעם יתפלק איזה פיצפוצון אבל זה בטוח לא דבר שבשגרה המשפחתית הרגועה שלנו)
לפני 14 שנים. 10 בנובמבר 2009 בשעה 19:00

ישנו סוג של עוגיות שוקולד שנקרא "פיצוץ" או "רעידת אדמה" - מדובר בעוגיות שוקולד סדוקות מצופות באבקת סוכר.

אני אוהבת את הסוג הזה שנמס בפה בטעם שוקולד נפלא ויצא לי לטעום לא מעט עוגיות שכאלו מכל מיני מאפיות וקונדיטוריות משובחות בכל רחבי הארץ.

היום פגשתי את שיא השלמות, טעם גן עדן, הפעם הראשונה בחיי שלא יכולתי להפסיק ולאכול מהן.

אני יושבת כאן ליד המחשב ובוהה בשתי העוגיות האחרונות שנותרו, יודעת שזה לא יספיק לכבד את הדודים מאמריקה, ואיך אני אתן לאמא לטעום מהן בלי שהם ישימו לב ויעלבו, ובעצם הדילמה האמיתית היא איך אני אצליח להתאפק עד שאמא תחזור כי עובדה שאת שאר החבילה כבר חיסלתי בחצי שעה האחרונה ואני בוהה בשתי העוגיות האלו בזווית העין ויודעת שהסיכוי שלהן להגיע לפה אחר מלבד שלי הוא קלוש, ואני לא מהאנשים המכורים שלא יודעים לדחות סיפוקים, אבל כאן נשברתי.

הקרדיט מגיע לרעות פרי, קונדיטורית מקסימה ומוכשרת שגם מכינה גלידות מעלפות שלא מן העולם הזה, ומוכרת את מרכולתה במרכז המסחרי של כפר ורדים.

רחוק לכם? תתקשרו ותזמינו משלוח 052-5533699 ותחביאו את מה שיגיע אליכם מעצמיכם אם אתם לא רוצים להכניס אל הפה מיליון קלוריות בבת אחת. אלו הקלוריות הכי טעימות שאי פעם הכנסתי לפה בקטגוריית עוגות ועוגיות השוקולד.

המתיקות מעודנת, בדיוק במינון הנכון, המרקם מושלם - פריכות קלה שנמסה בפה, פשוט פיסת גן עדן!

לא סתם הסיסמא שלה היא "דולסה - עובר את גבול הטעם הטוב..."

Succubus​(אחרת) - אויש, רעה אחת. דווקא היום, שתפס אותי חשק מטורף לגלידה או משהו מתוק (מה שכמעט לא קורה), ולא הספקתי לעבור בשום מקום בדרך הביתה כדי להצטייד, את כותבת דברים כאלה? תתביישי לך, ככה לא מתנהגים לחפים מפשע!
לפני 14 שנים
ים_yam​(לא בעסק) - מצטערת, זה היה חזק ממני ובלתי נשלט בדיוק כמו חוסר היכולת להפסיק לאכול מהדבר הטעים הזה עד שנגמרה החבילה...
לפני 14 שנים
בטי בום​(שולטת) - אח טעים ....
לפני 14 שנים
ים_yam​(לא בעסק) - את לא יודעת עד כמה...
לביקור הבא אני אקנה חבילה ואחביא אותה מהר כדי שלא תתחסל בנסיעה הארוכה.
הרעות הזו היא קוסמת מאפים וגלידות! (ויש לה גם תינוק מהמם בן 7 חודשים שיגדל להיות גבר שווה אם ימשיך להיות מקסים כמו שהוא עכשיו).
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י