הליין הזה של הפרסומות של קינדר עולה לי על העצבים!
המסר העאלכ בריא שהם מעבירים מימים ימימה בפרסומות שלהם גם ככה גובל בשקר בוטה בפרסום. אבל עכשיו הם כבר חצו גבול.
בפרסומת אחת, מראים ילדים שפוקדים על אמא שלהם, איך שהשעון מראה חמש בערב, "הגיע זמן הפינוקים!" ואמא נעתרת בלי למצמץ, כי הלא ברור שחייבים לממתק את הילדים לפחות פעם ביום.
בפרסומת השניה זה אפילו יותר גרוע. אמא יושבת בגינת שעשועים, הילדים "עובדים" עליה ועוצמים לה את העיניים תוך סינון איזה שקר חמדמד, ובינתיים שולפים לה מהתיק קינדר לכל אחד. והאמא מחייכת לעצמה בסיפוק, כי הלא זה בסדר שהילדים משקרים לה ו'גונבים' ממתק, כל עוד זה קינדר.
האבסורד הוא שמשדרים את הפרסומות האלו גם בשעות צפייה של ילדים. אחלה מסר.
בצד הטוב של עולם הפרסום, אחרי הפרסומת הלדעתי-הו-כה-גדולה של הוט עם הגרוזיני הזה וה"valdevuldeva" שלו (או איך שאומרים את זה, אבל הוא אומר את זה בכזו חינניות אותנטית!), באה עכשיו הפרסומת של הבינ"ל עם אסי כהן האלמותי שמשקיע בלבד. גדול.
וכן, אני כנראה רואה יותר מדי טלויזיה. ועוד מסחרית, שלא נדע.
לפני 13 שנים. 30 בנובמבר 2010 בשעה 17:37