אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מי אני?

לפני 14 שנים. 1 ביולי 2009 בשעה 10:40

תחילת חודש זו התקופה הכי לחוצה אצלי וזה די נמאס עלי. החודש החלטתי לשנות את הקונספט. לא בא לי להיות לחוצה ועצבנית, אמנם לחץ מאוד מחרמן אותי אבל אני מעדיפה לשמור את המוטיב הנהדר לשעות הפנאי ולא לעבודה.

אז כבר שלושה ימים אני בהכנות כדי לא להשאיר את הכל ליום אחד ואת הטלפון שמתי על שקט כדי שהצלצולים לא יעצבנו אותי והגעתי בשבע בבוקר כדי להתחיל את היום ברוגע ובלי טלפונים וטפו טפו הכל זורם. ודאגתי להזמין לי ארוחת צהריים טובה כדי שיהיה לי כוח לחשוב.

אני ממש דואגת לעצמי לאחרונה, יותר מבעבר ובאופן מפתיע זה לא גורם לי לדאוג פחות לאחרים ואני מצליחה לעשות את הכל.
אחד הדברים שעזרו לי הוא ניהול זמן נכון וזה אומר שכל יום שאני מגיעה הביתה לפני המדיטציה אני עושה רשימה של כל מי שאני רוצה לדבר איתו
וכמה זמן אני מקדישה לטלפונים ( גיליתי שאני מסיימת כל יום את הטלפונים שאני מגיעה הביתה בסביבות 10 בלילה.. ) וראו זה פלא אני מסיימת בפחות משעה הכל והתפנה לי מלא זמן לעשות דברים שאני אוהבת. באותה הרשימה אגב בעמודה ליד אני כותבת דברים שאני צריכה לעשות למחרת וככה אני לא צריכה לחשוב עליהם. זה שיפר לי את החיים ובעיקר בגלל ההתמדה כי רשימות תמיד הייתי עושה השאלה עם עובדים איתם ועם מקפידים כל יום על אחת כזו.

אבל משהו, או יותר נכון מישהו ממש מפריע לי לעבוד היום. הגיע אלינו למשרד היום אורח שרמנטי מאיטליה ואלוהים שישמור כמה הגבר הזה סקסי
כל פעם שהוא עובר ליד המשרד שלי אני מרגישה התרחשויות בפלג הגוף התחתון..ואני לא רוצה לדבר בכלל על מה קורה לי שאני שומעת אותו מדבר איטלקית.. אני חייבת לבדוק לאן מוציאים אותו לבלות היום, אולי אני אצרף את עצמי. חם לי.. ובאמת שכל הגבריות הזו סביבי לאחרונה מאוד מבלבלת יש לומר..
די, תמשיכו..

יום קסום.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י