לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מי אני?

לפני 14 שנים. 3 ביולי 2009 בשעה 1:29

הערב בשעה טובה ודי מוצלחת יש לומר פגשתי את הבחור שאני דוחה כבר שבוע.
החלטנו להיפגש בבר השכונתי שלי בחצות נתתי לו להמתין עשר דקות וכשהייתי בדרך הוא התקשר לומר לי שדי צפוף ומחניק שם ולא נראה לו שיהיה לי נעים שם (עלק.. ) כמובן שהצעתי מיד את התחליף הממוזג והנעים שבמילא לא הבנתי למה יצאתי ממנו.

אז הגענו אלי ואחרי שעה של שיחת חולין, שכשאני חושבת על זה עכשיו אין לי מושג מה נאמר שם כי הייתי עסוקה בלדמיין איך הזין שלו נראה ( אוי רייצ'ל רייצ'ל מה יהיה איתך.. )
בקיצור.. אחרי זמן מה כשרמת הריכוז שלי בשיחה הלכה וירדה, שאלתי אותו אם אני אחכה עוד הרבה זמן ואם יש לו עוד הרבה מה להגיד. הוא ענה שלא והבגדים ירדו בהתאמה בקצב המוסיקה.
הפעם הראשונה הייתה נחמדה, אבל קצרה מדי והשאירה טעם של עוד. הפעם השנייה היתה הרבה יותר טובה למרות שהוא היה קצת עדין איתי.. והפעם השלישית.. אחרי שהסברתי לו בקשיחות שאני ממש לא התעייפתי וכדאי לו מאוד להמשיך, לדעתי עשתה השכמה מוקדמת לכל השכנים בבניין..

ההברקה של הערב נרשמה אחרי הפעם השלישית,כשהסתובבתי אליו כולי פרועה ומתנשפת ואמרתי לו " תענוג לעשות איתך עסקים.. " שהובילה אחריה את " זה זכות לתת שרות.. " ועוד.. לא הבנתי מאיפה בא לי המשפט הזה ושלא נדבר מה הוא חשב על זה. עוד סיגריית סיכום ושלחתי אותו לביתו לישון מחוייך.

אז המסקנות להערב הן:

1. אני מכורה לזין ובמיוחד לגדולים שבחבורה.

2. אני לא אוהבת שתקנים.

3. באמת היה תענוג לעשות איתו עסקים.

4. כיף ללכת לישון מסופקת.

4. לא כיף ללכת לישון לבד עכשיו.

לילה טוף.

donkishot​(שולט) - אהבתי :)
לפני 14 שנים
זרה מוכרת - הרגת אותי מצחוק עכשיו

את ... אחת ויחידה. אין ספק :)
לפני 14 שנים
No Name - תודה + פרצוף מסמיק.
טוב לדעת שאת כאן :)
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י