ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אין דבר יותר קבוע מסידור זמני

נסיונות כתיבה ראשונים.

עדיין בשלב ה 1/2/3 נסיון. מאה ימי חסד ראשונים נשמע לי קצת מוגזם לבקש - אז אולי שעתיים?
לפני 13 שנים. 16 בדצמבר 2010 בשעה 6:22

ניסיתי. בחיי שניסיתי.

לכתוב מחרמן זה הרבה הרבה יותר מורכב ומסובך מאשר לשים את הפון בדיבורית ולהפליג שם בשבחו של הזין ההוא שתקוע לי בתחת, או בפה . שעושה עבודה כל כך טובה בלהוציא ממני קולות קטנים , וקולות גדולים, ודמעות , וריגוש וסבל קל והנאה גדולה.

יש איכויות דיבור שפשוט לא עוברות לכתיבה. האינטונציה קובעת כל כך הרבה - שהרי לכתוב "מציצה", ארוכה, מפנקת, עם הרבה רוק וקטעים של ווקום לפרקים - זה לא עושה שום עבודה על הבלוטות הנכונות. הקול, ההפסקות, התמשכות המילה, הדגשים - מסתבר שהם מפעילי הבלוטות האמיתיים.

ושלא לדבר על שליטה של ממש - כמה הרבה מילים נכתבו , גם כאן, על אותה עמידה מפורסמת על ארבע, עם ראש מורכן ותחת מורם? כמה מילים נשפכו על תחושת הציפיה הדרוכה, המעורבת בהרבה חשש , קמצוץ של תהייה ( מה *אני* עושה כאן ) וטיפטוף קבוע ויציב של אדרנלין - כל הנילווים להמתנה הדרוכה להצלפה הראשונה שיורדת . הבאות שאחריה זה כבר סיפור אחר לגמרי . לראשונה יש איזה איכויות מיוחדות . כשכותבים זה מילים, מילים , מילים. הקול, עושה הרבה הבדל.

אלה היו 20 משפטים על כתיבה מחרמנת. ( או שלא )

זאת​(שולטת) - בוקר אור,
אין לי משו חכם להגיד על מה שכתבת, אולי רק, נכון.
לפני 13 שנים
למדתי מחברה שלי - נכון = חיזוק חיובי. זה תמיד מתקבל בברכה רבה...
לפני 13 שנים
iNeo - ואו את טובה!
אם היה לי משרד פירסום היתי מגייס אותך במקום וגם מזיין אותך מהצד, כי פשוט יש לך את זה!
לפני 13 שנים
למדתי מחברה שלי - יוווווו. איך אני אדע אם אתה באמת מתכוון או שאתה סתם ציני ? (איך אדע להבדיל בין אור לחושך אם יותר לי לצטט מפרופיל מסוים ? )
לפני 13 שנים
PostBlue​(מתחלפת){!fetish!} - ודווקא אני זוכרת את הפעם הראשונה שזכיתי לאונן, זה קרה בעקבות קריאת סצינת אונס ("שבט דב המערות" אם את רוצה לנסות) מלהיטת יצרים. מילים יכולות לעורר תחושות אדירות.
לפני 13 שנים
למדתי מחברה שלי - מסכימה איתך בכל מילה שאמרת. לצערי *אני* לא יודעת לשים במילים את היצר .

אני חושבת שהסצינה הראשונה שקראתי ו"עשתה לי את זה " היא הקטע במיכאל שלי, ( עמוס עוז, דווקא לא כותב מאוד ייצרי אם כבר מדברים ) שבו מיכאל ואפרת עושים סקס .
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י