שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג של השולט אור

על האהבה והזוגיות. על שליטה, סשנים ומה שמלהיט. על חברים, ספרים ועל היומיום.
לפני 13 שנים. 3 באפריל 2011 בשעה 9:05

יש מופעים מהסוג שאסור לפספס - סקנדל בהפקתה של אמילי קייג' - הוא אחד מאלה.

זה מופע שכולו חגיגה של נשיות גאה ומוחצנת. מופע כשרונות קומיים - סקסיים, שגרמו לנו לשבת בפה פעור, למלמל "אין דברים כאלה" (בעברית ובאנגלית), ולמחוא כפיים עד שכואב.

סקנדל הוא מופע בורלסק.

בתכנייה היה כתוב: "סקנדל הוא ערב שכולו מופעי בורלסק, קרקס, שירה ועוד הרבה יותר... ערב בניחוח שנות ה-20 עד שנות ה-50, מופעים ומוסיקה ברוח זו, ערב שכולו בידור למבוגרים, ערב שכולו טיז.." אבל סקנדל הוא הרבה יותר מהמילים המתארות אותו...

כמעט כל הצופות/ים הגיעו לבושות/ים בהתאם לרוח התקופה. שעה וחצי של איחור בהתחלת המופע (בכל זאת מדובר בתל אביב), העניקה לחלק מהצופים את ההזדמנות לפצוח בריקודי שנות העשרים-ארבעים של המאה הקודמת. צ'רלסטון, טוויסט וריקודים נוספים שאת שמם מעולם לא קלטתי, חגו בפינות שונות של המועדון ויצרו אווירה מופלאה.

גם הבחירה במועדון עצמו, התגלתה כנכונה. בשלבים כאלה ואחרים של המופע, יכולתי לדמיין שאני נמצאת במועדון אפלולי של בורלסק משנות המלחמה, ושהנשים המדהימות שמופיעות מולי, עושות כן בפני חיילים עייפים שחוזרים לרגע הביתה לנוח לפני שהם עולים שוב על הספיטפייר בדרך לעוד קרב אווירי...

אמילי הטיבה לבנות ערב שכולו ריגושים ומתח לקראת המופע הבא. המופעים שנעו בין הקומי לנועז, היוו חגיגה של נשיות ועוצמה נשית שכבשה את הבמה.

אני יודעת שאמתין למופע הבא בהפקתה. התמכרתי, ונדמה לי שבפעם הראשונה בחיי, אני יכולה לדבר על התמכרות טובה 😄

סקנדל! רוצו לראות!
http://www.facebook.com/event.php?eid=184676384902473


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י