סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג של השולט אור

על האהבה והזוגיות. על שליטה, סשנים ומה שמלהיט. על חברים, ספרים ועל היומיום.
לפני 17 שנים. 19 בדצמבר 2006 בשעה 10:47

שנים אנחנו טוענים שאין עם מי לדבר בצד הסורי. בחודשים האחרונים אנחנו עדים שוב ושוב לניסיונות להגיע לשולחן המו"מ מצד הסורים. ומה תגובת הממשלה שלנו?... לא בא לה לדבר.

לפי הדיווחים הנשיא הסורי נחוש מספיק לנסות להגיע להידברות שהוא שלח איגרת אישית לאולמרט וכתב בה: כי הוא מעוניין במשא ומתן ללא תנאים מוקדמים וללא לוח זמנים מגביל. הוא ציין כי במהלך המשא ומתן יידון עתיד רמת הגולן ושגם דיונים אלו ייעשו ללא תנאים מוקדמים.

בחלקה השני של האיגרת התייחס הנשיא הסורי גם לנושאים אחרים הנוגעים לסוריה. לפי הפרסום הוא טען, כי בהצעת המשא ומתן כלולה הסכמתה של סוריה לקיום חקירה בבית המשפט הבינלאומי בנוגע להתנקשות בראש הממשלה הלבנוני לשעבר רפיק אלחרירי. אסד התייחס גם למעורבותה של סוריה בלבנון תוך שהוא מציין כי סוריה תפעל במסגרת ההסכם להפסקת העברות הנשק המתרחשת מתחומה לעבר ארגון חיזבאללה.

בסוף האיגרת טען אסד, כי אם יושג ההסכם, סוריה תפעל לצמצום הקשרים בין חמאס היושב בדמשק לבין חמאס היושב בתחומי הרשות הפלסטינית. (עד כאן מתוך ואללה).


ואני שואלת עד מתי נרקוד רק לפי האינטרסים האמריקאים? והלו האינטרסים הללו עומדים להשתנות בעוד כמה חודשים בבחירות. יש לנו כאן הזדמנות פז להתחיל לדבר ברצינות על שלום עם אחד האוייבים הגדולים ביותר שלנו, אבל אולמרט לא מסוגל להעליב את האמריקאים ולדבר שלום. הרבה יותר קל לקבוע שעד הקיץ ניכנס למלחמה חדשה.

נדמה שהמנהיגים שלנו שכחו שבמלחמות היוקרה שלהם החיילים והאזרחים נהרגים. אני שואלת עד מתי?

outsider1 - אם כל הכבוד לאיגרת של אסד, את מתעלמת משלושה דברים נוספים שאמר רשא המוסד: 1) הצבא הסורי מתחמש בקצב מהיר. 2) אסד תומך בחיזבאללה ובחמאס. 3) אסד ואחמדינג'אד הם מאותו רעיון שהגו אסד וחומייני.
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - היי ידידי,
אני לגמרי לא מתעלמת מעובדות. אני רק אומרת:
1. נוכל להמשיך להתחמש פעם בצד שלנו ופעם בשלהם עד אין סוף - זה לא יוביל לשום דבר טוב.
2. הוא תומך היום ואין לי ספק שכמו קדאפי, אם ישתלם לו הוא יסיר את תמיכתו.
3. אסד ואחמניג'ד ממש לא באים מאותו הבית. האחד מנהיג חילוני לגמרי והשני פנאט דתי. תבדיל ביניהם כי ההבדלים משמעותיים מאוד.
לפני 17 שנים
קייסי - לא יאומן. חלון הזדמנויות אולי בלתי חוזר - ואנחנו מנפנפים אותו כלאחר יד. אפילו לא מבררים מקרוב את הסיכוי. שיפגשו ונראה, אבל אפילו זה לא? מטורף.
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - איזה כייף לראות אותך פה שוב קייסי :)

ואני מסכימה איתך לחלוטין.
לפני 17 שנים
scarlettempress{L} - החיים במדינה הזאת מתסכלים יותר ויותר עם כל יום שעובר.
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - Amen to that.
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י