לפני 17 שנים. יום שני, 9 בנובמבר 2009 בשעה 9:18
לפעמים אני מרגישה שאתה נעלם לי, בין כל המילים המסובכות, בין כל הדמעות המיותרות, בין האנשים.
לפעמים אני מרגישה שאני נעלמת לך, בין כל הרצונות והדרישות, בין החיבוק לסטירה, בין הראש ללב.
לפעמים אני מרגישה
לפעמים אני
רק לפעמים

