לפני 13 שנים. יום שבת, 5 בינואר 2013 בשעה 2:17
הדבר שאני כמעט הכי אוהב בעולם , זה שאת מחליטה בשבילי, לא שואלת אותי , ולא נרתעת מאיך שאני מקבל את ההחלטות שלך .
הכי אני אוהב שאת מרוצה , ממה שאת החלטת ומהביצוע שלי .

