ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הולך בקלות

פעם כשכמעט ולא הייתי צריך לעבוד , קראתי לבלוג הזה " המלחמה בעצלות " מאז אני עובד ללא הפסקה , בוא , בוא נראה מה יהיה עכשיו עם ההולך בקלות .
לפני 13 שנים. יום שבת, 5 בינואר 2013 בשעה 2:17

הדבר שאני כמעט הכי אוהב בעולם , זה שאת מחליטה בשבילי, לא שואלת אותי , ולא נרתעת מאיך שאני מקבל את ההחלטות שלך .

הכי אני אוהב שאת מרוצה , ממה שאת החלטת ומהביצוע שלי .  


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י