שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

RIS

מכתבים לקורדליה

קרדיוגרמה.

יום עוד יבוא
בין כה וכה
סוף לנדודי יביא עמו.
לפני 3 שנים. 3 באפריל 2021 בשעה 19:22

.

שלוש שפחות, ברונטית, בלונדינית ובהמה נפגשות לשיח בריזה אפריטיפי ומחליפות רשמים.

האדון שלי, אומרת הבלונדינית, מענה ומגרה אותי עד שאני מתפוצצת מתשוקה (היא אמרה חרמנות אבל אני מנסה לשמור על שפה נקיה כאן) ואז הוא מכריע אותי על ארבע ומסדר אותי ככה שיהיה לו הכי נוח, עם התחת גבוה והפנים לרצפה וקורע לי את החור של התחת ומסנן לי תוך כדי שהוא דופק – יא חתיכת שרמוטה, שרמוטות לא מקבלות להידפק בכוס ולגמור, את מבינה? את פה בשביל לתת את התחת ולשרת, את מבינה? ואני מייללת שם בהתחלה כי זה כואב לי כי הוא נועץ בלי חומר סיכה אבל אחר כך זה נהיה חלק יותר ואני נצבטת כי זה מפסיק לכאוב ואני אוכלת את הלב שאין לי לתת לו את הכאב זה ורק מחכה לראות אם יחליט לגמור לי בתחת או שיישלף החוצה ויכריח לי את הראש אל הזין שלו ויגמור לי בגרון ואז הוא גם מצווה בקול צרוד – תבלעי הכל יא זבל, והצרידות שלו אומרת לי הכל ואני יודעת שאני כל כך רטובה שאני יכולה לגמור אם רק אצמיד חזק את הרגליים ואתחכך אבל אני לא מעזה כי זה שלו ורק הוא שולט לי בגמירות.

היא משתתקת ונראית פתאום רצינית מאוד ואילו שתי חברותיה חיוורות ומתנשמות.

האדון שלי אומרת הברונטית, בפגישה הראשונה שלנו כשעמדתי בכניסה, הכריח אותי להוריד את החולצה והחזיה עוד כשעמדתי בכניסה ורק במזל לא עברו אנשים. ואז כשנכנסתי, ציווה עלי להוריד את המכנסיים עד הקרסוליים וגזר לי את התחתונים והכריח אותי לדדות ככה עם המכנסיים מופשלים עד הפינה של החדר ושם העמיד אותי עם הפנים לפינה וכופף אותי והצליף בי עשר הצלפות עם שוט זנבות ובין הצלפה להצלפה שאל – את רוצה שאפסיק? ואמרתי שלא. ואז הוא שאל, את רטובה? ואמרתי שכן. ואז הוא ציווה עלי לבדוק ובדקתי ואמרתי שכן, אני מאוד רטובה ואז הצליף שוב, חזק ובלי רחמים. ואחרי עוד עשר הצלפות הוא הלך והתיישב על הספה וציווה עלי לזחול אליו ככה, עם המכנסיים מופשלים וכשהגעתי אליו הוא ציווה להוריד את המכנסיים ובעוד הוא יושב על הספה ואני זרוקה מתחתיו הושיט את הרגל שלו ופישק לי את הרגליים ובדק לי את הכוס עם קצה הנעל שלו ואז ציווה עלי לאונן על הנעל שלו. לא ידעתי איפה לקבור את עצמי. הוא ציווה עלי לאונן עד שארגיש שאני גומרת ואז להפסיק. בפעם השלישית כשהפסקתי הוא שאל את רוצה לגמור ורציתי לענות לו, כן אדוני אבל התביישתי ורק הנהנתי עם הראש והרגשתי כמו איזה סמרטוטרית, עירומה בלי מחסה, עם שיער סתור והאיפור נוזל בגלל הדמעות ואז הוא הרשה לי וגמרתי כמו שלא גמרתי אף פעם בחיים.

עכשיו היה תורה של הברונטית להיראות מחושמלת.

ואז הן פנו להתבונן בבהמה והרימו גבה בשאלה.

לאדון שלי קוראים מאסטר, אומרת הבהמה ואני שפוטה שלו בלב, בגוף ובנשמה. הוא מאלף אותי לשרת אותו ולעבוד את הזין. בפעם האחרונה הוא פתאום תפס אותי חזק בשיער והרים לי את הראש והכריח אותי להתבונן לו ישר בעיניים מה שאני כמעט אף פעם לא עושה. הוא תפס והסתכל בעיניים והסתכלתי לתוך העיניים הכחולות שלו עד שהן נעשו אפורות ונהייתה לי סחרחורת והרגשתי איך אני הולכת ונעשה יותר קטנה ויותר קטנה והרגשתי שאני הולכת להתעלף וכנראה שבאמת התעלפתי כי מצאתי את עצמי בידיים שלו. התחלתי לבכות פתאום. אני חושבת שזה היה הרגע המאושר בחיי.

 

מה תשתו גבירותי? שואל הברמן.

.

קנטור​(שולט){חתולהלה} - אני חושב שהקבם בbdsm זה הרגע והאדם שעומד מולך.
הסיפורים הללו מאד מרגישים מגוכחים עם העדר קוטנטקסט רגשי.
לפני 3 שנים
melody - נו בחייאת.
או במילים פשוטות - חייך, אכלת אותה.
לפני 3 שנים
melody - זוכר את ROFLMAO?
אז, זה זה ;-)
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י