ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ממתי לעזאזל אני כותב פרוזה?

נורית אכלה התפוח
הפרח זרקה בחצר
והלכה לשחק עם ילד אחר
לפני 19 שנים. 8 באוקטובר 2004 בשעה 12:13

אז אתחיל במה מחוץ לתפריט. לא מתוכננים סשנים. לא מתוכננות קשירות. גם לא הצלפות, ובטח ובטח שלא השפלות.
לשיפחה המבוקשת, שתבחר כמובן לאחר תהליך מיון ארוך וקפדני שני תפקידים בלבד:
1. כל ערב, או יותר נכון כל לילה, משהו כמו שעה אחרי שאני נכנס למיטתי המהודרת וקורא בנחת מספר דפים מאיזשהו ספר (את מי שמעניין, אגב, בימים אלו אני קורא ספר מעולה של מיכאיל בולגקוב שנקרא 'לב כלב') בעת שאחוש צמא, תצתווה שפחתי החרופה לגשת אל אחד משני המקררים שבביתי ולהביא לי כוס מהמשקה החביב עלי לשעה זו: אייס טי פירות יער.
זה פשוט מבאס לצאת מהמיטה באמצע שקוראים על מנת ללכת לשתות, וערב ערב אני נאלץ להחליט החלטה כואבת. האם לקטוע את רצף הקריאה או שמא פשוט להשאר צמא. אכן דילמה קשה.
2. כל ערב, או בוקר, בזמן שאני נכנס להתקלח, תדאג שפחתי החרופה שכשאסיים את מקלחתי תחכה לי מגבת יבשה ונקיה. אין דבר שיותר מעצבן אותי מאשר לגלות פעם אחר פעם שסיימתי את המקלחת, כולי נוטף מים, ובמקום להתמכר לחיבוקה המלטף של המגבת עלי לפצוח בחיפושים מייגעים, כשכלי נוטף מים, בכל הבית, ואף להרטיב את הריצפה!!!

לגבי שתי דרישות התפקיד לא תהינה שום פשרות. למשל, מועמדת פוטנציאלית אשר תגיד, לדוגמא, כי היא לא מוכנה להביא לי מגבת, אך מוכנה להגיש לי קפה למיטה בכל בוקר, תדחה על הסף.

עם זאת, משאר ההבטים, התנאים בהחלט נוחים. גם את המגבת, ובטח שבטח את האייס טי, אין צורך להגיש עם גינונים מיוחדים. אין צורך להוסיף לכך 'בבקשה אדוני' או 'הנה לך גביר נכבד'. לחלוטין לא. כל שארצה הוא חיוך נאה שיתלווה לאייס טי או למגבת.

חשוב לי לציין שמערכת ההתקשרות אותה אני מחפש היא 24/7. כמובן שכל מה שקשור לאייס טי זה פחות רלוונטי, כי כמו שכבר אמרתי ספר אני קורא בחלק מאד ספציפי של היממה: מאוחר בלילה.
לעומת זאת, בכל הנוגע למקלחת, לעולם אין לדעת מראש מתי יתחשק לי לשטוף את גופי, ועל השפחה להיות מוכנה בכל רגע נתון. כמובן שאני נותן התראה מספקת בנוסח: 'שיפחה, בעוד איזה רבע שעה אני הולך להתקלח...' אגב בחורף ההתראה ארוכה יותר מכיוון שאני צריך להדליק את הבוילר, דבר שלוקח משהו כמו חצי שעה ככה שבחורף בטח ובטח שאין לשפחה אפשרות לבוא בטענות על זה ש'משגעים אותה בלי התראה מראש...'
כאמור, למעט דברים אלו, אני די ליברלי: השפחה לא צריכה להתלבש בדברים ספציים, ללכת על ארבע, לנבוח, לנהום, למצוץ לי, לקיים מין אנאלי, לבשל, לכבס, להשתחוות, לנקות, או לכנות אותי באיזשהו שם משמות התואר של שושלת המלוכה הבריטית.

דרישות נוספות לתפקיד: חיוך, חן, ואמירה...

איסור חמור: לבלגן לי את הסדר של הדיסקים. לשמוע שלמה ארצי, להכניס הביתה אבוקדו.

תנאים מעולים למתאימה.

ניקול בעקבגבוה​(שולטת) - ובימים.. מחפש מלכה...?
לפני 19 שנים
eden1 - חוץ מהקטע עם האבוקדו... נשמע מעניין... ((((:
בהצלחה בחיפוש
לפני 19 שנים
cameo​(נשלטת) - זה נשמע טיפשי בדיוק כמו דרישות אחרות שרואים כאן, ובכך גדולת הקטע.
אתה חושב שיבינו שזה משל?
אתה חושב שיבינו מהו הנמשל?
לפני 19 שנים
הפולניה​(אחרת) - עיוד היקר למענך הייתי מוכנה לוותר אפילו על לחם שחור עם אבוקדו ומלח - אחת מאהבותי הגדולות, אבל אני חוששת שבעלי לא יסכים לוותר סתם ככה על שירותי הגיישה שלי.
מצד שני, פטור בלא כלום אי אפשר ואני ממש חייבת לספר לך שאני אוהבת לקרוא את הבלוג שלך. קראתי הכל בבת אחת וצחקתי עד לכאב בטן.
אתה ממש טוב ואני מקווה שתמשיך לשעשע אותנו בצרות שלך ותמסור ד"ש ממני לדודה בתיה שלך מהפולניה שמעריצה את הכתיבה שלך.
לפני 19 שנים
עינב​(אחרת) - שועשעתי. מאד.
מה דעתך להכין לעצמך כוס גדולה עם אייס טי ליד המיטה שבה אתה קורא? ואפילו לשים בה קש ארוך ארוך, כדי שממש לא תצטרך אפילו לשלוח את היד רחוק? או אפילו הבא לך את כל הבקבוק. לארג'יות מצידי, יודעת.
ועוד רעיון גאוני שלי - מה דעתך להכין לך מגבת לפני שאתה נכנס למקלחת?
סתם מחשבה שלי... כמובן שעליתי על העיקרון האלגורי כאן, אבל תן לי קצת להקניט....
עינב, שלא יכולה לסבול את שלמה ארצי גם, ומציעה למרוח אותו באבוקדו... :)))
לפני 19 שנים
טל השחר - ונישאלת השאלה המאד מתבקשת- איפה מגישים מועמדות??? ולהיכן לשלוח קורות חיים???

אוהבת
ט
לפני 19 שנים
kitiara - (-:
לפני 19 שנים
שוטרת* - עד עכשיו לא יורד לי החיוך מהפרצוף, תראה מה עשית!!
לפני 19 שנים
Mלכה Lב Aדום - חחחחחחח.

רספקט
לפני 19 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י