צהריים טובים אורח/ת

הממלכה הכתומה

הטלנובלה הבדסמית הראשונה......
ריאלטי T.V מבית היוצר של כתומית הפקות.....
הצצה אל הדיקטטורה הנאורה
לפני 20 שנים. 6 באפריל 2004 בשעה 22:18

היום הבלוג שלי הולך להיות ונילי ביותר, אבל אני מאמינה שתסלחו לי (:

היה לי יום נפלא בחיק הטבע עם איש מקסים. טיילנו בפארק הסלעים בכפר כיסרא שבגליל, עשינו צעדה ארוכה להוריד את הסתימות האלו שאיכלסו לנו את הבטן, והמשכנו לטייל סתם כי התברברנו בדרך וטעינו במסלול. יצאנו מהצעדה הארוכה במרחק קילומטרים רבים מהמקום בו המכונית חנתה, היינו עייפים וצמאים (עשינו בדרך עצירות כיפיות וסקסיות - ונילי, מצטערת לאכזב, לא עשינו סשן בחיק הטבע), והתחלנו לצעוד ןלתפוס טרמפים לסרוגין עד שהגענו למכונית בשלום.

הלכנו לאכול במסעדת פארק הסלעים שליד הפארק עצמו - מסעדה לבנונית מעולה! מומלץ בחום!

טיילנו עוד קצת בירוק המדהים הזה של הגליל המערבי, הגענו למבצר יחיעם בדיוק שסגרו, אז התחלנו לחזור למרכז.

לשנינו שגרים עכשיו באמצע הארץ בתוך גוש בטון ואספלט זו היתה חוויה נהדרת לשטוף את העיניים בירוק ובכחול...

לא עזרה לחזאים ההזהרה שהולך לרדת גשם - לי ולהוא שם למעלה יש דיבור, ביקשתי ממנו יפה ערב קודם שיארגן לי ולמקסים החדש בחיי יום מתאים לטיול והוא עשה זאת בשמחה. אני בטוחה שאפילו לא היה לו אכפת שניגבתי את החומוס בפיתה ולא במצה מרוב שהוא ראה את האושר בעייני.

עבר עלי יום נפלא בחברת איש מדהים, היה לי סקס ונילי נפלא (פעמיים!!!) וחזרתי הביתה לעוד אנשים מקסימים שקיבלו אותי בחיבוק.

ביום חמישי קבענו שהוא אוסף אותי מהבית, כשאני לבושה בחצאית המיני, גרבי רשת והמגפיים - והולכים יחד למועדון...
איך שאני אשוויץ באיש הנפלא הזה שבזכותו החיוך שלי גדל אפילו עוד יותר מבד"כ!!!

ובינתיים - לילה טוב לכולם, ולא לשכוח להעביר את השעון שעה אחת קדימה, באסה - גנבו לי שעת שינה ):

abcd - וואו :)
את עושה חשק לצוד לי איזה וניל...
לפני 20 שנים
זיקית - איזה כיף לקרוא את האושר שלך יקירתי.
}{
פייה{O} - ים מקסימה - את מהאנשים הנדירים שאני מכירה שמצליחים לפזר את האושר של עצמם לסביבה בכזאת טבעיות.
סומכת עליך שמה שתעשי יהיה נכון לך.