ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 10 חודשים. 18 ביוני 2023 בשעה 10:41

בחודשיים האחרונים אני מוצא את עצמי לא בזוגיות, וכל הדברים שקורים כשזוגיות נגמרת מתרחשים בזמנם הקבוע והצפוי: קודם כל יש רעב גדול והעיניים נודדות ממחשוף לישבן, מרותקות מהתנועה האגבית ביותר של זוג שדיים כבד, מחפשות כמעט באובדנות זוג עיניים שיחזיר מבט, פה שיתעקל לחיוך. רעב, או בעצם יותר כמו צמא: אתה מרגיש את עצמך הולך ומתייבש, הלשון נדבקת לחיך והרחוב מתמלא פטה-מורגנות של יופי. יש פתאום המון זמן פנוי ומקום במיטה, ואת שניהם צריך לסתום או שהמחשבות יתחילו. אתה כועס, אתה מאוכזב, אתה יודע שזה בר חלוף ושצריך לעבור את זה. ואתה מפנטז.

אתה מפנטז המון. בתוך הבועה הצמרגפנית של הפנטזיות שלך לא שומעים את העולם שבחוץ. זה עולם של בדסמ אידאלי, נטול חיכוך. גם הפנטזיות מתחלפות בסדר קבוע וידוע מראש: קודם כל אתה תפנטז על מה שבדיוק נגמר ואיך זה היה אם זה לא היה שבור ומקולקל, או לפחות אם זה היה קצת יותר נוטה לטובתך: איזה מין היינו עושים אם היא לא הייתה ונילית? אם היא לא הייתה פחדנית כזאת, לאיפה הייתי יכול לקחת אותה? השלב הלא בריא הזה יעבור מהר ויתחלף בשלב מעט פחות לא בריא: מיחזור זריז של פנטזיות דומות על אקסיות ותיקות. אחרי שתתקן רטרואקטיבית את כל ההיסטוריה המינית שלך ירווח לך קצת, אולי כבר תהיה פחות רעב. אז יגיע זמנן של הפנטזיות על מה שעוד לא עשית. על מי שעוד לא פגשת. על מה שעוד לא העזת, או לא העזת לבקש. ורק אחר כך -- אחרי שצברת מספיק שעות בבועה הנעימה -- אתה תיזכר: המציאות היא לא כמו בפנטזיה. במציאות יש חיכוך ותמיד, תמיד, שומעים את העולם שבחוץ.

קיטי-שואה, הניג׳ס הרשמית של הבלוג הזה, טענה בפני שאני מפחד לכתוב חשוף: שירוק / אפור הוא דמות שהתרחקה מהאדם שכותב אותה. יש בזה מעין גרעין של אמת, בטח בגלגול הנוכחי של הבלוג, שהפך להיות מוקדש לסיפורים. (בסדר, וגם קשקושים מתחכמים). אבל חשבתי לאחרונה שבגלגול הראשון, לפני כל כך הרבה שנים שאולי עדיף להחליף נושא, היה פה יומן במובן המקורי יותר של המילה: מקום לחשוף בו דברים שאין להם מקום מחוץ לכלוב. חשבתי שאולי -- לא בטוח -- זה משהו ששווה לנסות שוב.

מתי חשבתי את זה? חשבתי את זה כשקראתי בבלוג של ונוס בפרווה, ובייחוד בפוסט הזה, והתפעמתי מאיך שהוא חושף את הקרביים הזוגיים שלו, את הבדסמ שלו ואת האהבה שלו (זה לא מזיק שהממזר יודע לכתוב). אחד הנושאים שונוס עוסק בהם לעיתים תכופות הוא הקשיים של זוגיות בת 18 שנה. הכל מאוד כן, אמיתי, לא מאופר. לכל האמיתיות המרעננת הזאת מצטרפת העובדה שהוא מתעד גם, ובעיקר, את העבודה הקשה שהוא וזוגתו תבדל״א תהום עושים כדי להצליח ביחסים שלהם: השיחות הלא נעימות, החיטוט הלא קל בנבכי הנפש, אפילו הטיפול הזוגי הלא זול. מצאתי את עצמי מתחרמן -- לא מהסיפורים על כלובי צניעות בהזמנה אישית, אלא מהנחישות האפרורית-לכאורה של תחזוק קשר.

מדי פעם, בין הסיפורים לקשקושים המתחכמים, אני מעלה לפה תמונות מעוררות... מחשבה... עם הכותרת המתחכמת Relationship Goals. אבל כשקראתי אצל ונוס התעוררה אצלי איזו כמיהה שהיא באמת ריליישנשיפ גול. מישהי -- במובן הכי טוב של המילה -- לעבוד איתה קשה. מישהי שתחלוק איתי את אותה נחישות אפרורית, זאת שנמצאת שם גם כשהצמרגפניות הנעימה מתפוגגת ומפנה את מקומה לשאון העולם שבחוץ. מישהי שתפשיל שרוולים יחד איתי, שתתפוס את ההגה כשהידיים שלי עסוקות. זאת גם פנטזיה, אבל יש לה קיום מחוץ לבועה הנעימה שבה מפנטזים בדרך כלל.

״ממש לקנא בזוגיות שלכם״, הגבתי לונוס, והוא אמר, ״אל תקנא. יש לנו הרבה בעיות ואנחנו עובדות (sic) נורא קשה כדי למצוא את דרך המלך״.

״זה החלק שאני מקנא בו״, אמרתי.

***

(אל תדאגו. אולי יהיו פה יותר פוסטים כאלו, אבל הסיפורים ימשיכו להגיע בזמנם הקבוע והצפוי: אחד כל מיליון שנה).

MyLexicon - המממ....
כן.
בדסמ במציאות זה קשה ממש.
אבל שווה כמו פאי לימון שמצליח.
לפני 10 חודשים
Grey / Green - לדעתי מישהי חייבת לי פאי כזה.
לפני 10 חודשים
MyLexicon - לדעתי מישהו אחר מחליט מה מישהי חייבת לך או לא 🙃
לפני 10 חודשים
Grey / Green - אני פונה ללב שלך
לפני 10 חודשים
sprinkle{M} - בעיניי זה אפור בדיעבד, כי בזמן אמת אלה אלף פעמים של נסיעות הלוך ושוב לגיהנום ולשאול תחתיות. להמציא את הזוגיות הזו (וגם את עצמנו) כל הזמן מחדש ולחיות בלי לדרוך על האצבעות ולהשאיר ליחסים מקום גם במסיבות סיום בגן ותוך כדי מיליון מטלות ולדאוג תמיד שהנר ימשיך לדלוק כי כל עוד הנר דולק וכו׳.
אין כמו המציאות כדי להאפיר את הפנטזיה, אבל כשזה מצליח זה אבק פיות ואש דרקונים וגליטר שנדבק לכל מקום.
לפני 10 חודשים
פרלין​(נשלטת){ש} - זה לא אפור, זה מאוד מאוד כואב.
לפני 10 חודשים
פרלין​(נשלטת){ש} - אבל מה באתי להשליך?
יופי שברור לך מה אתה רוצה ובהצלחה!
לפני 10 חודשים
Venus in Furs - כתבתי ״דרך המלכה״....👸🏻😇
וחוצמזה אתה מקסים וכותב נפלא, כבוד גדול להיות מאוזכר כאן ומאחל לך שתמצא במהרה את הראוייה לך לתת איתה עבודה אל המיטה ומעבר לה...💘🐣🦄
לפני 10 חודשים
venusit - אחד היפים והאמיתיים שקראתי.

בעצם הכי "בכאב מצאתי אושר" אבל גם במאמץ ובהתמדה ובהתגברות הדדית..
זה יפה זה.
לפני 10 חודשים
Jeanne - קיטי מביאה איתה תובנות חדות בערמות כיאה לשואה. והיא צודקת כמובן. מקווה שתמצא את הנחישות והאומץ לרדת לעליית הגג שלך
לפני 10 חודשים
-N- - כל זוגיות קשה, זוגיות טובה קשה מאוד.
הגמול כמובן, בהתאם.
לפני 10 חודשים
Miss Fox​(אחרת) - יש המון צבע דווקא לרקע של אפור, והוא יפה יותר. זאת המטרה הכי נכונה לשאוף אליה
לפני 10 חודשים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - מזדהה ותומכת.

מעניינת האמירה של קיטי. אני לא הרגשתי ככה. אבל אולי זה בגלל שאני קוראת אותך מאז שהכלוב קיים בערך אז לא הרגשתי את הז'אנר משתנה בהדרגה. בטח מרגישים כשמשווים נקודות רחוקות יותר. כששמת תמונות זה לא נראה לי שטחי, כי זה התחבר לי לדברים שכתבת בעבר. קיצר משוחדת.
אתה כותב יפה, אולי לפעמים זה מפתה לתת ליופי להוביל את הטקסט ואז זה טיפה פחות חשוף. אבל שוב, בעיני זה קצת אחרת. דווקא המליצה חושפת את הרגש הערום, לפעמים יותר טוב מהמילים הפשוטות.
לא יודעת. אולי זה עניין של טעם.

כך או אחרת אם תכתוב יותר אז אקרא בשקיקה.
לפני 10 חודשים
sprinkle{M} - כל מילה. בכל הגלגולים שלי בכלוב הבלוג הזה הוא מהראשונים שנוספו למועדפים. כתוב יותר :)
לפני 10 חודשים
Ollie​(נשלטת) - אין על העבודה הקשה של ונוס ותהום.
אני מאחלת לך שתמצא זוגיות כמו שאתה חולם.

רק דבר אחד צרם לי: תבדל״א? שאתה תיפול בזה, באמת?
לפני 10 חודשים
Grey / Green - מחילה :(
לפני 10 חודשים
ירח בוקר​(נשלטת) - העבודה היא חיינו *sigh*
מזור לליבך.
לפני 10 חודשים
Grey / Green - רק טיוטה חדשה תביא לו מזור.
לפני 10 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י