סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 12 שנים. 7 באוגוסט 2011 בשעה 16:18

1. קוראים חדי עין שמו לב שבטורי הקודם הבטחתי מלבושים תחתונים, ולא קיימתי. בכותבי את השורה הראשונה בטורי זה, קשה לי לנבא אם יהיו מלבושים תחתונים הפעם. אבל זוהי אכן מטרה שראוי לכוון אליה.

2. הכי הייתי רוצה להיות קצת רגוע.

3. אני יושב על המזגן והוא עושה קולות מרגיעים ומקרר וכיוצא בזה. אני לא רגוע. בחוץ חם אבל מנשבת עדיין רוח נעימה ומרגיעה. אני לא רגוע. בינתיים עוד יש מכוניות והמון אדם בחוץ, אבל אפשר כבר להריח שבקרוב שלוות שישי תיפול על העיר. גם אז אני לא אהיה רגוע. גם אתמול לא הייתי רגוע. וגם אף פעם לא.

4. אני חושב על בדסמ והמחשבה לא מרגיעה אותי. גם אתם מרגישים שיש משהו לא רגוע בסטייה שלנו? אולי בנטייה שלנו, כפי שהיא מתבטאת גם באופי שלנו? הדיונים כאן, בין אם הם עוסקים בנושא או מצליחים שלא לעסוק בו, הם, איך נאמר. לא רגועים. וגם הדיאלוגים בין אנשים. מצד שני זה לא מייחד את הכלוב, גם הטוקבקים בוויינט אותו הדבר. מה אנחנו למדים מכך. יכול להיות שגם כל המגיבים בוויינט אוהבים בדסמ.

3. יש לי עוד תיאוריה בנושא. מחקר חדש, שפורסם בהשמטות ובעיוותים כמקובל בענף באחד העיתונים, הסביר שהמוח לא בנוי לחיים בעיר. וגם לפני זה ידענו שאי אפשר להיות רגוע בעיר גדולה. אולי החיים בחברה הם הסאדיזם והמזוכיזם האמיתי, והבדסמ הוא פארודיה מבריקה.

5. בעוד שבועיים שלושה ככה אני הולך לעשות טעות מטופשת מהזן הבדסמי, ואני חושב לחלוק אותה איתכם. תנו לי להרגיע אתכם: מעשה השיתוף הזה לא ירגיע אתכם בכלל. להפך: הוא יגרה אתכם, יטלטל אתכם, יטרוד את ראשיכם הקטנים (אתם יודעים מי אתם) או הגדולים (אתם גם יודעים מי אתם). כך או כך, שלווה ונחת לא תצא לכם ממני. בכך אתם דומים להורי.

3. אם כבר הזכרנו בדסמ עוד פעם, אני לא חושב שאפשר למצוא בו רגע מרגיע אחד. ההיא שלמטה חוטפת מכות והיא צריכה לספור אותן ולזכור גם להגיד תודה ויש עליה לחץ עצום לא לפספס. ואילו ההוא שלמעלה צריך לתת מכות ולדאוג שזה יהיה מספיק כואב או שהיא לא תהיה מרוצה וגם לא מדי כואב כי הוא לא רוצה לשבור אותה, ומן הסתם גם עליו יש לחץ עצום - במיוחד אם הוא מחזיק שוט - לא לפספס.

6. אבל אז גומרים. וזה מרגיע.

3. גם הפעם לא היו מלבושים תחתונים.

יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - בחייך, תהיה מציאותי. *כולם* אוהבים בדס"מ.

וברצינות: תמיד ראיתי בסטיות שלי ביטוי להיותי חסרת מנוחה. אני משתעממת בקלות וזקוקה להמון גירויים ושכלולים וסיבוכים, רק בשביל להנות בנחת. בלוגרית אהובה כתבה פעם שהיא בדס"מית בגלל שיש לה הפרעת קשב וריכוז. זה נשמע הגיוני.
3. עוד מישהי, והפעם אני לא זוכרת מי, כתבה פה משהו בסגנון "הייתי יכולה באותה מידה להימשך לספורט אתגרי, אבל אני בחורה עירונית".
לשיטתי, הבדס"מ הוא אכן סוג של פרודיה, או מבע אירוני. עולם המושגים שלו מותאם לחברה חופשית, מדושנת ובעלת עודף משקל, מתוסכלת, המתקיימת בעולם לא יציב, נטולת סכנת קיום מוחשית וזקוקה תדיר לטיפול פסיכולוגי. מדובר בעונג אשר בנוי משברי סבל. לקיחה של מושגים הקשורים ברוע, באלימות, במחסור, בעוול וכו' - והוצאה ששלהם מההקשר. אני ברצינות מפקפקת ביכולתם של אנשים שבאמת רע להם, לדבר על בדס"מ באופן בו אנחנו מדברים עליו.

4. בהתחלה נתנו לכולם ללמוד קרוא וכתוב וזה היה סבבה. אבל אז נתנו לכולם לכתוב, ומשם הכל התחיל להתדרדר.

5. אני חולקת על דעתך, אך נצטרך לחכות ולראות.

3. אני תמיד תוהה אם אנשים באמת חושבים ככה או שזה נאמר כי זה מה שהיית רוצה לחשוב. זה לא זלזול אלא תהיה כנה ועמוקה.

בדס"מ זה הדבר הכי מרגיע בעולם! בשבילי בכל אופן.
6. לא, לא בגלל זה.

3. בימינו, מלבושים תחתונים סובלים מעודף שימוש. אולי קצת הזנחה תרגיע אותם.
לפני 12 שנים
לילי ש' - זו הייתה wrong naughty girl
לפני 12 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - תודה :)
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י