סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 18 שנים. 13 באפריל 2006 בשעה 23:13

1. נשים בעולם השלישי מתחתנות כשהן ילדות. נשים בעולם המערבי מדלגות על הילדות ונהיות נשים מיד בסוף החטיבה. בסוף, כל העולם עושה סקס מוקדם מדי. לפיכך, כל התייחסות לבתוליות וראשוניות כאן היא זיוף ממדרגה ראשונה. אם אתה לא רוצה להתחיל לעשות בנות 12 שהציצים שלהן עוד לא גדלו עד הסוף, כל הראשוניות הזאת שאתה הולך לקבל היא בערבון מוגבל.
2. ילדות יודעות לרצות אותך באמת והן באמת נהנות מכל מגע, מכל ליטוף, ומכל נשיקה. מצד שני, ילדות מנשקות כמו הכלבה שלך, מוקי: בסוף רטוב לך בפנים והן נורא מרוצות.
3. לפני שהעולם מקלקל אותן, לילדות יש מנגנונים מופלאים שמגינים על המין שתעשו מלהיות סתמי: הן לא מסוגלות להתפשט ברגע שהן רוצות אותך ולסגור עניין; וצריך לנשק אותן המון בין שלב הורדת החולצה ובין שלב הורדת המכנסיים, בין השכיבה במיטה ובין המין עצמו. ילדות אוהבות לכבות את האור לפני שהן שוכבות איתך, אבל אם תסתכל על שולי תווי הפנים בחושך הזה, תראה שהן מחייכות לעצמן ולך במשך כל הזמן הזה.
4. לא משנה כמה אתה הולך להסתייג בסעיף הראשון, כשאתה כותב על מין עם ילדות באתר של סוטים, אף אחד לא יבין שאתה מדבר על מין עם צעירות ממך, וכולם יניחו שאשכרה עברת לזיין תלמידות חטיבה שעוד לא צמחו להן הציצים עד הסוף.
5. אתה מסתובב בחיים עם איזה אידאל של ילדות (הפעם בחולם); של טוהר לא-מנוסה, לא-מזוהם, של מין מתרגש, נפעם למראות חדשים, צמא, מחוייך. בשלב מסויים אתה מחליט לצאת מקבוצת הגיל הרגילה שלך ולשכב עם מישהי צעירה על אמת. אתה מבין שהצד השני של התמימות היא שאתה מסתכל על ספר חתום -- לא, על לוח שיש חלק -- על תמימות אדירה שאתה כבר גורשת ממנה מזמן, ולא רק גורשת, אלא שאתה לא זוכר כבר איך גן העדן הזה נראה, וגם כבר לא באמת איכפת לך לשכוח.
6. במבט שני, קבוצת הגיל שלי נראית הרבה יותר טוב.

Succubus​(אחרת) - מין תמים באמת, נרגש, מתנסה, נפעם וכל זה, אתה יכול למצוא רק אצל מבוגרים. אלה שכבר עברו את שלבי המבוכה, ההוכחה העצמית, הפחד, התסביכים הנוראיים, הטיהור של רעיונות שגויים ומטופשים שהדביקו להם מילדות, והתנקו לפחות מחלק מהזבל.
אני רואה את זה על הפרטנרים שלי, אני רואה את זה על עצמי. היכולת שלי היום להתפעם, בפה פעור, מהקסם שיש במין, היכולת שלי לצלול לתוך זה, באמת לצלול לתוך זה, ללמוד, להיות - אין שום אפשרות להשוות אותה עם הפחדים והמבוכה והדברים שהייתי צריכה להוכיח לעצמי ולאחרים כשהייתי צעירה בהרבה.
שום גן עדן לא היה שם, וזו לא הייתה תמימות. בורות וחוסר ביטחון והעדר בשלות הם לא תמימות.
לפני 18 שנים
scarlettempress{L} - לפעמים נדמה לי שאני היחידה בעולם שהחוויות המיניות הראשונות שלה היו ממש טובות... יפות אפילו, כאלה שהשפיעו היטב על המשך חיי המין שלי. הייתכן שזה קשור לעובדה שחיכיתי לגיל 19 המופלג?..
לפני 18 שנים
Succubus​(אחרת) - לא באמת קשור. אני חיכיתי עד גיל 18 (המופלג?), וגם החוויות המיניות הראשונות שלי היו נעימות.
ועדיין, מה ש*אני* הייתי אז ומה שאני עכשיו שונה לחלוטין, ולכן מתאפשרים לי דברים שונים לחלוטין. כי זה לא משנה עד כמה מה שאת מקבלת מבחוץ נעים ויפה ונחמד, יש גם דברים מבפנים שמתערבים.
מה שלא שולל, כמובן, את האפשרות שאת הגעת בגיל 19 לרמה של בשלות שלי לקח הרבה יותר שנים להגיע אליה. מי יודע, אולי אצלך זה כן היה נקי ותמים יותר כבר אז. :-)
לפני 18 שנים
scarlettempress{L} - נקי ותמים זה היה, אבל מה שבטוח - זה רק משתפר עם הזמן :)
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י