סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

עד טיפת האויר

לפני 15 שנים. 19 בפברואר 2009 בשעה 10:03

"אני הולך לתת לך סטירות, זה יכאב, אבל תסמכי עלי זה יקח אותך למקום שאני רוצה"
שוכבת על המיטה תחתיו, עייני עצומות, הוא ליטף לי את הפנים טראאאאח, לא ציפיתי לכזאת סטירה, ישר חשבתי על כל טיפולי השיניים שעברתי לשווא... לא חארם?! ובעודי חושבת, גם הלחי השנייה לא נזנחה צפוף חד נשמע מהאוזן שלי. דמעות החלו לזלוג במורד הפנים, ללא יכולת שליטה. הוא ישר את הפנים שלי ליטף ונתן עוד אחת ממש חזקה.טעם של דם מילא את פי, שיט אני לא יכולה יותר. מכסה את פני ואומרת לו שדי. ששש, אני לא עשה שום דבר שאת לא רוצה בו. הבאה תהיה רק אם תבקשי.
עכשיו אני נמצאת בדיסוננס קוגניטיבי, אני יודעת שהוא רוצה להמשיך, מצד שני זה כואב מאוד...
נו, הסוף ברור לכולנו, ביקשתי עוד כמה פעמים שיסטור לי. מעניין מתי זה יהפוך לצורך אמיתי שלי ואני אפנטז על זה. ברור לי שזה יקרה, הלא כל גבול ומה שאמרתי שאני לא מסוגלת הוא שינה אצלי (ממש זונת גבולות נהייתי) כל מה שהיה ועברתי עוד באותו סשן אני לא כ"כ זוכרת הייתה לי הצפת תחושות, רגשות ומגע.
וטוב שכך :)

לפני 15 שנים. 18 בפברואר 2009 בשעה 18:58

יש לך 10 דק' לצאת לדרך, החלטתי להשקיע יש לך היום סשן במלון שווה במרכז. מה מלון? אני עוד שעתיים צריכה להוציא דרדסית מהגן, חשבתי לעצמי בראש ותוך כדי חייגתי לבייביסטר. כמובן שתוך 9 דק' הייתי חגורה ובמגמת תזוזה. הדמיון הפליג למחוזות אחרים, הרגל לחצה על דוושת הגז והתפללתי ששום שוטר לא יעצור אותי בדרך מחשש שאכנס לכלא על שידול לובש מדים.
הגעתי, האולטימטיבי חיכה לי בחדר חשוך, נכנסתי לתוכו וסרקתי אותו. נחמד... (השקיע 5 כוכבים ) הוא הביט בי במבט שמאוד אהבתי, נראה שהוא היה מרוצה. בלי להתבלבל יותר מידי הורה לי לשים ידיים על הצוואר והחליק לי את התחתונים למטה בדק מה מצב השיטפונות בדרום וטעם אותי.הפשיט אותי, הצמיד אותי לחלון, פתח את את הוילון ויחד חווינו עאלק רומנטיקה מול הים 😄
אני רוצה שהוא יזיין אותי מהרגע ששמתי את היד על ידית הדלת והוא החליט לבדוק את היכולת שלי לחכות עוד... תעלי על הספה זונה, אאוצ' קיבלתי הצלפת קיין כואבת מאוד. אחרי שלוש אמרתי די, את תגידי תודה על כל מה שאני עושה לך. (הוא חכם הוא יודע כבר שאת הדי שלי איתו הוא יכול למתוח) הצליף עוד אי אלו פעמים. תרדי למטה זונה, פנים למטה תתקרבי לרגל שלי, תלקקי- אוקי, למען הסר ספק, זו היתה אחת מהמיני פנטזיות שהנחתי שכשתתגשם ארגיש כ"כ מטופשת- כלל לא הרגשתי כך. להיפך, כ"כ רציתי לרצות אותו שזה הפתיע גם אותי, תעלי במעלה הרגל, עליתי ועליתי עד שהגעתי לזין שלו, הכנסתי, ליקקתי, מצצת,י ינקתי (אולטימטיבי, אני יודעת שאתה קופץ להציץ מדי פעם אז אם תקרא את השורות הללו זו הזדמנות נפלאה להגיד שאני מצטערת מראש שאני כזאת יורדת גרועה. בכל זאת אני פולניה) נזרקתי על המיטה בברוטאליות, סוף סוף הרגשתי אותו בתוכי, ממלא, מכאיב, מזיין, כמה חיכיתי לזה... גמרתי בצרורות, שכבתי על המיטה מותשת, אפילו המחשבות שלי יצאו לחופש. הוא המשיך לגעת בי, החדיר אצבעות, שכבתי על הבטן והוא חדר אלי מאחורה, מתענגת וכואבת מהמגע שלו, הצורה שבה הוא זיין אותי, הכאב והעונג לקחו אותי למחוזות חלומיים. מישהו נכנס לחדר שלנו בטעות. אני אפילו לא שמתי לב, האוליטימטיבי קפץ שיטטטטטטטטטטטטט הועפתי מהסאב ספייס. שוכבת מכורבלת, זו אמנם אחת מהפנטזיות שלי... ובכל זאת סתם חדרן שהתבלבל...
האולטימטיבי מלטף אותי ולוחש לי לתוך האוזן "אני הולך לתת לך סטירות, זה יכאב, אבל תסמכי עלי זה יקח אותך למקום שאני רוצה"

המשך בקרוב

לפני 15 שנים. 16 בפברואר 2009 בשעה 13:29

דפקתי על הדלת, פתחה אותה אישה נאה מאוד, גבוהה עם שיער ארוך. תכנסי, תתפשטי ותשכבי על המיטה. חשבתי לעצמי, מה יש לי כבר להפסיד? היא בטח ידעת מה היא עושה.
שכבתי ערומה על המיטה, היא נכנסה לחדר כיסתה את גופי, הרגליים והראש היו חשופים.
התיישבה ליד רגלי וואו, המון כח יש לך, את מאוד אסרטיבית ומשיגה את מה שאת רוצה בקלות. את כל זה את יודעת מהכפות רגליים שלי? כן! ועוד יותר מזה אבל נשאיר את זה ליותר מאוחר. השכיבה החלה לתת את אותותיה, הרגשתי קור חולף בגופי, עורי נהיה סומר. קר לי, אמרתי. אז נתחיל לחממם אותך! את ביקשת, שלא תאשימי אותי.
מחשבה עברה במוחי, כמה נחמד לשכב על מיטה ללא חבלים/ אזיקים ודומיהם ולדעת שהולכים להכאיב לי...
אאוצ', לא הייתי מוכנה לזה, שעווה נגעה בעורי. שששש את הפעמים הבאות כבר קיבלתי בהכנעה תוך ידיעה שהיא נראת מאוד מנוסה ובטח ראתה מקרים הרבה יותר מוזרים מסטנדרטית כמוני. בלעתי את הכאב והתמסרתי.
יש לך פנים יפות, תודה. אני רוצה לשים לך משהו על הפנים חשבתי שהיא תביא לי מסכה עם נוצות. היא התיישבה ליד קצה המיטה, והחלה למרוח עלי קרם. זה ישרוף אבל תסמכי עלי זה יעשה פלאים. את בטוחה? זה ממש שורף, ישארו לי פנים אחרי כן? זה אכן עשה פלאים.
שתי מסקנות יש לי מהסשן הזה
1. בשביל להיות יפה צריך לסבול
2. מזל שצריך ללכת לקוסמטיקטאית פעם בחודש
3. טוב יש גם שלישית- אולטימטיבי איפה אתה??? דחוף 😄



לפני 15 שנים. 9 בפברואר 2009 בשעה 11:21

יושבת דרוכה בחדר שאני לא מכירה עם כיסוי עיניים שהונח על המיטה. הדופק מהיר המחשבות משוטטות. מה לעזאזל אני עושה כאן? אני נורמאלית? מה אני מגשימה פנטזיות למישהי אחרת? טוב, כשהוא יכנס אני אוריד את הכיסוי עיניים. אני צריכה לדעת מי נוגע בי.
שומעת רחשים ליד הדלת, מאמצת את חוש השמיעה שומעת שני קולות של גבר ואישה. טוב, הם לא לכאן, הוא צריך לבוא לבד. שומעת את הדלת נפתחת. שיט יש כאן יותר רגליים ממה שצריך להיות. מרימה את היד כדי להסיט את הכיסוי עיניים. "לא כ"כ מהר ילדנות" היד שלי מוחזקת ומישהו משכיב אותי על המיטה וקושר לי את הידיים לשני אזיקי עור לצידי המיטה. הכלל היה שאתה לא קושר אותי. "את צודקת והוא באמת לא קושר אותך זו אני שקושרת אותך". איך לעזאזל היא הגיעה לכאן, זו הפנטזיה שלה שאני אמורה לממש להזדיין עם מישהו שהוא לא מכיר אותי ואני לא אותו ולא אראה אותו לעולם. רק לזה הסכמתי לא לשום דבר אחר. תסמכי עלי אני כאן כדי לשמור עליך. אני אדאג ששום דבר רע לא יקרה לך. משהו בקול שלה גרם לי לבטוח בה. גם ההכרות המוקדמת הוכיחה לי שהיא באמת דואגת לי. משתרר לו שקט בחדר. שוכבת קשורה על המיטה ומרגישה את הידיים שלו בודקות את הגוף שלי, מלטפות, שורטות, מכאיבות, שומעת אותה מתיישבת על הכורסא שנמצאת בחדר. היא מתכוונת לצפות בכל הסשן (מביך משהו לא ?!?!) אני לא איתו, אני איתה מה היא חושבת, איך היא מרגישה. "אני רוצה שתצאי" אני רוצה... הוא מרים לי את הראש ומכניס לי גאג לתוך הפה וקושר. צמרמורת קלה חולפת לי בגוף, בפעם הקודמת שהייתי קשורה עם גאג וכיסוי עיניים התעלפתי... היא יודעת את זה, למה היא לא מפסיקה את זה?!? הגוף שלי דרוך זיעה קרה מכסה אותו.


שירשיר מוקדש לך באהבה 😄
אולטימטיבי- אמרתי שזה מסוכן להשאיר אותי רעבה לא?!?!?

לפני 15 שנים. 5 בפברואר 2009 בשעה 12:38

זה מסוכן להשאיר אותי כ"כ רעבה!!!

לפני 15 שנים. 30 בינואר 2009 בשעה 21:48

אין מישהו שגורם לי להרגיש סקסית כמו שאתה גורם לי להרגיש.
אין מישהו שגורם לי להרגיש את מה שאתה גורם לי להרגיש.
אין מישהו שהצליח לקחת אותי לאן שאתה לוקח.

לפני 15 שנים. 22 בינואר 2009 בשעה 14:23

יום קיץ חם, עסוקה כבר כמה ימים בפרוייקט גדול. זהו, החלטתי אני צריכה לפרוק מתח תוך שנייה הטלפון שלי חייג אליו. "אולי תבוא? – לא יכול יש לי פגישה חשובה. אוף אני חייבת... -מצטער, אנסה לסיים מהר אבל אל תבני על זה" אוקי, מה שלא הולך בכח ילך ביותר כח, שלפתי את נשק יום הדין בדמות SMS "אני הולכת להתקלח, להדליק מזגן לצלול מתחת לשמיכה, להשאיר את דלת הבית פתוחה ולחכות לסצנת אונס פרועה" ואכן הלכתי לישון. התעוררתי למגע ידיים חסונות שחוסמות את פי אל תזוזי אל תתנגדי תני לי לעשות את מה שאני רוצה והכל יגמר מהר. (מהר??? מה פתאום מהר??? אני רוצה ככה לפחות עוד 8 שעות!) אז נאבקתי, ניסיתי לזוז בחיי אבל רותקתי למיטה בברוטאליות הוא פתח את החגורה שלו, הכפתור, הרוכסן, שלף את האולטימטיבי שלי והכניס אותו לתוכי חדירה מהירה וכואבת. אנחה של כאב ועונג עלתה ממני. -אף מילה זונה! השכיב אותי על הבטן קשר לי את היידים והרגשתי שאוטוטו האולטימטיבי הולך לזיין אותי אנאלי (לאאאאאא) אנאלי ועוד כוחני וברוטאלי זה לא אני. כבר גילגלתי את מילת הביטחון שלי על הלשון אבל התאפקתי, החלטתי שאם כבר הוא התאמץ כ"כ אני אתאפק עד כלות. הרגשתי אותו חודר לתוכי, קורע אותי, מכאיב, נאנחתי, התנגדתי, כאבתי, דמעה קטנה החלה מבצבצת לכיוון הלחי מתלבטת האם להפסיק או לא. הוא קטע את מחשבותי, זה ההתנגדות הכי טובה שלך? זו ההזדמנות האחרונה שלך להתנגד זונה אחרת יהיה מאוחר מידי. זזתי, שרטתי, צבטתי אבל יש לציין שהאולטימטיבי בחור חזק (גם אמיץ) הוא הפך אותי על הבטן, חסם לי עם היד שלו את הפה ואת האף, הרגשתי שהאויר נגמר לי, הריאות מתפוצצות לי תיכף. ניסיתי לזוז להפסיק את זה. זה היה בלתי אפשרי. זונה, את מבינה שאת נמצאת ביידים שלי, אני אחליט אם תחיי או תמותי, אני אחראי לנשימה שלך. יש לך שתי אפשרויות להתנגד ולהיחנק או לעשות מה שאני אומר לך. לאט לאט מרפה את הגוף, הוא מזיז קצת את אצבעותיו לוקחת נשימה והוא חוסם לי שוב את האויר. יופי, כלבה טובה. קחי עוד קצת אויר וכך עוד מספר פעמים. לפתע אני מרגישה את הגוף שלי שוקע ואת עצמי עולה מעלה, מסתכלת עליו ועלי, לא מרגישה את החנק, לא מרגישה את תחושת האויר המוזרמת. הוא חודר לתוכי ועדיין שולט בנשמתי, הגוף כבר כנוע לכל גחמותיו הנשימה ממתינה לידיו שיחליט מה טוב לראותיי. לפתע אני מרגישה את הגמירה מתחילה להגיע, וווואו איזו עוצמה לא חשבתי שאפשר להגיע לכאלה שיאים. כן, זונה שלי, תראי לי מי את באמת (אכן הראתי לו) נוחתת לי בחזרה למיטה לידו. מחבקת אותו וחושבת לעצמי: 8 שנים אנחנו מכירים, החלטתי שאני לא בקטע של שפחה ואדון אוהבת להיות רק בסיטואציות של סקס כוחני. אבל אולטימטיבי שלי, אם זה מה שמובטח לי בהתמסרות טוטאלית אליך, אני מוכנה להיות הכלבה הפרטית שלך. הב הב