אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומן קריאה

בהתחלה היה התאור "אוסף מחשבות לא ממש אישיות". מה חשבתי לעצמי?
לפני 15 שנים. 13 בפברואר 2009 בשעה 11:46

מישהי עלתה עלינו. היא אמנם נתנה לשכמותי שם מעליב משהו, אנתרופולוגים. שם כוללני לכל אלה שנמצאים פה, אבל לא ממש קשורים. או לכאורה לא קשורים. או בעיקר מנסים להבין מה לעזאזל הולך כאן. איך שאני לא אנסה לפרש את הכוונה, כנראה שזה יצא לי לא נכון. הרי את המונח טבעה מישהי שהיא ונילית בעצמה. או אפילו את זה לא ניתן לומר בפסקנות. אח, אח, העניינים מפותלים באתר הזה.

כך או כך, המונח אנתרופולוג לא משובב אותי במיוחד. כשאני מנסה לדמיין אנתרופולוג, עולה לי בראש תמונה של איש קר מזג, בבגדים בהירים, נקיים ומגוהצים שמסתובב עם כלי רישום, ומנסה לתעד באופן אובייקטיבי ומתנשא את ההתרחשויות בתוך איזה שבט פרימיטיבי. לשם המדע, כמובן. רק מה, שאני לא מקבל שום מלגת מחקר על שהותי כאן. אני לא חושב שמישהו אחר כן.

אני כאן, מפני שמעניין פה. ככל שאני משוטט כאן יותר, אני מבין שלא בכדי מעניין לי. שחלק ממה שאוכל אנשים כאן מבפנים, גם מציק לי. שהלבטים של אנשים כאן רלוונטים גם לי. כמו שאמרתי שני פוסטים אחורה: פתרון של מישהו אחר יכול גם להיות הפתרון שלי.

אבל נחמד לדעת שיש עוד כמה קרציות כמוני. אם בהתחלה הרגשתי ממש לא נוח להצהיר שאני לא כזה ולא כזה וגם לא פוסח בין הסעיפים, הרי שלפחות אני לא היחיד כאן.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י