שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מיומנה של Angel

כי אין לי מצב רוח לשולטים בשקל.
לפני 4 חודשים. 7 בדצמבר 2023 בשעה 9:55

סיפור מעשיות 

זה היה יום ככל הימים, אפילו לא זוכרת את השעה מרוב התרגשות וציפייה.

 

הוא הכין אותי מראש לזה,

הוא היה מדבר איתי המון מסביר, מרחיב ומפרט.

איך הוא עומד לקחת כל חור אצלי בזה אחר זה, לסמן אותי, להפוך אותי לשלו עם מרקר בוהק שאף אחד לא יחשוב בכלל להתקרב ולקחת את מה שהוא מעוניין לשייך אליו.

 

הוא אפילו לא היה צריך להגיד, זה התחיל לקרות מעצמו, ככל שהתקרבתי אליו יותר, ככה רציתי אותו יותר, כל צד שחשפתי הדליק לי תאים רדומים בראש ורטיבויות שלא ידעתי שהכוס שלי מייצר כתגובה.

 

הוא חילק הוראות:

כשניפגש את לובשת את המעיל החום עם חזיה וחוטיני שאני בוחר לך לפני. כמובן שהוא יבחר שני פריטים חדשים שיהיו ייחודיים לו.

הוא דיבר איתי על הכל, אז כבר היה תיאום ציפיות לגביי גבולות גזרה, איך וכמה מותר, מתי ואיך הוא מקנא ואחד הדברים שהוא הכי אוהב זה כשהוא מטריף לי את הצורה עד שאני חייבת לאונן לפני שאני מתפרצת והוא מחרמן אותי תוך כדי בתיאורים של איך הוא לוקח אותי וכמה הוא לוקח אותי ואיך אני משפיעה לו על הגוף, על הזין ועל הראש. את החמימות הזו שמתפרצת אצלו והוא אומר לי תאונני בשבילי, תחשבי עליי ואני בכלל בספרה אחרת כולי אש ואז הוא אומר לי עכשיו את מקליטה לי אותך גומרת את לא גומרת בלי זה או שיהיו השלכות ואני שמתחילה להרגיש את עצמי מגיעה לשיא שלי, מתמלאת בושה וחרמנות נוספת של איך לעזאזל אני עושה לו את זה עם כל הקולות והרעשים ואז זה פשוט יוצא ממני וחזק כפליים רק מעצם המחשבה שאני עושה את זה עכשיו עבורו ותכף הוא יקשיב לי ויתחרמן ממני, זו חתיכת מתנה מצידו ואני יודעת להעריך.

 

חזרה למציאות, אני מתכוננת לפגישה.

הלב שלי דופק, מבקש לצאת ולעזוב את החזה שלי, 

אני שמה את החזיה שהוא ביקש, את החוטיני, את המעיל שבקושי מכסה משהו, מכפתרת וסוגרת.

אפילו את הנעלי עקב היה חשוב לו לבחור. הוא גם ביקש שאתאפר כי הוא אוהב לראות איך זה נמרח ומתערבב כסימן לסשן טוב ואני רציתי לעשות לו נעים וטוב.

 

הגעתי למקום שהוא בחר מראש, לבושה בבגדים שהוא בחר מראש, בידיעה מוחלטת שמה שהולך להיות זה ש"אני אזיין אשתמש בך ואשבור לך את כל הצורה, את כל החורים ואקרע את המיינד שלך לגזרים" שזה הפחיד אותי וחרמן לי את הצורה בו זמנית בבלילה אחת גדולה של תחושות חרמנות התרגשות ופחד.

 

שיט, הרטבתי כבר את החוטיני שלי,אני חושבת לעצמי. הוא רטוב והוא ישים לב לזה בדוק, זה לא יספיק להתייבש עד אז וכבר הגעתי. טוב נו, נדפקתי, זה מה יש.

 

אני מגיעה, הוא כבר שם.

אני מתחילה לפתוח את הדלת בספק חשש ספק התרגשות וחוטיני ספוג בנוזלים מהכוס החלק שלי.

המפתח מסתובב, הדלת נפתחת ומולי עומד גבר גבוה, חזק וכתפיים רחבות בדיוק כמו שאני אוהבת והוא מסתכל ישר עליי.

 

באוטומט שלי, אני נחנקת, קופאת במקום, מריצה מחשבות בראש של, מה לעשות עכשיו.

אבל זה היופי,

לא הייתי צריכה לעשות כלום כי הוא מרגיש וקולט אותי ואת המבוכה שלי עם עצמי והחנק והוא ניגש אליי בשיא הביטחון, מתחיל לחבק ולנשק אותי בנשיקות שהופכות לנשיכות מושכות וסקסיות של שפה בשפה תוך שהוא עוטף אותי נותן לי את התחושה הכי בטוחה וכיפית בעולם ואז במעבר חד (כמו שאני תמידדד אוהבת)

אתה תופס אותי בשיער, 

זורק אותי על הרצפה ומורה

תתחילי לחבק ולנשק את דרכך למעלה.

אסור לך לגעת בלי לבקש רשות.

אני מתחילה לטפס, ספק חוששת ספק מטפטפת בחוטיני שגם ככה היה כבר ספוג לפני שנכנסתי ואחרי המעבר החד הזה אני כבר חרמנית ברמות אחרות צריכה זין דחוף כדי להרגיע קצת, אבל לא, אני לא שם הוא אמר לנשק עכשיו. 

אז זנחתי את המחשבות בתוך עצמי והתחלתי לנשק את דרכי למעלה, הגעתי עם האף בג'ינס שלו לחיבור בין הרגליים שלו, איפה שהביצים מתחברות לאיבר הגדול העבה והמרשים שלי והלכתי לאיבוד במחשבות.

שיואו, איך הזין שלו עומד עכשיו, זה לכבודי או שהוא בא חרמן, מעניין איך זה ירגיש כשהוא יתחיל לזיין אותי, אני יאהב את זה הרבה או קצת, הוא יהיה סקס טוב ומספק או שאסבול קצת בדרך, יכאב לי אן שאני רק אהנה, אני אצליח להכיל הכל או שארגיש סתמית, אני אצרח? אגנח? כמה חזק זה יהיה? בעודי חושבת, שוב נקטע לי קו המחשבה כי הגעתי לזין העומד שלו ואני רוצה לפתוח.

 אבל שיט צריך לבקש ואני חרא בלבקש כי אני רגילה לקחת בלי רשות.

אני יודעת שהוא מסתכל עליי ומחכה אז בקול חרישי אני שואלת, "אפשר?" הוא אומר לי מה, לא שמעתי אותך, מה אמרת? אני מרימה את הקול קצת ושואלת "אפשר בבקשה?" הוא אומר לי לא, תדברי, אפשר מה? אני רוצה לשמוע אותך מבקשת כמו שצריך.

"אפשר בבקשה למץפתוח לך את המכנס ולמצוץ לך את הזין? אני ממש רוצה" כאן הצלחתי להפתיע את עצמי כי אני לא רגילה לדבר כך.

שוב המחשבות שלי נקטעות על ידו: "כן. תפתחי ותראי לי איך את מוצצת לי את הזין חזק וטוב כמו שרק את יודעת" אני מרגישה את הכוס החלק שלי מתחיל לפזר את הרטיבות והחום שלו לעבר הירכיים שלי, תוהה עם עצמי אם יש שם נזילה והכל תוך כדי שאני פותחת את הג'ינס שלו ומתחילה למצוץ בתאווה ותשוקה שתראה לו כמה הוא מחרמן לי את הצורה וכמה אני משתוקקת להיות טובה עבורו, שיתגאה בגורה שלו.

 

שוב המחשבות שלי נקטעות כשהוא עוצר אותי באמצע, מרים אותי מהשיער ובתנופה מהירה זורק אותי אחורה על המיטה שקופצת גם היא מההלם של מה קורה כאן.

הוא מטפס מעליי ואומר לי "את היית ילדה טובה ובאת בדיוק כמו שביקשתי ממך וגן ביקשת רשות עכשיו מאוד יפה ועל זה מגיע לך פרס.

המחשבות שלי עדיין לא הספיקו לעכל את המילים שלו כשהרגשתי את האצבעות שלו חולפות על פני המעיל מסיטות את החוטיני הצידה בזריזות מופתעת וכבר חוקרות בתוכי את הגוף שלי בקצב מתגבר שמתחיל להפיק ממני קולות גניחה מעוררי קנאה שהופכות לצרחות כשהעיניים שלי מתגלגלות בחורים שלהן ואני בכלל רוצה להגיד לו שזה מהר לי מדי ואני בחיים לא אגמור ככה אבל כל כך נעים לי שאני פשוט משתחררת ומתמסרת כשאני פתאום שומעת את המילים "ילדה טובה שלי" ואני לא מבינה בכלל על מה הוא מדבר ומה קרה ואז אני מזיזה את הראש ורואה שלולית ונהיית סופר נבוכה שוקעת שוב במחשבות של עצמי, מה, השפרצתי, איך זה קרה, מה מאצבעות? ברצינות?

שוב קו המחשבה שלי נקטע ומסתבר שההשפרצה עשתה לי סחרחורת ותוך כדי זה אני קולטת שהראש שלי כבר במצב אחר בקצה המיטה והוא מזיין לי את הפה בגרון הכי עמוק שהיה לי עד היום ומרוב הסחרחורת של הגמירה אני אפילו לא מרגישה שום רפלקס ואני נהנית ונמצאת בzone שלי שהוא עולם אחר ורק חושבת לעצמי תמצצי לו טוב חזק ועמוק שידע כמה את מוקירה ומעריכה את הפרס שהוא הרגע נתן לך.

 

הוא מזיין לי את הפה עד שהוא גומר ואני בולעת הכל ישר פנימה ונזרקת במבט מרוצה ועייף.

 

הוא מסתכל עליי ואומר לי, הלו, עדיין לא סיימתי איתך. זה שגמרתי עכשיו זו רק ההתחלה, עדיין לא זיינתי לך את הכוס או את התחת ואני לא משאיר חורים לא מטופלים כמו שצריך, אני אוהב לבקר בכל המקומות, אז יש לך עוד הרבה עבודה לפנייך.

 

חוץ מזה, יש לך חוב של 10 ספקים אצלי וגמרת רק פעם אחת, מה את חושבת, באת לעבוד פה, זה לא פיקניק,  את משתוקקת להיות הזונה שלי, לא?

אפילו עדיין לא סימנתי אותך ואני בן אדם שעומד במילה שלי.

 

לא סתם ביקשתי ממך לפנות 3 שעות מראש היום,  אני מתכוון לנצל בחכמה כל שניה אחת מהשניות ולהשאיר אותך מספוקת וחרמנות לעוד.

את תראי שככל שנכיר יותר כך את תהיי חרמנית יותר, מכורה יותר ורעבה אליי יותר.

עכשיו תסתובבי על הבטן ותבליטי את התחת למעלה, אמרת שאת משתוקקת שאזיין אותך, אז אני בא ואת תצרחי ואני אצבוט לך את בפטמות ואת לך את הפנים שאני חייב לך עם החגורה שלי.

Make me proud. 

 

ואני כבר מזמן הלכתי לאיבוד במחשבות לי עם עצמי אפישהו כשהוא התחיל לדבר, חושבת על המגע הקסום שלי והאצבעות האלה שבא לי ללקק, על כל מה שאני יודעת שאני יכולה להעניק לו ועל רמת הכבוד וההערכה שהוא נותן לי ומתמלאת גאווה מרחפת לי בחלל.

 

 

עד כאן הסיפור הגס הראשון מבית angel 

 

To be continued 

 

***

הסיפור מוקדש לאיש שרואה אותי

מרגש אותי ומחרמן לי את הצורה

***

נסס - השקעת ואוו
לפני 4 חודשים
bengold42 - כככיייף! את כותבת ממש קליל ומחרמן :))
לפני 4 חודשים
Mike0127 - Beautiful!
Well written
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י