שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

לפני 10 שנים. 19 באוקטובר 2013 בשעה 18:23

אז כתבתי ברכה לידידה ומשום מה החלטתי לפרסם אותה פה, שפטו אותי...

 

ישנם אנשים שמיד כשאתה פוגש אותם אתה יודע שיש בהם משהו שונה, שאתה והם תתחברו בקלות, שהדיבור איתם יהיה ברמה אחרת, ושהם פשוט אנשים איכותיים יותר.

אפשר לומר שמהשיחה הראשונה שהייתה לנו כשחזרתי מהקצונה (נראה לי על תוכנה) קלטתי שאת שונה, ואת התעקשת להוכיח לי את זה באמירת "בן אנוש" ושאר ביטויי שני למיניהם. אמרתי לך את זה כבר ואני מתעקש לומר זאת שוב, את אדם מיוחד מאוד ולעיתים דווקא האנשים המיוחדים טובעים בים אנשים רגילים ואפילו גרועים, בפעמים האלה האנשים המיוחדים מפחדים להיעלם להפוך לרגילים או סתם שלא ישמעו אותם, אז אני לא יודע מה המצב איתך באמת ואם את מפחדת מזה או לא. אבל אני כן יכול להגיד דבר אחד, אם יש לי רשימה של אנשים מיוחדים, אותם אנשים שאני רוצה לשמור איתם על קשר לאורך זמן, אותם אנשים שהייתי רוצה לבלות איתם יותר, אנשים שוואלה אין לי בעיה לשקוע איתם לשיחה ארוכה, אז אם הייתה לי רשימה כזאת היית נכנסת אליה.

שני, אני חייב לומר שאני שמח שאת בסביבה, יותר נכון שעברתי לסביבה שלך, כיף לי לדבר איתך ממש, ואני מקווה שייצא לנו להמשיך, את עוזרת לי המון גם מבלי שתדעי את זה בכלל, אני ממש מעריך אותך על ההתמודדות שלך בצוות והכל, כי למרות שזה קצת מוריד אותך, רוחך לא נופלת וזה הדבר הכי חשוב. אני מקנא בך ממש על החברות החזקה בין מיתר שינט לבינך, ואני מקווה שתשמרו את החברות הזאת ורק תעצימו אותה.

 

טוב חפרתי מספיק וזאת אמורה להיות ברכת יומהולדת, אני משער שבטח יהיה לך משהו שנון ונכון להגיד על הברכה "עד 120" אז אני פשוט אאחל לך שתחיי על לגיל שתרצי לחיות, שתצליחי להגשים את כל הדברים שתרצי, שתזכי לחיות את כל החלומות המעורפלים האלה שיש לכולנו על ההמשך, בעל מדהים, משפחה חזקה וילדים טובים.

אני מאחל מזל טוב, אבל לא כצירוף מילים שאיבד כבר מהמשמעות שלו, אלא כמו שאני מרבה להגיד, שיהיה לך באמת באמת מזל טוב, שתגיעי לתחנות והאוטובוס מיד יגיע, שכל דלת שתרצי לפתוח יחזיקו לך פתוחה ולא תיאלצי להוציא את הכרטיס, שלעולם לא תסתכלי במקרר ותראי שאין חלב ושתמיד יהיו מים חמים בברז המתאים.

מה עוד אני יכול לאחל, אני יכול להגיד את השרשרת המוכרת בריאות, כושר יושר ואושר, אבל השאלה כמה אני מתכוון לזה, אז ב"בריאות" אאחל לך שלא תדפקי את האצבע הקטנה בבוקר, כי זה מה שחשוב, ב"כושר" אני אאחל לך להצליח בהישגים שהצבת לעצמך כי לכולנו יש "ממחר דיאטה" פרטי משלנו, ב"יושר" אני אאחל לך שלא תצטרכי אי פעם לשקר,

ו"באושר"? אוו האושר, אני אאחל לך אינספור דקות של צחוקים, אינספור אנחות רוגע ונחת בזרועות של אהוב, אני אאחל לך כמו שאת אומרת פיות ופרפרים...

כבר אמרתי שאת בן אדם מיוחד ושהייתי רוצה לשמור איתך על קשר אבל אומר זאת שוב כי פשוט בא לי.

ואני מרגיש צורך לחדד, אני אולי נשמע כמו פיות ופרפרים אבל השתדלתי להתכוון לכל ברכה שיצא מפי או מאצבעות מקלדתי, אז בקיצור,

מלא מלא מזל טוב!!


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י