שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

לפני 7 שנים. 11 בפברואר 2017 בשעה 10:08

המשודכות

החלטתי לא מזמן לצאת ממשחק הדייטים לכמה זמן, לבנות את עצמי כבן אדם כדי שיהיה לי יותר מה לתת לבת זוג עתידית, כדי שאהיה יותר חזק כמי שלא תהיה תגיע.

אז יצאתי מהטינדר ומחקתי עוד אפליקציות אחרות והתמקדתי בעצמי.

עד שהציעו לי שידוך, הקפצתי כמה חבר'ה חזרה מטיול ביום שישי ואחת מהם אמרה לי שיש לה שידוך להציע לי, נתנה כמה פרטים יבשים ואני נתתי לה את ברכת הדרך.

לאחר כמה ימים קיבלתי טלפון של משודכת א', נקרא לה הקצינה.

במקביל מישהי שטיילתי איתה במזרח גם יצרה קשר לאחר חודש של ניתוק, והציעה שוב לשדך לי חברה שלה, בעבר סירבתי כי רציתי קצת זמן ואמרתי לעצמי שאם כבר פתחתי את עצמי לדייט אחד אפשר לפגוש גם את השנייה.

לאחר כמה ימים קיבלתי טלפון של משודכת ב' נקרא לה המורה.

 

עוד כשקיבלתי את הטלפון של הקצינה אמרו לי "אמנם היא לא דתייה אבל היא מסורתית ודת חשובה לה" ולי לא הייתה בעיה עם זה כי הדת והמסורת לא רחוקות ממני, גדלתי בבית דתי אני מכיר את הכל ואת המנהגים ואני יודע שבעתיד אחזור קצת לכיוון הזה אבל בתנאים שלי.

נפגשנו בפעם הראשונה בבית קפה במרכז מסחרי במודיעין והיה מאוד נחמד, היה לי כיף לדבר איתה, היא הייתה בראש שלי בהרבה דברים, היא נראה לי התרשמה מההבנה שלי כמה התפקיד שלה בצבא דורש ממנה זמן, הדעות שלנו דומות בהרבה דברים ובסך הכל היה חיבור טוב מאוד ביחס לדייט ראשון.

באותו דייט היא אמרה לי שהיא נמצאת בבית מלון מטעם הצבא באותה שבת, וכנראה משעה 13:00 התפקיד הרשמי שלה יסתיים והיא סתם תהיה משועממת, היא לא הייתה מודעת לזה אבל בהצעה שלה היא אמרה "יהיה לי חדר זוגי לבד ויהיה כנראה משעמם אז אם אתה רוצה אתה יכול לקפוץ", וזה היה נשמע ממש כמו Booty Call אבל מההיכרות הקצרה איתה ועם האמונות שלה הבנתי שזה ממש לא הכיוון.

לאחר יומיים הופעתי בפתח המלון כמו שקבענו לפני כניסת השבת, היא שומרת את השבת מסתבר, וישבנו לשיחה מעניינת, כוס קפה שהיא שכנעה את צוות העובדים להכין לנו, ושוב הכימיה הייתה טובה, השיחה מעניינת והרגשה כללית חיובית.

ואז נושא השבת והדת צף ועלה, ומהדיבור שלה הבנתי שהיא הרבה יותר חזקה ממה שחשבתי, אני מיד זיהיתי שאצלה הדת והאמונה באים ממקום מאוד עמוק ומאוד אמיתי, עליי כפו את הדת כשנולדתי, לא באמת הבנתי למה אני נכנס, אבל היא בגיל 20 פלוס שמעה איזה קריאה ומשהו בתוכה נענה לקריאה הזאת אז היא הלכה לכיוון הזה, כנגד המשפחה שלה כנגד החברה שלה, וזה אמיתי ועמוק.

כל החיים שלי אני מסתובב ליד אנשים דתיים מלידה שלא מצליחים להבין את משמעות התפילות והבקשות שלה כמו שהיא מבינה דברים שהיא למדה לפני שנתיים.

החיבור היה נכון ולא רציתי לעצור את זה למרות החששות מבלי להעלות את זה בשיחה, הדייט הבא היה סרט, הסרט היה נחמד ונעים ובמהלך הסרט היה המגע-הלא-חיבוק הראשון שלנו, החזקתי לה יד וליטפנו זרועות אחד של השני, אני יודע שזה די עלוב לגבר בן 25 אבל מגע אצלי זה עניין בעייתי לפעמים ולכן גם המגע הקטן הזה היה מאוד נעים ומרגש.

האווירה הייתה טובה, כיפית ואפילו קצת מחשמלת, לאחר מכן יצאנו לחניה וישבנו באותו שלה ואז שאלתי אותה שאלה, אני מודה שהסגנון גנוב מסדרה, אבל זה די נפלט לי.

שאלתי אותה "יש לנו תאריך תפוגה?" , ואז הסברתי שאני מדבר על הדת, אותו פיל לבן שלא דיברנו עליו, אמרתי לה שברור לאיזה כיוון היא הולכת, ואני לא בטוח בכלל לאיזה כיוון אני הולך, יכול להיות שזה לכיוון הדת ויכול להיות שזה לכיוון השני.

 

עם כל הבאסה, הבנו שזה הסוף, יצאתי מהרכב וכך נסגר הסיפור.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י