לילה טוב אורח/ת

המסע שלי

לפני 7 שנים. 11 בפברואר 2017 בשעה 21:18

עם המורה דברים התגלגלו קצת אחרת, כבר בשיחה הטלפון הראשונה היא איך לומר בעדינות... דיברה הרבה, מאוד.

אני בן אדם חופר בעצמי (אם הקורא הגיע עד לכאן הוא בוודאי יודע את זה כבר) ויש לי עמידות גדולה מאוד לחפירות לרוב, אבל משהו שם היה מוזר, בכל זאת כמובן שלא שללתי רק על שיחת טלפון ונפגשנו.

אספתי אותה מהבית שלה ואיך אני אתאר את זה בעדינות?

יצאנו מהעיר שהיא גרה בה, נסענו, חיפשנו חניה, מצאנו חניה, הלכנו לבית הקפה, התיישבנו הזמנו וכל הזמן הזה, לא דיברתי באמת.

כל הדייט התנהל בצורה קצת מוזרה בשבילי אבל חשבתי שאולי זה בגלל המתח שיש בדייטים כאלה, יש אנשים שזה גורם להם להיות דברנים קצת יותר, אז הגענו לדייט שני.

ישבנו באחד הסינמה סיטי בבית קפה, ודיברנו, ואז הגענו איכשהו לנושא האלכוהול.

עכשיו עם אלכוהול יש לי יחסים לא ברורים, אני לא באמת שותה, את מספר הפעמים ששתיתי יותר משליש בירה אפשר לספור על יד אחת, או חצי יד, ורק פעם אחת ששתיתי באירוע מספיק כדי שזה ישחרר אותי ושאני ארקוד קצת.

היא הייתה מאוד מופתעת מזה, וזרקה לאוויר הצהרות כמו:

"אתה חייב להשתחרר"

"באמת? איך זה אפשרי?"

"בכלל לא שתית?"

"אל תדאג אנחנו נשחרר אותך קצת"

"אתה יודע מה בוא עכשיו פה לבר נשתה חצי בירה"

להצעה האחרונה סירבתי בתוקף מכיוון שאני נוהג ואני לא שותה בכלל כשאני נוהג, הרגשתי שהשיחה על אלכוהול גורמת לי המון אי נוחות, ניסיתי להבהיר לה את זה בכל צורה שהיא לא לומר לה בפרצוף "תעזבי את זה" והרגשתי שכבר מהשלב הזה של דייט שני יש פה מעין רצון לשנות אותי, או ללכת ראש בראש נגד תכונה מסוימת שיש בי. בשלב מסוים היא ירדה ממני והייתי מרוצה מהעניין. אבל בראש כבר החלטתי שלא מתאים לי הקשר הזה ואני הולך לומר לה את זה אחרי שאחזיר אותה לבית שלה.

כשהגענו לשכונה שלה היא פתאום חזרה לדבר על האלכוהול, וזה ממש שיגע אותי, היא שוב אמרה דברים כמו "אתה חייב להשתחרר" ו"אל תדאג אני לא אעשה את הצעד הראשון אם אתה לא רוצה" חשבתי שהיא מדברת על אלכוהול ו'לעשות את הצעד הראשון' אולי אומר לקחת אותי לבר והיא לא תעשה את זה, אבל משהו בניסוח לא היה מתאים.

ואז הבנתי שהיא מדברת על מגע, שגם איתה בשלב הזה בדייט השני לא היה בינינו מגע-שהוא-לא-חיבוק ובראש אמרתי לעצמי "יופי שאת לא הולכת לעשות את הצעד הראשון כי אני בדיוק הולך לומר לך שזה לא מתאים"

ואז היא נישקה אותי! שנייה אחרי שהיא אמרה שהיא לא תעשה את זה, הייתי נורא מופתע ולא כל-כך זרמתי עם הנשיקה, זה לא הוריד אותה ולאחר כמה שניות של מבוכה היא אמרה משהו "אולי תזרום הפעם?" ונישקה אותי שוב! הפעם קצת יותר זרמתי, ניסיתי להחזיר נשיקה ולהיות יותר מעורב אבל היה לי מוזר, משהו פשוט לא הסתדר בנשיקה הזאת.

ואני הועמדתי בפינה, רציתי לחתוך את העניין אבל היא נישקה אותי, ולא יכולתי אחרי כזה דבר לומר לה, "שומעת? לא רוצה לפגוש אותך יותר..."

בדרך לדירה שלי נשברתי, עד היום אני לא יודע בוודאות למה, הרגשתי רע, בכיתי, היה לי לא טוב ולא הצלחתי להבין למה, חיפשתי למי להתקשר כדי לחלוק אבל כל הידידות שהיו פוטנציאל לזה מסיבות שונות לא היה מתאים שאתקשר אליהן והרגשתי נורא בודד באותו רגע...

בסוף התקשרתי לזאת ששידכה בינינו, ופרקתי, היא אמרה לי שאני סתם נלחץ ושאני לא יודע לקבל את זה שמישהי מעוניינת בי כי אני לא חושב שזה מגיע לי ולכן כל ההיסטריה, ושאני צריך להירגע ולהבין שיש הרבה מה לאהוב בי ובלה בלה בלה.

לאחר שנרגעתי, חשבתי שאולי היא צודקת, ואולי אני סתם נלחץ אז לאחר עוד שבוע קבעתי עוד פגישה עם המורה, הפעם היא החליטה לאן הולכים ולקחה אותנו לבית קפה משולב עם פאב, היא הזמינה 2 בירות אני קפה, היא באה מאוד עייפה לדייט הזה ולכן לא דיברה הרבה, מה שדווקא גרם לי להתחבר יותר בשלב מסוים התיישבתי לידה, זה לא כל-כך טבעי אצלי, והתחבקנו קצת היא נשענה עליי והתנשקנו. זה היה לי נחמד ונעים.

יצאנו לכיוון הרכב, נכנסנו, התנעתי והתכוונתי להתחיל נסיעה לכיוון הבית שלה, אבל היה לא תוכניות אחרות, היא אמרה לי לסובב את הרכב, כך לא נהיה עם הפנים לאמצע החניה ויראו אותנו פחות.

סובבתי את הרכב, לא באמת ידעתי מה יקרה בהמשך.

ואז היא אמרה, "אוקיי... קח את הכיסא שלך אחורה" ואני פשוט צייתתי.

היא התיישבה עליי והתחילה לנשק אותי, הייתי בשוק מכל הסיטואציה ולא ידעתי מה לעשות, בעיקר לא ידעתי מה לעשות עם הידיים שלי, אז בהתחלה שמתי אותם עם המותניים שלה, ואז היא התחילה לרכוב עליי ממש, והייתי ממש מובך מכל הסיטואציה הזאת וכל מה שידעתי לעשות באותו רגע היה להמשיך לנשק אותה, בשלב מסוים שמתי לב שהידיים שלי הגיעו לתחת שלה והייתי כל-כך מובך שמיד העברתי אותם למקום אחר, היא קלטה את זה ואמרה משהו בסגנון של "תעשה מה שאתה רוצה" לא לקחתי את זה כהזמנה לקחת יוזמה אלא פשוט כהזמנה לזרום עם מה שהיא עושה, מסתבר שהיא רצתה שאני אזום יותר ואפשיט אותה כנראה, היא המשיכה לרכוב עליי מתחילה לגנוח ולא ידעתי לאן ממשיכים מכאן.

היא ניסתה להגיע אל בין הרגליים שלי אבל משהו שם לא הרגיש לי נח והרחקתי אותה כל פעם כשהיא התקרבה, בשלב מסוים היא ירדה ממני וחזרה לכיסא שלה אבל מיד אחרי זה נשענה עליי שוב וליטפה אותי, ואחר כך עלתה עליי מחדש ורכבה עליי, מחככת את עצמה בבליטה שיש לי בין הרגליים, אני מצידי הורדתי את היד לבין הרגליים שלה והתחילה לעשות לה ביד דרך הבגדים, היא ירדה ממני שוב והתחילה עוד מהלך לכיוון הזין שלי ואני עצרתי אותה אבל היא העיפה את הידיים שלי והמשיכה בכל זאת, פתחה לי את הרוכסן וליטפה אותי דרך התחתונים ניסיתי לעצור אותה אבל היא לא בדיוק הקשיבה לרמזים, היא הוציאה את הזין שלי החוצה והתחילה למצוץ לי אותו, ידעתי מיד שאין סיכוי שאני גומר ככה עם רמת הלחץ שאני נתון בו והרחקתי אותה שוב, אבל הפעם הבנתי שעד שהיא לא תגמור אנחנו לא נזוז מהחניה הזאת לעולם, כל הסיפור הזה לקח שעות, אז הכנסתי לה את היד בין הרגליים, מתחת לתחתונים והתחלתי לעשות לה ביד, היא נותנת לי הוראות ותיקונים ולא לקח הרבה זמן עד שהיא גמרה ברעד, המשכנו להתלטף עוד קצת, והיא שוב ניסתה להתקרב אליי אבל הרחקתי אותה והפעם הצעתי שנתקדם כבר. רק אחרי שהיא גמרה פעם אחת היא הסכימה שנזוז משם, ואני הנעתי את הרכב ונסענו.

משם היחס שלי אל המורה השתנה... פתאום דווקא נהניתי מתשומת הלב שהיא הייתה מקדישה לי בין הדייטים, פתאום חשבתי לפגוש אותה שוב, וציפיתי לזה, פתאום התאכזבתי כשהייתה מודיעה לי שהזמן על פגישה הבאה יחסית ארוך.

בלי לחשוב יותר מדי את הפגישה הבאה קבענו בדירה שלי, השותף הודיע מראש שישן אצל חברה שלו אז ניצלתי את ההזדמנות, לא חשבתי קדימה ולא תכננתי בדיוק לאן זה יוביל.

היא הגיעה לדירה שלי, הצעתי לה לשתות היא סירבה בתוקף, התיישבנו על הספה קצת חיבוקים והתכרבלויות, ושאלתי אותה איזה סרט בא לנו לראות, חיפשנו קצת הצעות לסרטים ואחרי שהסכמנו על סרט חיברתי את המחשב לטלוויזיה והכנתי לנו קפה ופופקורן, הכל היה מוכן לתחילת הסרט, אני לחצתי פליי ובאתי לשבת, ואז היא התנפלה עליי, היא התיישבה עליי שוב, מנשקת אותי בתשוקה ומתחילה לרכוב עליי, היה לי קצת יותר בנח והעזתי קצת יותר לגעת בה וללטף אותה.

לאחר כמה דקות של התחרמנויות ורכיבות על הספה ואפילו כמה לקיחות יוזמה מהצד שלי הצעתי שנעבור למיטה, היא הסכימה, התחבקנו והתלטפנו ובגדים החלו לרדת, הייתי מאוד בלחץ וכל מהלך "חדש" שבאתי לעשות כמו להוריד לה פעם ראשונה חזייה הסתכלתי עליה לאישור כי חששתי מאוד להגזים או לא להיות במקום.

היא הייתה חרמנית מאוד וכמובן הסכימה לכל מהלך שלי, היא הייתה ערומה לגמרי והייתי מעליה כשהתחלתי לנשק אותה, לאט לאט התחלתי ירדתי עם הנשיקות במורד הגוף שלה, גופה התקשח ורעד ככל שירדתי, הגעתי לרגליים ונישקתי לה את הירכיים הפנימיות שולח זרמים של ציפיה ורעד בכל גופה, נישקתי בעדינות את הכוס שלה, והתחלתי ללקק, מצא חן בעיני שהיא נתנה לי הוראות וטיפים, ככה יכולתי לענג אותה כמה שיותר, היא גנחה על פעם בקצב אחר ומלמלה לעצמה "אוי זה טוב" נהניתי מאוד לרדת לה והרגשתי שאני יכול להמשיך ככה הרבה זמן, אבל הותשתי בשלב מסוים למזלי היא גמרה כמה שניות לאחר שהתחלתי לחשוב שאולי לעולם לא אצליח לגרום לה לגמור.

אחרי שהיא גמרה חזרתי לשכב לידה וחיבקתי אותה קצת, ואז היא התחילה לנשק אותי יורדת לי לאט לאט, כשהיא הגיעה לתחתונים שלי ניסיתי לעצור אותה, לא רציתי שהיא תרד לי, משהו בכל הסיטואציה הזאת היה לי נורא מלחיץ, אבל כמו ברכב היא לא שמה עליי, אבל הזהירה "שלא תעיז לגמור לי בפה", היא הורידה לי את התחתונים והתחילה לרדת לי, בהתחלה לא כל-כך נהניתי, לא הייתה לי עד עכשיו חווית ירידה טובה שבה ממש הצלחתי לגמור והתכוונתי לעצור אותה כשפתאום היא תפסה לי בביצים והתחילה לעסות אותם, ופתאום הרגשתי את הלשון שלה, וכל החוויה נהייתה מאוד חיובית, לפתע הרגשתי את עצמי מגיע לנקודת האל-חזור מלמלתי בקושי שאני הולך לגמור והיא הוציאה אותו מהפה שלה והתחילה לאונן לי במהירות וגמרתי בעוצמה.

אחרי שהתנקינו והתחבקנו קצת נישקתי אותה קצת ופתאום היא הראתה סימנים שהיא שוב חרמנית והסבירה שהפעם הראשונה רק מדליקה אותה יותר, שוב כיסיתי אותה בנשיקות וירדתי לכיוון הכוס שלה, שוב ירדתי לה לזמן ארוך מאוד עד שהיא גמרה.

לאחר שהיא הסדירה את הנשימה שלה היא שוב שלחה ידיים אליי, ניסיתי לעצור אותה כי חשבתי שלא אצליח לגמר שוב כל-כך מהר, היא נישקה אותי והיד שלה כבר הגיע לי לזין היא התחילה לשפשף אותו ואז זה קרה...

בהבזק חד נזרקתי כמה חודשים אחורה, נזכרתי בבירור מטורף בזמנים שהייתי שוכב עם הראשונה, היא מזיין אותה חזק וכמעט גומר והייתי אומר לה "אני גומר" והיא הייתה נדלקת מזה ואומרת לי "תגמור! תגמור בתוכי!" ומוסיפה שריטות ומכות קלות בתחת שלי ואז הייתי גומר בעוצמה מטורפת.

כל זה עבר לי בראש בהבזק של שנייה, וזה היה כל-כך חזק וכל-כך הזכיר לי אותה שהדפתי את המורה ממני.

זה היה רגע מביך לשנינו ומלמלתי מילות התנצלות, התלבשתי ויצאתי מהחדר, ידעתי שהיא תרצה גם להתלבש אבל עכשיו אחרי שהאווירה התקלקלה היא תרצה פרטיות, צדקתי, היא התלבשה ויצאה מהחדר.

שאלתי אותה אם היא תרצה לשתות משהו והיא אמרה שהיא תשמח לקפה שהכנו אבל לא שתינו, הכנתי שוב קפה וישבנו על הספה, הפעם מרוחקים אחד מהשני.

ואז היא אמרה "טוב, אם לא תספר לא נוכל להתגבר על זה..."

אז סיפרתי לה מה עובר עליי, היא שאלה כמה שאלות, אבל כל הזמן היה הרגשה ממנה שהיא מסתכלת על זה בתור מהמורה ולא בתור חסימה, כאילו אנחנו יכולים להמשיך וזה לא יעצור אותה.

לאחר חצי שעה של שיחה אני רמזתי לזה שהיא תלך, השעה כבר הייתה 2 בלילה והחוק שלי שאימצתי מ"איך פגשתי את אמא" אומר אחרי 2 בלילה פשוט תלך לישון.

היא הלכה ואני הלכתי לישון.

יום למחרת היא דיברה איתי והתנצלה על זה שהיא הגזימה, ועל זה שאולי היא לקחה אותי למקומות שלא באמת רציתי להגיע אליהם, ואני הייתי בשוק כמה הבנה והכלה יכול להיות במישהי, כמה בנות היו בורחות אחרי כזה מקרה והיא לא, ובראש עברו בי מחשבות שאולי הקשר הזה יכול לעבוד למרות הכל.

אבל בשיחה עם ידידה אחרת התברר לי שאני לא מאמין שזה יכול לעבוד בינינו, יש את העניין הפיזי שאני לא כל-כך מצטיין בו ויש לי את השדים שלי, אבל בסופו של דבר אני לא באמת רואה אותה כמישהי שאוכל להיות בן זוג שלה לאורך זמן, וזה שאני לא חותך את זה נובע ממניעים פיזיים ולא רגשיים וזו לא הדרך הנכונה ללכת בה...