בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

לפני 5 שנים. 13 בדצמבר 2018 בשעה 16:20

ידעתי שהיא מגיעה,
יומיים לפני היא הבטיחה שהיא תשתמש בחור שלי,
מעולם לא קיבלתי הבטחה לפני, התרגשתי מאוד.
באופן אירוני ההתרגשות והלחץ שלי השפיעו לי על הבטן, ונדרכתי מאוד, יום לפני וביום הסשן כל דבר שהכנסתי לפה היה קשור אליה, תחושה מעניינת.
בבוקר הסשן, הגעתי לעבודה ובמפתיע כל הבכירים לא היו בעבודה, ומספר 3 בהיררכיה זה אני, בישיבת הבוקר זהיתי בלאגן ונכנסתי למוד פיקודי, התחלתי לחלק לכולם הוראות שלא תהיה בריחה בריכוז.
היא שלחה לי שעה, מספר פשוט בן 4 ספרות והדופק שלי עלה וטיפס, בלב כל האחריות שלקחתי על עצמי זה הגיע.
ירדתי למטה וחיכיתי בשעה הנקובה יותר נכון חמש דק לפני, היא הגיעה ואספה אותי, נכנסתי לרכבה ונסענו לדירה שלי.
שקט מבחוץ אבל גועש מבפנים הצלחתי לומר לה כמעט "אני בלחץ" באופן מצחיק, הייתי לחוץ יותר מסשן צהריים קצר מאשר מהסשן הראשון שלנו.
עצרנו ליד הדירה שלי, הלכנו לבגאז' לטקס הקבוע בו היא מכניסה לתיק שלה את הצעצועים בהם היא הולכת לעשות שימוש, ואני מצידי מחסיר פעימה כל כמה שניות.
הבחנתי בכך שהיא מכניסה פרטי לבוש, מלמלתי משהו על כך שהיא לא צריכה, היא השתיקה אותי.
שתקתי.
נכנסו לדירה, האווירה אצלי מתוחה, היא מרחפת,
היא נכנסת לחדר להתלבש, ואני מתארגן, מוריד בגדים, ומחכה על הברכיים לאחר שהכנתי לה תה.
היא יוצאת, ושוב, נשמתי נעתקת.
עקבים, גרביון סקסי, ומבט חודר, הסחרחורת החלה.
היא התיישב מולי, קרובה, אני נרגש מצפה ורוצה
ווווש! הרגשתי סטירה פתאומית,
ערבוב הרגשות בין התרגשות, שמחה, עלבון וכעס צץ בי, היא ראתה את העיניים שלי משתנות
וווש! עוד סטירה, אני מתחיל לצוף בין התחושות.
אחת מהרגליים שלה הגיע אל בין הרגליים שלי, עיני נפערו וגנחתי ללא שליטה.
סטירה על הזין שגרמה לי להתקפל ולפלוט אנקות.
"למה את צריכה בכלל את הזין הזה?" היא שואלת אותי, אני לא מצליח לענות.
"הרי את לא תשתמשי בו..." יללה נפלטה מפי.
הרגל שלה מיששה אותי שוב, והזין החל לעמוד שוב, ואז היא הפעילה עליו לחץ עם הרגל כנגד הרצפה, אני נאנק ומתקפל קדימה, רוצה כל-כך להתרפק לה על הברכיים אך לא מעז ללא אישור.
היא שלפה את השוט האדום משום מקום והצליפה לי בפטמות, ההצלפות המדויקות גוררות אחריהן כאב חד וצורב שגורם לי לצווח, אני כבר מתחיל ליפול לתחושות, בהן הגוף מנסה לברוח והנפש רוצה עוד.

היא הביאה את החבל, בליל רגשות התחיל להופיע בי, חבלים כמה רציתי לחוות את זה, היא אמרה לי להושיט ידיים והושטתי והחלה לכרוך את החבלים סביבי ידיי, התרגשתי בהיתי בה ובעבודה שלה, אני זוכר שקט, שקט רועש כזה, היא הייתה מרוכזת במלאכה, קשירה פשוטה שהזיזה בי המון מיתרים, כשהיא סיימה, היא נתנה לידיים שלי ליפול, ואז הרגשתי את זה, מניעת התנועה, אוי זה היה ממכר, חטפתי צמרמורת, הפאניקה הטבעית מכך שאין לי יכולת שליטה, והנועם וההתעטפות בכך שהיא זו שלקחה לי את השליטה, בדקתי את הקשירה, היא הייתה חזקה, וואו..

היא דרשה ממני להזדקף ורגלה שוב מצאה דרכה לזין שלי, היא דורכת קצת ממששת עם הרגל וכל הזמן מזכירה לי שאין בזה הרבה שימוש פה, ואז היא רכנה ותפסה לי בביצים, גופי השתתק, כשהיא החלה ללחוץ, זה כאב, התפתלתי, אבל לא היה לאן לברוח, לא רציתי לברוח ממילא, היא שאלה אם זה כואב, עניתי כן. והיא אמרה "אבל עומד לך זונה שלי..."

השפלתי מבט ואמרתי "כי אני אוהבת את זה"

היא שאלה "למה?"

"כי אני זונת כאב..." עניתי בהכנעה שאחריה הגיע עוד מעיכה חזקה של הביצים.

היא הוציאה חבל דק, והחלה לקשור לי את הזין, נהניתי, זה כאב אחר, ממקד, החבל נכרך סביב צווארי, ואז היא אמרה לי להזדקף, "פאק!!!" כל תנועה שלי מזיזה את הזין והביצים ומכאיבה, ההצלפות של השוט הגיעו, אני מתקפל, ונאלץ להזדקף ולהכאיב לעצמי, זו הרגשה ממכרת, מאפסת, שמה אותי במקומי...

 

היא נתנה לי פליקים קטנים ואני נהניתי מכל רגע, הזין ניסה לעמוד אך ללא הואיל, ואחרי כמה דקות היא הורידה את הקשירה "מספיק לפעם ראשונה זונה שלי"

האטבים הופיעו, מונחים לי על הפטמות, אני מוציא אוויר מכאב ואנחנו מדברים, אני משתדל להתרכז בשיחה אבל הכאב מסיח את דעתי, הכאב בפטמות עולה ונהיה ממכר אבל אני רוצה שייפסק באותה מידה, היא משחקת לי בפטמות והאטבים מדי פעם ואני נאנק, מתקפל לה על הרגל ומוציא שלל יללות אני כבר לא בטוח איך, אבל ידיי נתלו, והיא שמה עליי מסיכה, התחרמנתי מהמסכה הזאת ממש, הצורה שבה היא מעטרת אותי... ההצלפות על הפטמות החלו כדי להוריד את האטבים, אחד ירד בהצלפה הראשונה, וכל גופי התקפל, השני ירד ב2 הצלפות מדויקות, שגרמו לי ניסיון לברוח, אך ללא הואיל, ידיי קשורות ותלויות על הדלת. זעקתי, נאנקתי גנחתי, היא הופיעה המגע שלה, מרגיע, נעים, מדליק, מעיף.

היא דרשה שאוציא את התחת, קימרתי אותו ככל שאני מסוגל, והיא התחילה לחמם אותי, ספאנקים נעימים, שהפכו לספאנקים כואבים, השוט הקטן שצרב, והספאנקר הגדול, אני זז, מתקפל, נאנק, החבלים והתלייה הפכו לנחמה נעימה, הם החזיקו אותי וזו רק ההתחלה, היא חיבקה אותי, ליטפה, הרגיעה העיפה שוב ואז לחשה לי "סיימנו את החימום, מעכשיו תספרי"

הצלפה ראשונה, פאק! זעקתי השתדלתי לשמור על תנוחה כל-כך, ואז השתרר שקט, הרגשתי שהיא מחכה למשהו ואז נזכרתי

"אחד" עוד הצלפה,

"שתיים" עוד הצלפה,

"שלוש" ועוד ועוד.

סטים של עשר הצלפות ואחריהן רגיעה, התמכרתי לסדרתיות של זה,

חיכיתי למגע שלה, שמעיף, ששווה הכל, וחיכיתי להצלפות, הכל התערבב, התערפל, היו מספרים, היה את הקול שלה, את הזעקות שלי, את המוזיקה ברקע.

לפתע היא נעצרה, חשפה את החור שלי, התכווצתי התביישתי ונהניתי גם יחד, "איזה חור יש לך זונה" התכווצתי, לפתע אני מרגיש פלאג התכווצתי וצווחתי, "תירגעי זונה שלי, אני לא דוחפת בכח" היא ידעה בדיוק מה הלחיץ אותי, קימרתי את התחת, נשמתי עמוקות ושחררתי, והפלאג החליק, בכל זאת אני יכול הרבה יותר, זה היה נעים, כיף, ממלא.

ההצלפות המשיכו כשהפלאג בפנים.

הכאב צרב, כיווץ אותי, הרגשתי קושי, שמעתי את הקול שלה דואג לי, הרגשתי את הפעמים שהיא מוודא שאני בסדר שמגיעים מיד לאחר הצלפה בה התקפלתי, ידעתי שאני יכול יותר, אבל הגוף, הגוף ברח, זה צרב, זה היה קשה.

ואז זה הגיע, גל של רגשות החל מבעבע מבפנים, הצלפה, ספירה, הצלפה, ספירה, הקול שלי מתקשח, אני כבר לא זז, אחוז כעס פתאומי, לא מבין מאיפה זה בא,

"צבע?" היא שואלת

"ירוק חשופית" אני עונה בשקט, קר.

הצלפה! אחח אני נאנק אבל חוזר למקומי

"שש" אני אומר בכעס שקט

היא נוגעת קצת בפלאג ואני גונח.

הצלפה! אני מתקפל, חוזר למקומי משתדל להפנות תחת לנוחיותה.

"שבע" עדיין כעס

הצלפה!

"שמונה" כועס...

הצלפה!

"תשע" בשקט.

"צבע?" היא שואלת

"ירוק חשופית"

"על מה את כועסת זונה?" היא מקשה,

"לא יודע, לא יודעת" אני מתקן.

הצלפה!

"עשר"

המגע שלה מייצב אותי, מרגיע, החום שלה ממכר, והיא נעלמת שוב

אני מתכונן להצלפות, מקמר את התחת, מחכה להן, צריך אותן.

הצלפה.

הרגשות התפרצו, הכעס התחלף בעצב מוזר, רגשות בעבעו, ופשוט יצאו על פני השטח, בכיתי ובכיתי, היא מצליפה, אני לא סופר, פשוט בוכה, בקושי זז, בוכה, ההצלפות שלה סוחטות ממני, מרוקנות אותי, לא ידעתי ממה אני בוכה, כל פעם ששמעתי מתוך הערפל את קולה שואל "צבע?" עניתי ירוק, אני יכול עוד, הרגשות פשוט יוצאים, הכל התערבב המגע שלה, ההצלפות, הירוק, והבכי.

בכיתי על הכל, על הרעש, על הכאב, על הפרידות, על הקושי, על החוזק, על האהבה, והיא אספה את הכל, אספה את כל הרגשות...

לרגע פשוט נעצרתי, הפסקתי לספור, לא זזתי למרות הכאב, פשוט עמדתי, רגליים מפוסקות, ידיים קשורות ותלוית על הדלת, פשוט צפתי שם, הייתי מרוקן, היא הרגישה שהרגשות יצאו, ולחשה לי באוזן לצבע, אמרתי לה שאני בירוק, אבל היא שחררה אותי, הרגשתי לא טוב, הרגשתי שהרגשות שבי עצרו אותה, התחננתי שלא תשחרר, התחננתי שזה ימשיך, ובכיתי שוב, פחדתי לאכזב, רציתי לספוג ולהכיל בשבילה, רציתי שהיא תוציא סאדיזם, עליי, שהיא תעניק לי את הכאב שהיא רוצה, רציתי, אבל היא שחררה, התחננתי לעוד, והיא לא הסכימה, הגעתי ליד הברכיים שלה בוכה, הפעם ממנה.

היא ליטפה לי את הראש והסבירה לי שאין בה אכזבה בסשנים, שיש גם ימים כאלה, אמרתי לה שאני יכול עוד שאני רוצה עוד, ובאמת יכולתי, ובאמת רציתי, הליטוף שלה ערפל אותי, לא התווכחתי, נרגעתי, המגע שלה אסף אותי, גופי מעקצץ, עברנו למיטה, אני שפוך על המיטה, זכיתי לחבק אותה להיות קרוב אליה, החום שלה היה לי כל-כך נעים.

 

"תסתובבי"

"כן חשופית"

היא מיששה לפלאג ואני נדרכתי, גנחתי כשהיא נגעה בו וכשהיא שלפה אותו החוצה כבר רציתי שיחזור פנימה,

"את כזאת זונה" יללתי, גופי התקמר בזנותיות, רציתי עוד.

הדילדו המושלם הופיע, הוצאתי אוויר, רציתי להיפתח בשבילה, והוא החליק פנימה, ממלא אותי גורם לי לגנוח, "אחחחח" אני פולט יללות של חתולה חרמנית, והיא מפעילה את הרטט, אני גונח, או גונחת, היא מדברת איתי, מכווצת אותי מהמחשבות שהיא תביא פעם גבר, אני מתכווץ מהמחשבה אבל גם רוצה את זה, והיא מזהה שעומד לי ומציינת את זה, היא הורתה לי לאונן, הסכמתי בשמחה, היא מזיינת אותי עם הדילדו, הדילדו רוטט, העיניים שלה שורפות אותי, חודרות לתוכי גם הן, הייתי כל-כך קרוב לאורגזמה רציתי כל-כך לגמור, היא מפנה את הדילדו למקום של הפרוסטטה, אני זועק ומתחנן "כן כן" הייתי כל-כך קרוב אבל מרוב גירוי לא הצלחתי לגמור, היא קצת יוצאת מתוכי ואני רוצה עוד, אני שוב מקפץ על הדילדו, רוצה עוד, רוצה עמוק יותר, זנותי ורעב לגמרי.

"אוי תראי אותך, איך את מקפצת... תזייני את עצמך זונה זה בסדר"

צפתי, מלא תחושות נעימות שלא ידעתי להפריד, רציתי לגמור, פתאום גופי רפה, לא יכולתי יותר לזוז, אפיסת כוחות פתאומית, מלמלתי "אני לא אצליח, אני לא יכולה לגמור" היא יצאה מתוכי וחיבקה אותי ואמרה "לא מעניין אותי האורגזמה שלך זונה, אני נהניתי לחדור אלייך בכל מקרה"

היא חיבקה אותי, אספה אותי, היא ידעה שאני עוד מחזיק באכזבה על הכאב והבהירה שוב את הנקודה שלה, אמרה שהיא גאה בי, צפתי עליתי, נהניתי מהמילים האלה, מהגאווה שלה, החיבוק שלה היה מושלם, היא מושלמת.

 

ושוב, תודה חשופית, על הפסקת צהריים נהדרת...

גבעות​(נשלט) - יהיה חבל אם זה ייעלם. זכית לעוקב חדש לבלוג לכל הפחות.
לפני 5 שנים
teller - אחת המחמאות גבעות(:
!!!!!
טוב לראותך פה אחרי המאנצ' ההוא ממזמן חחח
לפני 5 שנים
חשופית שתוקה​(נשלטת) - חומד,
זה תמיד מחייך לקרוא את זה מהצד, ואחרי זמן מה, מהעיניים שלך.
זה קצת לחוות מחדש יחד איתך.

ואני יכולה לדעת מה עובר עליך שם, אבל ניואנסים קטנים מתחדדים לי כשאתה כותב.

אני מחייכת פה.
וקצת מדגדג לי בקצה האצבעות.

תגיד, הסימן בפנים הירך, נעלם כבר? 😈
לפני 5 שנים
teller - יאייי נעים שאת מחייכת!
ויש עוד קצת סימן😎
לפני 5 שנים
חשופית שתוקה​(נשלטת) - קצת זה קצת מדי :)
נטפל בזה
😈
לפני 5 שנים
teller - יייאייי
וגם... פאק
לפני 5 שנים
מואנה - אוווו הסימן הזה היה מושלם להפליא!!!
בשבילי היה בו הרבה..אבל מהמם כל כך
לפני 5 שנים
snowman - כתבת את זה נהדר!! תמשיך להנות
לפני 5 שנים
teller - תודה לך! 😍
לפני 5 שנים
Velvet30 - אתה כותב נ ד י ר !!! מהממים 💖
לפני 5 שנים
teller - אווו תודה לך(:
לפני 5 שנים
Velvet30 - תודה לך
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י