סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אדומה

נקודת מבט מתכווננת
לפני 14 שנים. 19 באוגוסט 2009 בשעה 20:04

בד"כ אני שונאת כותרות ונמנעת מהן. הפעם, אני בוחרת לכתוב כאן תחת כותרת.

ביום שישי נפטר מודל החיקוי שלי לאיך שגבר אמור להיות ולנהוג באשה, אבא שלי. לא, הוא לא היה סאב או דום, ככל הידוע לי. הוא כן היה ג'נטלמן מהסוג הישן, כזה שרואה גברת ומתייחס אליה כאל כזו; פותח דלת, מציע לשבת. אמא שלי לא ידעה מה זה לבקש עזרה ולא לקבל אותה. כשהיה צריך להסיע אותה או לקחת אותה, הוא תמיד היה שם בשבילה. הוא עבר דרך החיים האלה בתור אחד שקודם כל נותן כבוד, גם אם לא בטוח שיקבל אותו בחזרה.

בעשרת החודשים האחרונים של חייו הוא נאבק על כבודו, נאבק מול כח שכמעט ואין לשלוט בו. עד יומו האחרון הוא לא ויתר על כבודו, על השליטה העצמית שלו ,על ההומור שלו, על המודעות לסביבתו. הוא נפטר כשאמי לא לצידו, אולי כי היא לא הייתה נותנת לו ללכת, כך אמרה גם בעצמה. ואני? אני עליתי על הטיסה הראשונה ולא הספקתי. הוא נפטר שעה אחרי שהודיעו שצריך להגיע לבית החולים, לי לא היה סיכוי.

כל מה שהיה יכול להיות לא בסדר בזמן, היה לא בסדר. אם היו מודיעים יום לפני, הייתי עולה על טיסה ישירה. אם היו מודיעים שעתיים לפני, הייתי עולה על הטיסה דרך אוסטריה. אבל מה לעשות, הודיעו מתי שהודיעו. ואז למחרת הטיסה התעכבה בשעתיים וחצי, והצלחתי לצעוק על המכס בפריז, לעשות ביטחון לעצמי ולגרור את המזוודה בכעס ברחבי הטרמינל.

הדרישות שלי מהגבר שלי קשות, לא מתפשרות. קשה לרצות אותי ועם זאת, כמה שזה אירוני, לא בלתי אפשרי. ככל שאני מגלגלת אותן בראש, כך אני מבינה יותר ויותר שהן נבנו על בסיס אישיותו של אבי. כמו למשל שאני רוצה שהגבר שלי יאסוף אותי וייקח אותי. לא בניצול, לא כל הזמן, כשצריך. שלא יהיה דבר כזה לבקש פעמיים. לקחת את הקניות ולא לתת לי לסחוב, גם אם אני נורא עצמאית, כי הוא יודע שוואלה כבד לי. לנשק, ולחבק ולדעת לבוא להשלים אחרי שרבים, גם אם לא תמיד זוכרים מי טעה ומי צדק. בעצם, לך לקראתי ואלך לקראתך. באמת נשמע כמו יחסי שליטה.

החושים שלי עובדים שעות נוספות מאז הידיעה על מותו. הנחישות שלי מתחזקת והולכת, וקורה שאני נבהלת מעצמי עד כמה אני חזקה. אני רואה מה לקחתי מאמי, אשה קשה לכל הדעות, ורואה גם איך סובבתי את זה על מנת שיתאים לי. אני טובה בלסובב, זה אחד הדברים הכי מסוכנים בי. כל דבר אדע לסובב כך שיראה בסדר, שיהיה מוצדק, שיתאים לכסות על בגידה (לא שלי, אני לא בוגדת). קשה להסביר ואני בוחרת שלא. מי שמכיר אותי, יבין בסופו של דבר וידע להתרומם מעל זה.

אני נמצאת בפני הזדמנות שלא חלמתי שתקרה. מצאתי את שרציתי. כנראה שקיבלתי את משאלתי. בינתיים יש שם את המרכיבים הנחוצים, האנשים הנחוצים, ראש שעובד בתיאום מושלם עם הלב, כך שאין ניגוד אינטרסים. השאלה היא האם אדע לבנות מזה דבר מה יותר גדול, יותר מתאים, יותר רך. תעזור לי?

kasandra​(מתחלפת){jegularis} - משתתפת בצערך .
האמת היא שהדרישות שלך הן לא בלתי ניתנות לתפישה והן לגיטימיות לחלוטין ביחסים שיש בהם הדדיות אכפתיות ,ויכולת משוטפת לשים את האגו בצד .
לצערנו בעולם המודרני דברים אלו הם נדירים יותר ויותר ביחסיי אנוש בכלל וביחסי אהבה בפרט.
זה דברים שלא קשורים לעולם השליטה הישיר למרות שיחסי שליטה ישנם על מגונם הרחבים הרבה מעבר למה שחושבים בעולם הונילי(למרות שהוא גם לא כזה ונילי).
האמת היא שבכל אחד מאיתנו ישנם יסודות חזקים של הדברים שגדלנו עליהם,ועם זכית לגדול לצידו של אבא כזה אין סיבה ללמה שתלמדי להסתפק בגבר שהוא פחות ,אך יחד אם זאת אף פעם אל תסתפקי רק בדברים שנראים כאלו מבחוץ.
היכולת שלך לסובב את הדברים לא בהכרך שלילית או חיובית ,אלה מאוד אינדוידואלית למקרה שלה .
לדעתי השאלה שצריכה להישאל היא האם את באמת מאושרת מהתוצאות של זה ,וזה המפתח לבחירה נכונה של הדרך.
משתתפת בצערך ,ואני כמובן כאן בשבילך אם תרצי .
לפני 14 שנים
שפחה מתוקה - משתתפת בצערך ומאחלת לך שלא תדעי יותר צער.
לפני 14 שנים
גבר מיוחד - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 14 שנים
גבר מיוחד - הגעתי כי ראיתי בפרופיל שלך
Dita Von Teese
נשארתי בגלל האובדן שאת חווה
וכשמודל החקוי הוא אבא זה מאוד קשה
כואב
עצוב
לבד
לפני 14 שנים
Bent - באיחור אך שלא תדעי עוד צער
לפני 14 שנים
כניסה אחורית​(נשלט) - משתתף בצערך.
לפני 14 שנים
הרס עצמי - קראתי וכל כך התרשמתי...ממך ומתיאורייך את אביך.
משתתף בצערך
לפני 14 שנים
נרמס בכיף - עצוב.

משתתף בצערך.
לפני 14 שנים
עלוב החיים - בתור בן לאב שהיה (ועודנו) מודל לחיקוי, ונפטר במפתיע,
מאוד התחברתי למה שכתבת, ואלייך.
לפני 14 שנים
תחת השמש​(נשלט) - אומנם המון זמן עבר(יחסית), אבל תמיד אקטואלי, מאחל לך שתמיד תשאי עימך בכל מקום זכרון טוב מאביך כפי שאת היטבת לתאר.
כל דבר בחיינו ככל הנראה מושפע מילדותינו- כך לפחות עפ"י הפסיכולוגיה.

מאוד מתחבר לבלוג המדהים שלך.
לפני 14 שנים
היילני - {}
אני יודעת.
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י