סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אדומה

נקודת מבט מתכווננת
לפני 8 שנים. 17 ביוני 2015 בשעה 20:55

1.

היום התקשרו אלינו לבית וניסו לעשות תרגיל נבזי ומלוכלך שהשתבש לבני זונות תוך חצי דקה.

בסביבות 14:00 צלצל הטלפון בבית והפריע לשנ"צ שלי ושל אמי, בהתאמה. על הקו היה "עורך דין" אולג שקר-כלשהו ששאל אם היא כך וכך והאם יש לה בת. מכיוון שלאמא שלי יש אינסטינקטים של צ'יטה היא ישר קלטה במה מדובר ושאלה למה הוא מתקשר. הוא אמר לה שלבת שלה קרתה תאונה והיא כרגע בבית חולים במצב קריטי. אמא שלי ביקשה טלפון לחזור אליו. ואני, בטפשותי (וגם כי לא שמעתי את תוכן השיחה אלא רק את המלים "הבת שלי איפה") אמרתי לה "אני כאן, מה העניין?" ואולג החביב הבין שמאיתנו לא תגיע היאכטה הבאה שלו וניתק. מספר הטלפון שממנו התקשר (כפי שמופיע בשיחה המזוהה) הינו: 03706451789. לא ניתן להשלים את השיחה למספר הזה.

מדובר בטריק מאוד מאוד ידוע, שדובר והוזהר עליו רבות, של ניסיון להוציא מאנשים כסף דרך זריקתם לסיטואציה שבה הם חושבים שמשהו קרה לקרוב משפחתם והוא זקוק לניתוח דחוף שהרופאים מסרבים לעשות אלא אם יועבר תשלום מיידי. למזלי הייתי בבית ואמא שלי מודעת לתרמית הזו, אבל כמובן שיש הרבה אנשים שלא נתקלו בעניין ולא שמעו עליו וכמובן שנופלים בפח. במשטרה אמרו שאנחנו יכולות להגיע להגיש תלונה אם אנחנו רוצות ואני מתלבטת האם לעשות זאת או שיהיה זה בזבוז זמן. בכל מקרה, זו אחת הדרכים שלי להעביר את המסר הלאה. האדם הזה ידע את שמה המלא של אמי, אולם לפי הבנתה הוא לא היה בטוח שיש לה בת והיא לא אישרה לו את זה. אינני יודעת איך מודיעים למישהו שהילד שלו בבית חולים, אבל אני מסופקת שזה נעשה כך ועוד על ידי עורך דין.

 

2.

אני לא מסתירה שאני באתר היכרויות. זה נח לי, ונח להרבה אנשים, להכיר בני זוג פוטנציאליים. בעבר הקרוב הייתה לי שיחה שמהר מאוד סטתה משיחה תקנית בין גבר לאשה שמעוניינים להכיר ואני קודם כל עדיין עצבנית על הגישה של הגבר בן ה- 40 ודבר שני מקווה שמישהי שתהיה באותה סיטואציה לא תרגיש לא נעים להעיף אותו חזרה לתוך האמ-אמא שלו.

הבחור נראה נחמד על הנייר, גר בחיפה, בן 40. הוא כתב לי באתר וצירף את הפייסבוק שלו כאמצעי ליצירת קשר. הוספתי אותו לחברים, וכתבתי לו במסנג'ר של הפייסבוק. אני דיירת חוזרת בכל ענייני פייסבוק וזו הייתה הפעם הראשונה שהתכתבתי עם מישהו פוטנציאלי ולא עם חברים.

התחיל הא ודא, הוא בדיוק יצא מהמקלחת חיחי והוא רוצה לשים מגבת וזה. סבבה, זרמתי. התחלנו להתכתב (בלבד. בשום שלב לא הופעלה תקשורת אחרת), הוא שאל שאלות לפה ולשם וסיפר שהיו לו שתי פאדיחות עם ענייני מצלמה פתוחה, פעם אחת הוא שכח שהמצלמה פתוחה בסקייפ ויצא עירום מהמקלחת תוך כדי שהיה לו שומר מסך ופעם שנייה הוא הפסיד בהתערבות לידידה על משהו של כדורגל והעונש היה מופע חשפנות מול המצלמה ואחרי שהוא סיים הוא גילה חהחה שגם החברות שלה הסתכלו. צחקנו על זה שמעניין איפה הן היו דוחפות לו שטרות וזה. ואז הבחור הציע שגם הוא ואני נתערב. נבחר דרך טוטו שתי קבוצות כדורגל, אני אבחר אחת מהן והוא ייקח את השנייה והמפסיד/ה שולח/ת למנצח/ת תמונה בבגדים תחתונים (כמובן ללא פנים חיחי) או אם מרגישים ממש שובבים אז בלי בגדים.

וואלה, לא צחקתי. א"ב של תקשורת באינטרנט זה לא לשלוח את התמונות שלך כשאת לא לבושה או לבושה חלקית. תמונה שנשלחת באינטרנט ומתפרסמת זה לא משהו שניתן אי פעם, באמת, עד הסוף, להחזיר לאחור. אבל זה ללא פנים אמר הבחור הזורם והנורמטיבי. זה שיש לו את הפייסבוק שלי ובקלות אפשר לחבר בין הפרופיל לפנים, זה כמובן לא חשוב בכלל כי הוא הרי לא כזה!

מעבר לזה, מה זאת ההתערבות המפגרת הזו? איפה האתגר? מה מעניין אותי כדורגל בכלל? זה שאתה אוהד זה על הכיפאק, אבל זה לא יגרום לי שום הנאה לדעת שקבוצה ש"בחרתי" ניצחה כי על ה*בליפ* שלי. בשבילי, ויש מצב שזו אני וכל זה, התערבות מעניינת זה משהו ששני הצדדים חולקים, שמגיעה עם קונטקסט כלשהו שמוסכם על ידי שני הצדדים. מעבר לזה, אני מתערבת רק כשאני יודעת שאני לוקחת את הקופה, אחרת זה לא עושה לי את זה. בין ההתערבויות האחרונות: איך אומרים suites, הפרס: ארוחת בוקר; והאם משהו שאמרו שיסתיים בשעה 20:30 אכן יסתיים בשעה הזו, הפרס: דרינק. היה טעים. ומרווה.

התגובה הנחרצת שלי די הפתיעה את הבחור, שכינה אותי "כבדה", "חסרת חוש הומור" ו"מקשיבה רק לעצמי". כמובן שהוא הועף מהפייסבוק שלי ונחסם באתר ההיכרויות. ואני אומרת, למה מי אתה, חתיכת חרוב מתנפנף ברוח, שתגיד לי מה לעשות עם הגוף שלי??? (אני מבינה שאני כותבת באתר של שליטה, אבל זה באמת לא מגיע מהמקום הזה אלא ממקום של רצון להכיר בן זוג, באתר היכרויות ונילי, כשבמפורש כתוב בפרופיל שלי שאני מחפשת קשר לטווח ארוך וחשוב לי שלב ההיכרות לפני השלב הפיזי. בקיצור, בחורה טובה...) אני כבדה כי אני לא מעוניינת לשלוח תמונה של הגוף שלי לאדם זר שאינני מכירה? אז וואלה, אני כנראה כל כך כבדה שאני מושכת כמה ירחים אחריי. ולכתוב שאני חסרת הומור? הומור הקקי פיפי שהפגנת באמת שם אותי במצב של חוסר הומור, אולי כי אני לא יורדת... (זה מה שקורה כשאמא צוחקת מכל בדיחה של הבן שלה, אין סינון). ואכן הקשבתי לעצמי בצורה מוחלטת כי אתה חי בסרט פורנו רך והפסדת זוג דאבל די מהממים. מה שכן, הם מיועדים למישהו שיעבוד קשה בשביל הפריבילגיה לתת להם תשומת לב.

לסיכום, המסר הוא אותו המסר: לעצור ולחשוב לפני שעושים משהו נמהר שלא ניתן להחזיר לאחור. זה שמישהו אומר/ מציע לנו משהו, לא עושה את זה לדבר נכון באופן אוטומטי. תמיד אפשר להגיד לא ותמיד אפשר לפקפק. תוודאי שהוא שווה אותך בין אם את נשלטת או שולטת, לפני שאת בוחרת להתמסר, בין אם וירטואלית או מעשית. וזה בטוח לא משהו שניתן להוכיח משיחה של 6 דקות.

 

נ.ב. אם מישהו יכול לכתוב לי איך מתבצעת הודעה על נפגע מתאונה, אני אשמח להשכיל.

the rain song - לפני המון שנים, יותר מ-20 אחותי נפגעה בתאונת דרכים. מצבה היה קל. אני אומרת את זה כי אני בטוחה שבמצבים קשים הנוהל הוא אחר.
בכל מקרה, לפנות בוקר, חברים שהיו איתה התקשרו מבית החולים. אחותי היתה בניתוח אז לא יכלה להתקשר בעצמה.
לא היו אז ניידים כמובן. השיחה היתה ביוזמת הצוות הרפואי. כלומר, לא עו"ד אלא אדם מטעם בית החולים.
מה שבטוח, שאף אחד לא ביקש להעביר כספים - מעל הכל - זה תמרור האזהרה.

בקשר לקטע השני - חבל על העצבים שלך. גברים תמיד ינסו את מזלם ותמיד יספרו לך ש"את לא בסדר" אם אתלא מסכימה לשטויות שלהם.
כל מי שאי פעם הציע לי דברים משונים כאלה קיבל תשובה אחת - תשכח מזה!
זה הכל. לא טרחתי להסביר למה אני מסרבת ולא עניתי להאשמות על הכבדות שלי וחוסר חוש ההומור שלי.

וחד וחלק לא לשלוח תמונות. בשום פוזה. בשביל זה יש פייסבוק.
לפני 8 שנים
צינית מסין - תודה, על שני חלקי התשובה.
לפני 8 שנים
אביב נעורים - בבקשה לא להכליל. אני מעולם לא אמרתי לאישה שהיא לא בסדר. מצד שני אני כזה עדין. אז אולי זה לא נחשב.
לפני 8 שנים
Here And There​(נשלטת) - איזה קטע, בחור שהכרתי באתר הכירויות (נראה לי שאו ג'יי דייט או אוקיי קיופיד) סיפר לי את אותו הסיפור בדיוק ו"רמז" שהיה רוצה שגם אנחנו נעשה התערבות כזו.
לפני 8 שנים
צינית מסין - האמת שזה יכול להיות מעניין... שנשווה?
לפני 8 שנים
נדב1​(נשלט) - נאחל לך שתפלי טוב יותר עם הבחור הבא :)
לפני 8 שנים
צינית מסין - איחול לעניין!
לפני 8 שנים
Here And There​(נשלטת) - אין מה הלשוות, זה אותו הסיפור בדיוק, רק שלי הוא אמר משהו בסגנון של "רק על תציעי לי את אותו הדבר". קיצר, לא מי יודע מה יצירתי, שלא לומר, חכם.
לפני 8 שנים
צינית מסין - אני בטוחה שעל כל אחת שזה לא עובד לו איתה יש שתיים שזורמות עם זה.
לפני 8 שנים
Bent - 1. בטח יש דרך לדווח למשטרה על כאלה ניסיונות, שכול כסף שהם מוציאם ככה יתבזז על תרופות.

2. הוא נשמע כמו טורף רשת לא מתוחכם, אבל הוא נותן לי רעיונות להתערבויות :)
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י