לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מה שתגיד

אולי בעתיד.
לפני 11 שנים. 28 באוגוסט 2012 בשעה 17:55

גם טרם גיליתי את עולם השליטה, על טווח גווניו, הייתי ייצור מיני, סוג של נפש חופשיה. אוהבת סקס, אומנם הטרוסקסואלי, אבל פתוח וזורם. אולי בלי הרבה מילים, שלי, אבל בתקשורת פיסית ברורה וצלולה. סקס זה כייף. שאלות "שולטים" על מוצצת, בולעת וכד', תמיד משעשעות אותי. ברור שכן, בשמחה, בתאווה, ומה זה קשור לבידיאסאמ באופן ספציפי? גם אנאלי, לא שייך ל"בידיאסאם" בלבד. ואניליים רבים נהנים מקרבה ותשוקה גם במנח הזה, בלי להרגיש שחצו את רוביקון הסוטות.

הגברים שנכנסו לחיי, למיטתי, אלו שהגבתי אליהם, בעוצמות רגשיות וערגה מינית, היו ואניליים, אני מניחה, במושגים של בידיאסאמ "אמיתי" אם יש דבר כזה.

במבט לאחור, אני מזהה שהיה שם תמיד גם אלמנט של שליטה. משהו בהם ידע איך לקחת אותי למטה, גם בלי שזה יהיה בדיאסאמי ברייש גליי. אם זה באחיזת ידיים מעל לראש מקבעת ומבט תובע, תוך כדי החדירה הראשונית ועוד הרבה אחריה. או השתקה של האנחות בלחישת "שששש..." גם ב"תבקשי X, Y, Z" פה ושם, בשובבות, או במבט רציני, משפיט, או ב"אל תזוזי עכשיו", ועוד - בקטנה, בלי לקרוא לזה בשם, או לתת לזה משמעות מיוחדת, סתם כי זה מה שבא להם.

גם הואניליים ביותר, לקחו בדיוק את מה שרצו, כמו שצריך, ובכלל. גם בעדינות ורומנטיקה, יש מטרה, יש מיומנות, ויש דרכים להביא אישה לשיאים ולהתמסרות מוחלטת.

האהוב ששבר את ליבי באמת, פיסיקאי, התגלמות גיק המחשבים ההייטקיסטי, דקיק, ועדין מאין כמותו, לחלוטין שלט בי במיטה - וכפועל יוצא, בכלל - באופן מודע, על פי פרוגרמה משלו, בכלים של ידע נרכש - כמו למד טכניקות והתאמן ביישומן עד ששלט בהן באופן מוחלט. ובי באמצעותן.

איתו הייתי לעיתים קרובות מאד, אך ורק שלולית חסרת שליטה וזה בעדינות, נטולת רצון משלי, שרק ימשיך ויעשה בי את הקסמים שלו, בזמן ובמקום שמתחשק לו.

כשהלך, מצאתי את הבידיאסאם. תזמון?

ארמדילו - אלוהי הסטיות החליט להאיר את עינייך.
לצערך, הוא היה עסוק בלעשות משהו סוטה אחר ואיחר קצת.
עדיף מאוחר מאשר אף פעם :)
לפני 11 שנים
אירוס​(נשלטת) - אלוהי הסטיות - מצא לי חן.
סוף סוף משהו להאחז בו, אל ראוי :-)
לפני 11 שנים
בלוסום​(לא בעסק) - לא, פשוט לקרוא לילד בשמו לדעתי.. (: וברוך בואך למועדון..
(ולא, אין מישלוחה... D= )
לפני 11 שנים
אירוס​(נשלטת) - תודה על קבלת הפנים.
לפני 11 שנים
Shot​(שולט) - אהבתי את "אמנם הטרוסקסואלי", כאילו מדובר בפגם.
:-)
לפני 11 שנים
אירוס​(נשלטת) - אכן נחשב כפגם by some
:-)
לפני 11 שנים
מסתשנת בחיתולים - שלולית חסרת שליטה חחח ענק אימצתי :)
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י