שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מה שתגיד

אולי בעתיד.
לפני 11 שנים. 1 באוקטובר 2012 בשעה 13:39

במיטה ערומה.

מתכסה בסדין דק, הווילונות פתוחים, והאוויר הקריר מלטף את העור. מדמיינת שזוהי ידך, שמלטפת, מורידה את הסדין כדי להרגיש את הליטוף על כל הגוף, משחקת ביד עדינה בפטמות שמתקשות, נזכרת במצבטים החביבים עליך, נושכים את הפטמות מרכינים אותי פנימה בכאב. שונאת אותם, מתגעגעת אליהם.

לאט לאט עוברת לתנוחה, של המתנה, הגוף מוביל אותי לשם בעצמו - מתהפכת על הבטן, מרגישה את ליטוף האויר על הגב החשוף, על הישבן, על הירכיים, מתקרבת לקצה המזרון, לאט לאט. הבטן נפרדת מהמזרון כאילו מעצמה והישבן מתרומם מעל לשוקיים. אלו מתפסקות, והחורים שלי נפערים מול הרוח הקרירה, ממתינים.

האגרופים מתכווצים אל תוך הסדין בצפייה, בכמיהה, ליד שלך שתלטף, שתחקור, שתכאיב, שתחדור אותי בלי גבול, שתכה אותי שוב, ושוב ושוב, שתמחוק את הגאווה, שתעשה אותי שלה, שלך.

עוצמת עיניים ומקשיבה לקולך, בתוכי, מהסה את היללות, מתעלם מהתחינה להקלה, מתענג על הצעצוע שלך.

רואה בעיני רוחי את החיוך הציני בעיניך, יודע כמה קשה לי, וכמה מתאמצת שלא להתנגד. אתה אוהב את התנועות הנואשות שלי, כשידי מנסות להאחז בגופך, לשאוב ממנו נחמה וכוחות להגיש את עצמי שוב.

מייחלת לזיין שלך, מדמיינת אותך עומד בין השוקיים הפסוקות, מניח יד ממקמת על מותן מתוחה, כשמחליט לזיין בלי הכנה, בלי טקסים. אני עדיין נושמת אל תוך הבעירה שמרקדת על עור הישבן, והירכיים, על שפתי הכוס הדואב. כאב הדגדגן פועם באזני. זקוקה לך.

אתה מורח מעט ג׳ל על קצה הזין שלך, כדי שהעור לא יכאב לך בחדירה, מניח אותו בפתח הרקטום הסגור, אוחז בשתי המתניים בעצמה, מושך אותי על הזין שלך, חודר בכח, לאט, בלי עצירה, לא נותן לי לברוח, עד שכולך בפנים.

אני מיילת בכאב, ואתה מתחיל לזיין אותי בקצב העונג שלך, איטי, כל חדירה מפיקה ממני יללה נוספת של כניעה, וכשהקצב מתגבר היללות הופכות לנהימות עמוקות, חייתיות.

אתה מצמיד אותי בצוואר למיטה, משתק אותי כמו חתולה מיוחמת. ככה, ככה בדיוק אני נכונה. חדורה עמוק, מרותקת, תחתיך.

כשאתה גומר, עמוק בתוכי, אתה מושך את הגוף שלי אליך עם השיער, משפד אותי על הזין שלך, הצוואר שלי מתוח לאחור, סכין חדה אם תעבור על העור המתוח תבקע אותי בליטוף.

כשנדמה לי שאני נקרעת מבפנים, אתה משכיב אותי תחתיך, הפה שלך נושף אל האוזן שלי, ואני מתפוצצת, אצבעותי נאחזות בשלך כטובעת בחבל הצלה, כשאתה נושף ונושך את האוזן שלי בעצמה מתכווצת עליך האורגזמה שלי.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י