בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שליטה דרומית

חוויות מיחסי השליטה שלי עם בעלי.
לפני 9 שנים. 26 באוקטובר 2014 בשעה 12:57

להתעורר בבוקר ולראות אותו הולך לעבודה נעול. יושבים עם חברים, הילדים משחקים, והוא מתחת למכנס וסיפורי העבודה שלו, נעול, שלי.
אז כן, זה לא כל הזמן, אבל כשזה קורה נורא כיף לי. כמובן שאני משחררת אותו בסוף בשביל הסקס, אבל החרמנות שלו גואה וזה נהדר.

לפני 11 שנים. 3 בספטמבר 2012 בשעה 5:49

זהו, הוא נעול.

הוא נמצא עכשיו בעבודה, המפתח אצלי.

לא יודעת למה חיכיתי כל כך הרבה זמן עד שהעזתי לנעול אותו.

אולי כי זה בא יותר ממנו. הוא סיפר לי שהפנטזיה על העברת השליטה כביכול באופן מלא אלי, מטריפה אותו. אבל משהו בזה נראה לי לא בטיחותי, אולי גם יקר מדי.

אבל עכשיו כשהוא נעול, לראות אותו חווה צביטות קטנות על העור בזמן שהוא קם מהכיסא, לדעת שהוא צריך להתיישב ולכוון היטב שהוא מטיל את מימיו, ויותר מכל לדעת שהוא לגמרי בשליטתי המלאה, פשוט עושה לי את זה.

לדעת שהוא לא יכול לגעת בעצמו, לא יכול להשתחרר מהחרמנות שלו בלי אישור ממני. מזמן לא התלהבתי ככה מהמשחקים שלנו.

בערב אני אחליט אם לשחרר אותו. מצד אחד, זה ממש כיף להחזיק אותו עוד. מצד שני, אני ממש צריכה אותו.

הדילמה...

לפני 14 שנים. 10 במאי 2009 בשעה 14:37

התעוררתי בשבת בבוקר מחלום רע.
לא זוכרת בדיוק מה קרה שם, אבל אני די בטוחה שבעלי/העבד היה עם אשה אחרת.
בעודי מתהפכת מצד לצד, שוקלת אם לנסות לחזור לישון, הרגשתי את זיקפת הבוקר של העבד קרובה אלי. החלטתי שאני זקוקה לתיקון שיוציא ממני את התחושה המגעילה שהותיר בי החלום. חיש מהר שלפתי את הקולר הורוד ממגירת המשחקים, והידקתי אותו לצווארו של העבד.
העבד היה מעט מופתע אך לזכותו יאמר שהוא קלט את מקומו במהירות. הוריתי לו להתחיל "לעבוד", ותוך כדי הבהרתי לו שהוא רכושי לעולמי עולמים, והזין שלו שייך אך ורק לי מעתה ועד עולם.

לפני 15 שנים. 14 באפריל 2009 בשעה 12:46

באחד מימי חול המועד האחרונים, שלחתי את העבד לתלות את הכביסה. הוא היה לבוש רק בתחתוני הבוקסר ובקולר הורוד שלו. אחרי מספר דקות, קמתי בעצמי לפקח על הנעשה עם העבד. להפתעתי גיליתי שהעבד קנה לאחרונה חבילה חדשה של אטבי כביסה והוא החל להשתמש בה. מיד סתרתי לו, ונזפתי בו על כך שחבילת אטבים חדשה חייבת לעבור אינספקציה לפני שהיא מקבלת אישור לשימוש על הבגדים שלי. העבד התנצל אך הוריתי לו מייד להוריד את כל האטבים החדשים בהם הוא השתמש, ובסיום לשכב על הספה עם חבילת האטבים החדשים בידיו.
"עכשיו נבדוק ביחד עד כמה טובים האטבים החדשים שקנית, עבד..." אמרתי לו תוך הדגשת המילה האחרונה. מייד הידקתי שני אטבים אל פיטמותיו.
הוריתי לו להוריד את התחתונים, וכהרף עין, קישטו שני אטבים נוספים את שק האשכים שלו. כעת נשארו לי עוד 16 אטבים חדשים לבדוק על העבד, אכן בעיה. החלטתי באותו רגע שאומנם שטח הפנים של פיטמותיו של העבד קטן הוא, אך מלכה מיומנת כמוני כמובן, יכולה גם יכולה להסתדר.
אני מקווה שהשכנים לא כעסו על הצרחות של העבד...
חג שמח לכולם.

לפני 15 שנים. 27 במרץ 2009 בשעה 12:51

זמן של קסם. אוירה רגועה ושקטה שמאפשרת להשאיר את כל הדאגות מאחור ולהעביר את המחשבות הסוטות קדימה.
נכנסתי אל חדר השינה ולבשתי את אחת מהחליפות הסקסיות שלי שהעבד קנה לי. קצת התארגנות מול המראה, וקראתי לעבד אל חדר השינה בתואנה כלשהי.
עם כניסתו, ראיתי שעיניו נוצצות וגבעה קטנה החלה לצוץ במכנסיו.
"מדוע אתה עדין לא על ארבע עבד?!" אמרתי ומשכתי בגבעה דרך מכנסיו. הוא מייד התכופף והחל מלקק את רגלי תוך כדי הסרת בגדיו. הוצאתי את הקולר מהמגירה והידקתי לצווארו. העבד מייד הבין את המצב החדש והגביר את מאמצי הליקוק. כאשר התרציתי הוריתי לו לשכב על הסדינים הקרים, פתחתי שוב את המגירה והוצאתי את רצועת הקשירה היפנית שלנו. זו רצועה המחברת בעזרת סקוצ' בקו מקביל את כפות הידיים ואת כפות הרגליים. היא יוצרת תחושה מיידית של חוסר אונים יחד עם פוזיציה מלאה לכיופים.
אין ספק שיום שישי בצהריים זו שעה מיוחדת...

לפני 15 שנים. 21 במרץ 2009 בשעה 15:09

חלפו להם כמה חודשים של משחקים, השפלות קטנות וכניסה משותפת לאתרים של BDSM ובעיקר FEMDOM. כמו שציינתי קודם, אני די הזדעזעתי בהתחלה מהתמונות שראיתי. עד היום מחטים, הפרשות וכו' די דוחים אותי. מה שכן מצא חן בעיני, ובסופו של דבר גם העבד הודה שזה אחד הדברים שהכי מדליקים אותו, הוא קולר.
יום שבת בהיר אחד, נסענו אל מתחם הביג בבאר-שבע, שם יש הום סנטר (ממש פרסומת) ומצאנו את עצמנו מחפשים קולר לעבד. המבחר לא היה משהו, אבל כבר מהתחלה בלט לו סט של קולר ורדרד עם רצועה חזקה. פניו של עבדי נעשו אדומות כמו סלק בזמן שניסיתי למדוד דרך הניילון של הסט את מידת ההתאמה של הקולר לצווארו.
בסוף התרציתי, זה יהיה הקולר של הכלבלב שלי. שלחתי אותו, כמו שהוא, אדום וחרמן לקופה, לשלם על קולר העבדות החדש שלו, ואילו אני המשכתי אל מחלקת עיצוב הגינה, לבחינה מדוקדקת יותר של שלשלאות, וחבלים...

אם הבלוג מוצא חן בעיניכם אנא הגיבו, מבטיחה לקרוא כל תגובה.

לפני 15 שנים. 15 במרץ 2009 בשעה 16:27

טוב, אני חדשה באתר, את זה כבר כתבתי. ועכשיו גיליתי איך מעלים תמונות לאלבום, אז קבלו חשיפה ראשונה של העבד עם הקולר, ותמונה שלי מעניקה לו אותו.

לפני 15 שנים. 13 במרץ 2009 בשעה 9:08

אז איך זה בעצם התחיל? איך זוג צעיר עובר מיחסים רגילים ליחסי שליטה?
היינו בבית של ההורים שלי, בחדר של אחת האחיות שלי ליתר דיוק, חיפשתי את השלט של הטלויזיה או משהו, ופתאום מצאתי באחת המגירות אזיקים מצופי פרווה ורודה, השטות שמוכרים בכל חנויות הפיצפקס ביום האהבה. הנחתי שאחותי קיבלה את זה בתור מתנה שטותית וזרקה את זה במגירה, והראיתי את זה לחבר (בעלי לעתיד). להפתעתי הוא מאד התלהב מהעניין והציע לשחק עם הצעצוע החדש באופן מיידי. מייד, נעלנו את הדלת, שמנו דיסק, ונזרקנו ערומים במיטה. הוא הציע בהתחלה לקשור אותי, אבל מהר מאד הרגשתי שזה לא נוח לי. לא אהבתי את העובדה שידי מוגבלות בתנועה, ולא אהבתי בכלל את השתלטנות שלו. היפוך תפקידים מהיר, קליק של אזיקי הצעצוע על ידיו של בעלי לעתיד והרגשתי הרבה יותר טוב. המראה שלו זרוק על המיטה עם ידיו מאחורי גבו, זיקפה מטורפת בין רגליו, כבש אותי מייד. התחלתי ברכיבה פראית, תוך כדי שעבדי החדש נאנק משרשרת האזיקים שחרכה את גבו התחתון והבנתי שמשהו טוב התחיל.
בשיחות שאחרי, גיליתי לאט לאט שעבדי החדש לא זר לנושא וגלש רבות לאתרים בתחום. מהר מאד התחלנו בהשלמת הידע...

לפני 15 שנים. 10 במרץ 2009 בשעה 10:51

שלום לכולם.
אני חדשה באתר, וחשבתי לפרסם קצת מהחויות שלי בתחום. כעיקרון פרסמתי את הפוסט הזה קודם באתר אחר, אז מי שכבר מכיר יכול לעבור הלאה.

אני בת 27, גרה בדרום, ומנהלת יחסי שליטה עם בעלי. אפשר להגיד שעברתי תהליך הסתגלות.
בהתחלה די נרתעתי מהרעיון ומהתמונות שנחשפתי אליהן בגללו, אבל ככל שהמשחק האישי שלנו נהיה יותר ויותר אינטנסיבי עם יותר ויותר אלמנטים גיליתי שמצאתי תחביב.
כאשר אנחנו משחקים, אחד הדברים האהובים עלי הוא לשים על בעלי את הקולר שלו. כמעשה קסמים הבעת הפנים שלו משתנה והוא הופך לכלבלב הכנוע שלי. הוא מוריד לי את המגפיים ומהר מאד מתחיל ללקק לי את כפות הרגליים. כאשר אני ממצה את המשחקים המוקדמים אני קושרת אותו למיטה, עולה על הזין שלו ורוכבת אל סידרת אורגזמות שכמוהן אף פעם לא חויתי בסקס ונילי.
את יחסי השליטה התחלנו כמובן הרבה לפני החתונה, אבל לא שכחנו אותם בליל הכלולות. את הלילה במלון שבא אחרי החתונה בילינו בצורה דומה למה שתיארתי קודם וכמובן שבעלי הלך לישון באותו לילה עם קולר על צווארו.

אשמח לשמוע תגובות.