שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע של חתולה והייטק

מסע משותף של זוג מיושב אל ארץ לא נודעת...

עדכון: כרגע היא בארץ הלא נודעת ואני מתמודד באומץ. שידורינו ישובו למסלולם בקרוב... :-)
לפני 15 שנים. 18 באפריל 2009 בשעה 23:34

עוד לא נסגר הקובץ של הפוסט הקודם שלי ואני כבר רץ לפוסט הבא. פה יש גם אקשן אז לאלה מכם שצריכים מגבת או קלינקס, תעצרו רגע ותביאו עכשיו.

מוצאי חג ראשון. הילדים כבר נשפכו, אנחנו יושבים ופותחים פרופיל. החתולה מאוד מדויקת ואנחנו מאוד מחוברים לגבי מה שאנו רוצים להעביר בו. קצר, ענייני מדויק. לו רק זה היה עוזר 😄

פותחים בלוג ומעלים את הפוסטים הראשונים. בחרתי לעלות רק 3 מתוך ה-6 שהיו ברשותינו. לא צריך להעמיס, כדאי לתת מרחב נשימה, אולי לקוראים להתרגל. גם להעלות קצת את הרייטינג...
הפניות זורמות באופן כמעט מיידי. מפתיע. מרגש. מחדש. צופים בטלויזיה ומרפרשים את הבלוג. די מגניב על הקטע של ההודעות הזורמות. נוצרים דיאלוגים ראשוניים, במיוחד לאחר ששמתי את המגף החום המדהים של מלכתי בפרופיל (אולי האהוב עליי – עקב גבוה אך פונקציונאלי, מעור רך).

למחרת בערב יצאנו עם זוג חברים. לה יש חבר חדש לחיים והכרנו אותו. הוא מהתחום שלי (הייטק) והשיחה שלנו קלחה. במקביל שנינו פזלנו אל בנות הזוג שישבו לאותו שולחן, ודיברו, שומו שמיים על הקטע של הצלע השלישית. בפומבי. במקום הומה ישבו אהובתי מלכתי וחברתה הנאה ודיברו על שלישיות וסקס וריגושים. ושנינו? מדברים על הייטק (באמת על הייטק. על העבודה לא עלי.. :-))) ופוזלים לשיחה שליד, מנסים לקלוט שביבי משפטים תוך שמירה על נון-שלאנטיות.. חוויה משעשעת, אבל אל תנסו את זה בבית.

אח"כ עברו למסיבה. רקדנו קצת (למרות הDJ הגרוע), שתינו מעט, נהנינו מאוד. מלכתי הייתה במצב רוח מרומם, השתחררה ועישנה לה בכיף מה שחירמן אותי למדי. היא הייתה כל-כך שווה וסקסית וקיוותי לאקשן בלילה שאכן הגיע, בצורה לא צפויה. ישבנו על הכלוב כשחזרנו ואני הייתי חם ללכת למיטה בעוד שהיא משכה עוד הודעות ועוד הודעות. דחקתי בה מעט להגיע למיטה והראתי חוסר סבלנות שכנראה לא הוערך.
כשהגענו למיטה היינו חמים למרות השעה המאוחרת והחל סשן CBT מיוחד מאוד. תוך דקות היא העמידה אותי ב-69 והורתה לי לענג אותה בזמן שהיא "מענגת" אותי בסשן מחרמן במיוחד על הזין והביצים. היא מושכת, מפתלת, מעבירה את הציפורניים ואת הלשון, מחדירה את קצה הציפורן... היא הייתה חמה ואגרסיבית יותר מהרגיל (לפי צווחות העונג והכאב שלי) ומעט אחר-כך הגיעה לאורגזמה חזקה ומספקת ממנה המשכנו הלאה.

לאורך יום המחרת (למרבה המזל הילדים קמו מאוחר ונתנו לנו קצת זמן להתאושש) עקבנו אחר ההודעות שהתקבלו גם בתגובה לבלוג (ולקטעים החמים שהעלנו בסופ"ש) והתחלנו בהתכתבויות עם כמה אנשים, גם על הבלוג, גם עלינו וגם כאופציה אפשרית למפגש. כל אותו יום היינו קרובים כמה שאפשר למחשב (או אני או היא), שותים את התגובות לכאן ולכאן. ולמרות חוסר השינה סיימנו את הערב בסקס מחרמן במיוחד בסלון, משחרר ושטוף הורמונים. היא עם הסיגריות שלה ואני עם החרוזים האנאליים, הפעם עליה (כהכנה למשהו שלא התממש). סקס נטו, חם ולוהט, חף משליטה ומלא בטיזינג (ציינתי כבר שזאת המומחיות שלה??). שומרים על אנרגיות גבוהות.

ביום המחרת עלו "יחסינו" מדרגה. פתחנו מסן ייעודי לטובת החיפוש שלנו ואף דיברנו בו עם שני אנשים "שהכרנו" דרך "הכלוב". היה מעניין מאוד ומיוחד ואף החלפנו תמונות עם אחד מהם. האם הוא יהיה האחד? אולי, אך הדרך עדיין ארוכה ומלאה בחתחתים.

השבוע שעבר עלינו היה מסעיר. ביום ראשון פתחנו לנו מסן וכבר באותו לילה ניהלנו שיחה ארוכה עם אחד מהאנשים שהכרנו בכלוב. שטחנו את רצונינו ואת משנתנו מולו, והרגשנו חיבור טוב מאוד איתו. ממש מישהו שיכול להפוך לחבר, מעבר לשותף פוטנציאלי להרפתקה. החתולה ואני ישבנו לאחר השיחה המעוררת וכל אחד פתח בפני השני את תחושותיו לגבי מטרותינו, לגבי ההמשך ולגבי אותו בחור. החלטנו שלא להחליט באותו לילה והלכנו לישון. שנינו היינו חרמנים אבל לא ממש במוד לסקס ולכן היא התגרתה בי מעט והשאירה אותי בוער. בבוקר התעוררנו מוקדם לפני הילדים, והיא ניצלה זאת למגע טיזינג נוסף. שאלתי אותה האם יפריע לה אם אני יאונן בהמשך ביום (בזמני הפנוי) – בד"כ אני לא שואל ומפנק את עצמי. החתולה אמרה שהיא מעדיפה שלא כדי לשמור אותי חם אבל היא לא מכריחה. מעין עינוי מנטלי מתקדם. לעשות או לא לעשות? זו השאלה...
מה שכן נשארתי חם וממוקד עליה בטירוף כל היום וכל הלילה. בלילה ישבנו שוב קצת על הכלוב. ענינו, דיברנו, התכתבנו... והרגשות התלהטו.
ואז החתולה אמרה: "אני עכשיו לא ממש יכולה לקיים איתך יחסים כרגע. לכן גם אתה לא אמור ליהנות בשלב זה ואני רוצה אותך חם עבורי". עוד יום? לפחות.
אבל אז היא הוציאה את המענג הקטן שלה, ויברטור דגדגן עוצמתי, וביקשה/דרשה לענג הפטמות שלה בזמן שהיא תענג לעצמה את הדגדגן. הכנסתי אחת מהפטמות של חזה המפואר לפי ועמלתי על עינוגן בהתאם לדרך שבה היא אוהבת זאת, תוך חיכוך איבר מיני ברגלה (גם כי זה כיף וגם כי ידי היו עמוסות שתיהן). מקץ דקות ספורות היא הגיעה לאורגזמה המיוחלת, סידרה את בגדי הלילה שלה, קיפלה את הויברטור והתארגנה לשינה. נשקה לי לילה טוב תוך ליטוף קל של איברי המיוסר
"אני ממש מרוצה מהניסוי המנטלי הזה" חייכה. והלכנו לישון 😒

למחרת יום עמוס לעייפה (ערב חג שני) עם בישולים רבים שהסתיים בשיחת טלפון מפתיעה, בסקס מטורף והכנה לפגישה עם בחור מהכלוב בחמישי. בפוסט הבא? יהיה דיסקו...

mmmmmm - שמתי אתכם במועדפים שלי. אני עושה את צעדי הראשונים בתחום הזה ויש לי קשר שבו אני שולטת. אשמח לקרוא עוד חוויות על ההתחלה, איך הגעתם לשם?
לפני 15 שנים
'דניאל​(נשלט) - כבשתם את האתר,,,,,,
לפחות בעיני,,
תמשיכו הלאה!! ונשמח גם לעוד תמונות שיחברו אותנו אליכם בקריאה הרבה יותר טוב,,,!!!!
לפני 15 שנים
Trojan - respect...
לפני 15 שנים
gamVgam​(אחר){גם וגם} - לא פסחתם על אף יום/לילה בפסח הזה, ללא חיוך (לפחות של אחד הצדדים מבינכם).
יפה לכם היי-קט :-)
Barma
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י