שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע של חתולה והייטק

מסע משותף של זוג מיושב אל ארץ לא נודעת...

עדכון: כרגע היא בארץ הלא נודעת ואני מתמודד באומץ. שידורינו ישובו למסלולם בקרוב... :-)
לפני 15 שנים. 21 באפריל 2009 בשעה 21:12

פתאום הילד עלה מולי באינטרנט....חיכיתי לראות מה יהיה...כבר סיפרתי שיש לו תחביב מוזר לפתוח שיחות במשפטים מביכים/מחרמנים ושאר ירקות. אז מה שהופיע על הצג היה "עשית כבר שלישיה?...(מה זה????) התחמקתי. הוא היה עקבי ובסוף הודתי שאני בתהליכים, שהשלישייה הפכה לא מזמן (גם בזכותו) למסע אחר לגמרי. (הרגשתי מוטרדת...איזה חוצפן, נעלם ואז חזר ומעיז לשאול אותי שאלות). אחרי התייעצות קצרה איתי, עצמי והייטק שלחתי לו הודעה :
"יש אתר שנקרא כלוב
בו יש בלוג שנקרא הייטק והחתולה (או ההפך)
תקרא
תאונן
אם תרצה לדבר....נדבר
החתולה"
אחרי 3 שניות הוא שואל "אני הילד"...כן!...שתיקה.
אחרי כמה דקות הגיע לידי מכתב ארוך ומרגש. קראתי אותו כמו שהוא נכתב בנשימה עצורה. בקשתו הראשונה של הילד שאפרסם אותו במלואו (כך שאת אישורו לא היה צריך לבקש) חשבתי המון על המכתב ועל הנסיבות שבהן הוא נכתב והנה החלטתי: המכתב הזה אישי עבורי וכן אני לא אפרסם את כולו אלא יעתיק חלקים ממנו.

" והילד הזה הוא אני..
קצת מופתע.. לא ציפיתי שאי פעם ידובר עלי בבלוג ושאנשים זרים ישפטו אותי על למה לא עשיתי או מה כן עשיתי...האמת.. גם אני שואל את השאלות האלו.....ללא ספק היה שבוע מטורף.. הרגשתי שכבר אין לי שליטה. הזין שלי עומד 25 שעות ביום (אני מתעורר שעה קודם) ..הכל זרם... וממש כמו משה רבנו.. הגעתי לשער אך לא נכנסתי אל הארץ המובטחת.
האמת... שלא בחרתי את זה.
אני נקשר מהר מאוד לאנשים. אני .......... עם פנטזיות דיי מגובשות וניסיון מיני לא מבוטל בחוויות.
כמקור הכנסה אני מטפל באיש אהוב, יקר לליבי מאוד חולה סרטן. אני איתו 8,9 שעות ביום. עוזר בכל מה שניתן. במשך חודש וחצי היה שיפור מסוים במצב.. עד שיום אחד נפלה עלי הבשורה.
חתולה.. תמיד אמרת לי. תשקיע בלימודים אל תזרוק.. אז מצטער שלא הייתי, לא קיבלתי רגליים קרות.. עשיתי מה שלימדת אותי.. הייתי בשיעורים. השקעתי. הייתי בבי"ס של החיים - חטיבה אונקולוגית."


פתאום הכול חזר...פרפורי הבטן, ההתרגשות, הדם עלה לי לרקות, נזכרתי למה נתתי לו צ'אנס להיות הראשון, האחד שעכשיו אני כול כך מחפשת.

יש לי משהו נוסף להגיד לך ילד: "לימדתי אותך שלא להישאר במקום שלא טוב לך – וזה מה שחשבתי שעשית. שהלכת כי אתה ????? (מיליון ואחת סיבות) הרגשתי מאוכזבת ומתוסכלת והתחלנו לכתוב את הבלוג..."(כן אני יודעת שעכשיו אתה קורא את הבלוג).

עכשיו אתה רוצה לחזור ואני קצת מהססת ...לא כי אני לא אוהבת או כועסת.
זה אינו טיזינג.
אבל.......היום אני מחפשת לחוות חוויה גופנית שיש בה צד מנטאלי ואיני בטוחה שאתה יכול להכיל אותי כרגע.
בהגדרה פשוטה ובוטה : עכשיו אני מחפשת לא רק זין אלא משהו שמחובר לו כדי שיוכל להיות שם/להכיל אותי (אותנו)/לקבל מאיתנו/לתת-להעניק לי(לנו) ולשמש לנו רשת ביטחון לחוויה מסעירה, מטלטלת ומיוחדת.

אל תעלם ...כי אתה היית חסר לי כחבר...
אוהבת החתולה

ג'וני - וואו
יפייפה. נוצר ממש חיבור רגשי אמיתי ביניכם.
האמת? לא הייתי מאמין שזה יכול להגיע לרמה כזאת ממה שהתחיל כהתנסות מינית, הגשמת פנטזיה נטו.
לפני 15 שנים
חתולה והייטק - ההתחלה הייתה חברות ורק אחר כך זה עבר לרצון להתנסות בחוויה מינית...זה אדם שהכרתי עוד לפני ולכן חשבתי שאיתו החוויה תצליח.(זה מופיע בפוסט הראשון)
לפני 15 שנים
yoni040 - חתולה. אל תאבדי חבר בדמות אותו "ילד". זיון בנייכם רק יהרוס את מה שיש. היטבת לתאר זאת. הוא נהדר הילד.. אבל לא למטרה הזו.
לפני 15 שנים
ronys - ולי זה נראה שהחתולה קצת מאוהבת באותו ילד מיאוווווווו .הייטק ראה הוזהרת בהסכמתך ובשיתוף הפעולה שלך החתולה תתאהב בילד ואתה תירה לעצמך ברגל .
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י