שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע של חתולה והייטק

מסע משותף של זוג מיושב אל ארץ לא נודעת...

עדכון: כרגע היא בארץ הלא נודעת ואני מתמודד באומץ. שידורינו ישובו למסלולם בקרוב... :-)
לפני 15 שנים. 24 באפריל 2009 בשעה 5:46

אני יודע שציפיתם לשמוע מה יש לי לומר על הפגישה של חמישי שעבר עם הבחור (ויש לי) ואולי עוד כמה דברים, אבל היה שבוע קורע (מהרבה סיבות) ויש לי כוח רק לפוסט קצר יותר שמצריך פחות חשיבה.

"אני אומר לך מה הולך לקרות עכשיו" היא אומרת, בשקט ובאיפוק הזה שכל-כך למדתי לאהוב. היא מקרבת את שפתיה לאוזני תוך שהיא מקבעת את ראשי עם אצבעותיה וציפורניה כך שתוכל לדבר ישירות לאוזני.
"אתה הולך לאונן לי עכשיו, בזמן שאני אתענג לי מהויברטור הקטן שלי. כשאסיים, אתה תלך להביא לי את הזין השחור שאני אוהבת, תחגור אותו מעל שלך ותזיין אותי בדוגי. אני רוצה להרגיש את הזין שלך מתאמץ, נוגע בי בעדינות בזמן שאתה תזיין אותי עם הזין השחור. כמובן שלא תגמור בינתיים". היא מסיימת במתק שפתיים, שאיני רואה בגלל הזוית בה נמצא ראשי ליד אוזנה.

אני אוהב להתחכך בה. קצת כמו איזה כלב מיוחם (ואולי כלבה), להתחכך ולספוג הנאה מהשפשוף בירך הנעימה והרכה שלה. אני מתחיל לאונן ביד אחת, לשפשף את הזין שלי על ירכה ובידי השנייה מלטף את חזה. החזה המפואר והמדהים הזה שאני כל-כך אוהב. הפטמה מזדקרת ומתקשה כתות בשל. זמזום האצבעון חזק, החלפתי סוללות לפני ימים ספורים. האצבעון הזה מחולל כאלה פלאים באפס זמן ממש. היא מתקשתת מעט, מסיימת ושולחת אותי להביא את הציוד. אני חוגר על עצמי את הזיין השחור, מרגיש את הזין שלי נאבק, מבצבץ לו מתחת לרתמה. כל-כך קרוב ועם זאת כל-כך רחוק....
היא מסתובבת ומניפה אלי את ישבנה, מתכוננת לדוגי. אני חודר עם הזיין השחור ומתחיל. יש משהו מיוחד בלהשתמש בזין שאינו שלך. מצד אחד יש שכרון כוח היות ואין צורך לדאוג לגירוי יתר או לגמירה בלתי רצויה – הוא פשוט משחרר אותך. מצד שני, משהו במכניקה מעט שונה. אולי הזויות ויש מה לעבוד על זה. בכל מקרה אני נהנה מאוד להשתמש בו עליה והוא תמיד מפיק תוצאות יפות 😄

היא שוכבת על גבה ואני מעליה עדיין עם השחור. תוך כדי הזיון היא שולחת יד ואוחזת בזין שלי שעדיין עומד חזק ונאבק ברתמה שמעליו, רוצה להזיז אותה ולפרוץ לחופשי. אני מגביר את הקצב ומרגיש אותה מתחתיי. ואז, ברגע של הפוגה היא אומרת:
"עכשיו הולכים לישון". אני נעצר בהפתעה.
"אתה מבין", היא אומרת "אני נוסעת מחר ליומיים לסדנה ואני רוצה אותך חם ומפוקס כשאחזור. אני מצפה שתשאר כך, מוכן וחם עבורי."
ואני? כל מה שאני יכול לחשוב זה על הזיין העומד שלי שמנסה לפרוץ חור ברתמת הבד שמחזיקה את השחור במקומו. היא מנשקת ומחבקת אותי ומתארגנת לשינה.

אשתי, הטיזרית המופלאה שאני כל-כך אוהב....

לגבי מה שאני חייב לכם – אולי היום יותר מאוחר. מי יודע...

Trojan - mega-tease...
מה לגבי הסנדא....איזה סנדא זאת בדיוק שלוקחת יומיים רצופים ?
לפני 15 שנים
גידיאפ​(נשלט) - חזק ביותר אהבתי
העונש השני שאפש להעניש עבד אחרי התעלמות זה להשאיר אותו מגורה
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י