שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע של חתולה והייטק

מסע משותף של זוג מיושב אל ארץ לא נודעת...

עדכון: כרגע היא בארץ הלא נודעת ואני מתמודד באומץ. שידורינו ישובו למסלולם בקרוב... :-)
לפני 15 שנים. 1 במאי 2009 בשעה 19:58

ואו, כל כך הרבה זמן לא כתבתי… רכבת ההרים הזו שאנו דוהרים עליה בחודש ומשהו האחרונים פשוט עפה לה ולוקחת אותנו למקומות חדשים, אמוציונאלית ופיזית. כבר שבועיים לא ממש כתבתי, למעט פוסט קצר ומדויק לפני שבוע ("לזה אתה קורא פוסט"? מתיזה מלכתי בזלזול, לא סופרת את הקטע הקצרצר לדעתה). החתולה יצאה לה אז לסדנת העצמה נשית אישית (למי שתוהה, היא חזרה מאוד נפעמת ונתרמת מהסדנה) והשאירה אותי בציפייה עמוקה ואשכים נפוחים…

אני פשוט לא יודע מאיפה להתחיל אז אני אתחיל מאיפה שהפסקתי ואכניס כמה שאפשר מבלי לבלבל את המח מחד ומבלי לחפור קברים נושנים מאידך. אין כמו לייצר בידור להמונים כשאתה צריך לנוע על קשת בין עמנואל הלפרין (מבלי להתייחס להופעתו ההרואית ב"חשופים" או איך שקוראים לזה) לבין דודו טופז (כולל ההטרדות המיניות המתבקשות).

ראשית החוב הישן נושן – הטייק שלי על הפגישה עם א. (השם המלא שמור במערכת, אבל אני אזרוק לכם איזה עצם – הבחור הבא יקרא כנראה ב. :-)). זוגתי תיארה את הפגישה בפוסט משלה (מי שעוקב קרא, ומי שלא יש לו שלושים שניות לקרוא ) ועכשיו תורי.
הבחור עשה עלינו רושם מצוין. דיברנו במסן פעמיים והיה קליק טוב מאוד. החתולה הרגישה נכון איתו ואני הרגשתי נוח, כמו עם חבר. אינטליגנטי, רהוט עם אג'נדה ברורה. ניהלנו שיחת טלפון ראשונה בערב חג שני (התחלתי להתרגל כבר לשיחות המשולשות שלי עם אהובתי החתולה והבחור הפוטנציאלי) ויצאנו ממנה מאוד מחוזקים ועם פגישה לחמישי בערב. המיקום? מסעדה אינית בת"א. המטרה? הכרות והבהרות בכדי לסגור את הקצוות הפתוחים. באותו לילה ההורמונים שטפו אותנו, ועשינו סקס חזק וסוער בהשראת הפגישה המיועדת.
החתולה אף עצרה אותי, הניפה את ישבנה באויר ושלחה אותי להביא את הזיין השחור בכדי לענג אותה כדבעי. הרגשתי את הזיין שלי מתדפק על שערי גן העדן וחיכיתי עד אשר הוא קיבל את האור הירוק.

על הפגישה אכתוב בקיצור היות והפוסט של אהובתי משקף נאמנה את הדברים. בשתי מילים: היה כיף. היה חיבור טוב שלי איתו ושל שלושתנו יחד מה שהוריד את מפלס המבוכה שלי משמעותית ותרם רבות לשיחה הקולחת. הכל היה על השולחן, היה נוח ונעים ומפרה. אקורד הסיום, עליו קראתם בפוסט של החתולה לא התרחש בנוכחותי. כשחזרה לרכב היא חלקה עימי את הסיטואציה. בתחילה קצת עצורה, אח"כ בשטף.
אודה ולא אבוש שלא ידענו איך להתייחס לסיטואציה. אוסיף ואודה (וכן אבוש) שהיה בה גם משהו מחרמן ועשינו סקס מטורף כמו שפנים (כן, כן, מוטיב חוזר... רבאק כמה דימויים שונים לסקס אתם רוצים שאמציא? את החלקים העסיסים אני אפרט אח"כ). בכל זאת, למרות הקושי, אשתי חלקה מגע (לא מיני) קצר עם גבר אחר. היה משהו מרגש בסיטואציה.
לדאבוננו, כשישבנו וניתחנו את המצב הגענו למסקנות קצת שונות והבנו שלמרות הריגוש, הייתה כאן חציה של גבול מסוים ששמנו בכנות ושקיפות על השולחן. הייתה דילמה לא קלה, ולרגע גם דיברנו בשני קולות (די אהבתי את הבחור) אבל בסיכום התאחדנו שוב. לצערי הרב, בשיחה שלי עם הבחור הגענו למקום שהיה מאוד מאכזב עבורי. נרשמו כאב ואכזבה. אולי באמת התחברנו קצת יותר מדי :-((

בראייה להמשך, החיבור צריך להיות טוב אבל אולי בפעם הזו הלכנו רחוק מדי, עמוק מדי. אנחנו מתקנים תוך כדי ריצה ובסה"כ עדיין במורל גבוה. כמאמר מרקו – "הלאה אל המרחק!"

* * * * * *

יש לנו כמה מוקדי הפרייה נהדרים כאן באתר. למרות הלבטים (הקשים יש לומר) האם האתר הוא המקום המתאים למה שאנחנו מחפשים (אמנם לא סליזי כמו עדשה, אבל עם הקשיים האובייקטיבים משלו) אנו יוצרים וקושרים מערכות יחסים עם אנשים. יש אחד רגיש ואינטליגנטי עם התנהלות מאוד מעוררת כבוד, יש אחר שמציב בפנינו מראות מאתגרות ומעודד חשיבה, יש זוג שמלכתי מתכתבת עם מלכתו ומרגישה מופרית וחושבת עם כל אימייל שעובר (וממתינה בציפיה לבא בתור).
ויש זוג נוסף, נהדר ומקסים (כל-כך מעשיר שזה אפילו לא מתחיל לתאר אותם), אותם פגשנו אתמול בערב. בית קפה, שיחה קולחת, הזבוב על הקיר היה ממש מתעלף או מסמיק. ההזדמנות הראשונה בחיינו לשבת מול זוג פמדומי אחר, בצורה גלויה, עם מעט הגנות ופשוט ... לדבר, לחלוק, לשתף, לחשוף. ההתרגשות והציפייה היו גדולות ואכן השלם היה גדול מסך חלקיו.
חוויה פשוט מעצימה (For the lack of a better word). חזרנו הביתה בהיי לא נורמלי, אבל.... להפתעתכם, לא עשינו סקס פרוע בסלון, במיטה או על השיש במטבח (האמת זה לא ממש עשינו אף פעם, בעצם.. לא חשוב).
למה? על כך בפרק הבא, כי עוד יש לי איזה אפילוג להעביר.

* * * * *

חלק מהדרך שלנו התחילה מפנטזיות/משחק, חלק מהצעה תמימה וחלק מהשראה סביבתית מבלוגים כאלה ואחרים. בסוף, הכל מצטמצם לשאלה פשוטה, שעולה בשיחות עם המועמדים (אגב אין הרבה למרות שזה נשמע די דרמטי. ואנחנו גם מונוגמיים מסתבר ביחסינו איתם, כלומר מתנהלים מול אחד בלבד ברגע נתון) –
האם אני קוקהולד והאם החתולה שותפה לכך?

אני מניח שהתשובה לכך היא כן ולא.
המקום שאני בא ממנו הוא הענקה של חוויה שאני רואה אותה כייחודית ומיוחדת לזוגתי/אהובתי/מלכתי,
לגמרי ממקום "נקי" ואוהב. לכן אנו מחפשים צלע שלישית גברית (מבסיס הנוחות שלה) ואולי זוגות כי החתולה נוטה לדו (יאללה בלאגן!!! שתי ציפורים באבן אחת :)).
אנחנו שנים רבות יחד ואקסקלוסיביים זה לזו ויש בנו רצון לאיזה חוויה מטלטלת.
האם זה יגרה אותי לראות מישהו אחר מענג אותה? אני מאמין (ודי בטוח) שכן. אין כאן מטרה של השפלה באופן מוצהר מתוך שליטה (אם כי יתכן שבעומק נפשי יהיו רגשות עוצמתיים מסוג זה או דומים). אז אולי התשובה היא בכלל כן, אבל לא בהכרח במובן הקלאסי של המילה.

מה החתולה תרגיש? הקפיצה למים לא קלה, אבל ממרום החודש האחרון, כולל סדנת ההעצמה, נראה שאנחנו קרובים מאוד להיות מוכנים ו-Looking for Mr. Right.
אנחנו מתקרבים... תתכוננו!




yoni040 - רק להוריד בפניך את הכובע, הייטק. העוצמה של הכנות בדריך מרתקת ומעוררת השראה.
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י