שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע של חתולה והייטק

מסע משותף של זוג מיושב אל ארץ לא נודעת...

עדכון: כרגע היא בארץ הלא נודעת ואני מתמודד באומץ. שידורינו ישובו למסלולם בקרוב... :-)
לפני 14 שנים. 29 באוגוסט 2009 בשעה 8:49

הוא הרים את ראשו וראה מבעד לחושך והערפל את זוגתו יושבת בשורה השנייה כשלצידה כורע ברך מישהו לא מוכר. חשב: האם היא החליפה אותו ב"כלב" חדש? על צווארו קולר והוא מונח לרגליה כחפץ, כשהיא אוחזת באצבעותיה הארוכות את השרשרת שלו, ומחייכת כיודעת סוד. חיוכה הרגיע וסיקרן אותו. הוא הביט עליה מלמעלה כשהיא מוצצת סיגריה ומשאירה עליה את סימני האודם האדום. סגירת שפתיה הזכירה לו את סגירת שפתיה על פטמתו כשהיא נושכת אותה. הזיכרון המתוק חרמן אותו. הוא התרגש לראותה. הזין שלו הגיב למראה מלכתו ונעמד בחוזקה...עבר צחקוק בין היושבים.
פניו נהיו אדומים, חש כ"נתפס" במעשה אסור. הוא השפיל את עיניו מטה וראה את "הכול". הוא היה נבוך, כולם רואים אותו ערום, קשור כל כך חשוף. "אתה מתרגש מהמעמד?....זה כייף" אמרה מלכתו והצמידה לאשכיו קרח. פניו התעוותו לתחושת הקור שעברה בכל גופו. הוא חש את הזין שלו נופל בכאב ונשאר תלוי על גופו. היא הלבישה על אשכיו רינג חזק, הלחץ שהרגיש "תפס" אותו. הוא ניסה להסתכל למטה, משקפיו נפלו, שוב הכול היטשטש למולו.
"אתה רוצה את זה ככה. מעדיף להיות באפלה....זה סקסי" צחקה למולו מלכתו, העבירה את ידה על אשכיו. הוא הרגיש עקצוצים קלים ומדגדגים. כולם פרצו בצחוק. "לא מלכתי" הודה בפניה ומייד הרגיש סטירה, נוחתת על לחיו. "לא זוכרת ששאלתי אותך עבד קטן" היא סיננה לעברו.
היא לקחה לידה שוט קצר וכתגובה הנחיתה אותו מספר פעמים על פיטמתו...הוא ניסה לסובב את ראשו ולא הצליח. הקולר חסם את תנועתו. נשך את שפתיו. "אתה תענה כשאשאל אותך" היא כעסה עליו. היא משכה בפטמותיו בחוזקה ומייד עיסתה אותן קלות. הכאב העונג שחש העביר בו צמרמורת.
הוא עצם את עיניו ופתח את פיו מהנאה.
מלכתו הילכה סביבו הלוך וחזור כחושבת.
רעש עקביה הלהיט אותו, הצללית שלה הייתה סקסית בעיניו. הוא שמע את צעדיה מלויים ברעש אבזם או פעמון, היה להם קצב קבוע וצליל מיוחד שסקרן אותו. שמע אותה מזיזה ידית גדולה וגופו הסתובב ב-90 מעלות. נבהל, חש תלוי וחיכה ליפול. פתאום הרגיש משהו נוזל ומטפטף. הרטיבות הפתאומית השרתה בו תחושה קרירה ומצמררת. הזין שלו עמד, פטמותיו נעמדו חזק. כשהוא ראה את הלהבה מתקרבת אליו. ליבו החל לפעום בחוזקה, הוא נבהל. הוא הרגיש את טפטופי הנר על ירכו, פטמתו, צידו, אצבעות רגליו. היא עברה עם הנר על כל גופו. בסבלנות רבה התעכבה על כל פיסת עור חשופה. הצביטות הקטנות של החום בעורו החלו לבעור בו. היא סובבה אותו בחזרה והניחה את הנר על שרפרף בין רגליו.
הוא הרגיש בה מסתכלת עליו. הוא יכול היה לחוש בחומו של הנר שהונח בין ירכיו עד קצה הכיפה של הזין שלו. הוא נלחץ החל לסובב את ראשו ונחסם ע"י הקולר כשרצה להסתכל מטה. ידיו ורגליו החלו לזוז לכל המקומות בתוך קשירתן. החום שיגע והלחיץ אותו. תחושת הבערה עלתה בו. היא תפסה את סנטרו וכיוונה את ראשו אליה. היא לחשה לו "סמוך עליי ולא יקרה לך כלום, תשתולל תקבל כוויה" תחושת הבערה בגופו עלתה מהר. היא הוציאה את הנר בין רגליו. בליבו הודה לה הרגיש שניצל.
היא הפכה אותו כשראשו למטה. הוא נשם בכבדות הכול נראה לו משוגע, הוא היה בטוח שזו הזיה, כולם הפוכים, רגועים מעשנים והוא...חם לו, הוא עולה באש. הוא דחפה לפיו מכשיר שישאיר את פיו פתוח. היא התכופפה הרימה את שמלתה התיישבה על פניו, החזיקה את ראשו קרוב לכוס הפתוח שלה, הריח שעלה ממנו שיכר אותו כל כך עד שלרגע חדל לנשום. לפתע פרץ של מי זהב הוטל לפיו, הוא הוצף.
איך יוכל להכיל את כל הטוב שנתנה לו? היא התרוממה. כל פניו היו מלאים בשתן שלה. והריח היה כל כך טרי ומשכר. היא שחררה את פיו. לשונו ליקקה את שפתיו, כמו רצה עוד מהטעם שנשפך החוצה. היא התרוממה ותקעה את עקבה בין שיניו. לשונו ליטפה את עקב נעליה למעלה, למטה מהצדדים ועיניו התגלגלו מאושר. היא העבירה את לשונה על קצה הזין שלו. הוא זינק ולא הבין "איך היא נגעה בי"?.
ידיה הפליקו קלות על אשכיו הנפוחים, הוא התכווץ. "שתוק ותלקק כלבון טיפשון" אמרה לו בקול אסרטיבי. הוא ניסה להמשיך ליהנות ממגע מגפיה בלשונו, כל נגיעה באשכיו הקפיצה אותו. היא ליקקה בלשונה את הכיפה וטפחה על אשכיו. הכאב התערבב בעונג שחש מלשונה. לפתע התרחקה ממנו. ואז ראה שוב את כל הצלליות צופות בו, בוחנות, צופות, בודקות, רואות אותו.
היא הפכה אותו. הוא החל להסתחרר קלות. שוב היה מול כולם. ההזיה התהפכה לו.
פתאום אחת הצלליות קמה והתקרבה אליו, צליל עקביה מוכר לו. היא הושיטה את ידיה לאשכיו. נגעה, מחצה, חפנה, הזיזה, התרוממה והלכה. זה לא כאב, לא עינג. מה היא עשתה? למה היא הולכת? לאן? "התכנסנו כאן הערב לענוד לעבד הזה את מתנת מלכתו." אמרה מלכתו. קולה נשמע שמח, מחייך. מתנה? איזו מתנה? של מי המתנה? לא ביקשתי מתנה? אין לי יום הולדת. מה קורה פה? המלכה פנתה אליו, הרימה את סנטרו. הוא ניסה לראות את פניה וצלליתה הייתה כל כך קרובה אליו. לראשונה שם לב לריחה הנעים."תכיר חבר חדש וצמוד CB3000". מה? מי זה? מה הוא רוצה? לא רוצה חברים!. כעס בעצמו, בתוכו.
הוא ניסה להשפיל מבט וחטף סטירה "כשאני מדברת אתה רואה רק אותי!" כעסה עליו.
אוף המשקפיים האלו. לא רואה, מת לראות!. מחיאות כפיים רבות נשמעו. הוא קפץ, הצלליות מוחאות כפיים, זה מלחיץ, זה מפחיד. הוא שכח שהם שם.
"שחררו אותו" פקדה והלכה. שני עבדים מיומנים עזרו לו לרדת. רגליו לא צייתו לו. הם סחבו אותו והושיבו אותו. הוא הרגיש משהו נתפס בין רגליו. מוזר, פלסטיקי, לא כואב. מעניין חשב. נהיה לו קר. מישהו הושיט לו את משקפיו. עם משקפיו הוא ראה המון אנשים צופים בו ומוחאים לו כפיים. שני משרתים זריזים מתירים אותו מכבליו. הוא הסתכל על הזין הקטן שלו קשור בצינור מפלסטיק וידע שהיא תשחק בו, היא תשתמש בו.
זוהי המתנה הכי יפה שקיבל ממנה. היא עמדה בין חבריה והסתכלה בו מחייכת. היא הנידה בראשה, והלכה.

gamVgam​(אחר){גם וגם} - יופי.
מישהם התעוררו לבוקרו של יום שבת חרמנים ועכשיו מנסים להדביק את כולם בחרמנות?!
אוף זה חזק.

ובדרך האלימיניציה - על החתום - לאלילו.
:-)
לפני 14 שנים
חתולה והייטק - זה התחיל כבר ביום שישי.
זה חלק ב'.....כלומר החרמנות התחילה כבר שבוע שעבר.
תודה
שמחה שנהנת.
מאד
לפני 14 שנים
דיווה​(מתחלפת) - אני עושה קופי פייסט על הגמים!
משפיע למרות העייפות
ולנו יש ילד בבית אז ילדים טובים..

(נא לרשום לפניכם.. פרסום רק אחריי 21 יותר בטוח)
לפני 14 שנים
חתולה והייטק - דיווצ'קה
תהני לך!
יש לי שני ילדים בבית..
משהו צריך לפנטז בבית הזה

לפני 14 שנים
Trojan - damn, woman! :-)
לפני 14 שנים
חתולה והייטק - :)
לפני 14 שנים
evedleraglech - יפה מחרמן מהנה
כייף לקרוא אותכם
ולראות...?
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י