שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע של חתולה והייטק

מסע משותף של זוג מיושב אל ארץ לא נודעת...

עדכון: כרגע היא בארץ הלא נודעת ואני מתמודד באומץ. שידורינו ישובו למסלולם בקרוב... :-)
לפני 14 שנים. 29 בנובמבר 2009 בשעה 8:03

"היית רוצה לראות אותי עושה סקס עם משהי ולהחליט עבורנו מה נעשה?"....
מממ....מעניין, הצעה נחמדה, אני אחשוב על זה.

*****
כשנכנסנו לחדר הוא, הם כבר היו שם. הוא חייך לעברי.
הוא ונילי במקורו...עם נטיות לפאן בסקס קבוצתי.
הייטק הניח את התיק בצד. הסתובבתי סביבם כמו חתולה שמסתובבת סביב בן זוגה לייחום.
הוא בא לחבק אותי, גופו היה להוט לעברי, הרגשתי את הזין שלו זקור, זקוף לכבודי. בהחלט הייתי מרוצה ממצב ההיענות המיידי שלו כלפיי. הוא רצה לנשק אותי. תפסתי בגרונו ותנועת חנק הורדתי אותו על ברכיו. "זה הכי קרוב שתגיע אליי". עיניו הסתכלו בי בוערות ואני ידעתי שכמוהו כמוני. למרות שההצעה הגיעה ממנו תהיתי עד כמה הוא "באמת" מוכן לקראתי.

הוא הצטנף בתוך החזה של זוגתו. היא קיבלה אותו לזרועותיה, מנשקת אותו, מלטפת אותו. המגע שלה בו חרמן אותו. משהו במשחק ביניהם גרם לי התרגשות. התחלתי להרגיש מגורה. הייטק ענד על צווארו קולר עם שרשרת כבדה. החזקתי את קצה השרשרת בין אצבעותיי, ידעתי שהם שלי. במשיכה קלה עפו פניו לאחור וצווארו התארך הוא הופתע. הערברתי את ידיי על התחת המוצק שלו וליטפתי אותו בחוזקה. שחררתי מעט, היא שבה לנשקו, מחייכת לעברו, מבט שובב בעיניה, לא נבוכה, לא ביישנית, היא סקסית, קטנה, עסיסית.. היא מבינה מה הולך להיות.

הייטק הצית עבורי סיגריה. תמיד השאיפה הראשונה מביאה איתה זיכרונות ועובר בי רעד נעים. סימנתי לה לבוא לעברי. היא נראית ממושמעת, היא הגיעה והוא נשרך אחריה, נצמד לגבה, היא מתמכרת למגע שלו. נראה שהיא נענית לידיו המטיילות. הוא מנשק אותה בצווארה נשיקות קטנות, רטובות, עדינות, מניח את ידיו על שדיה התפוחיים, בלשוני ליקקתי את שפתיה ונישקתי אותן. שלחתי את ידיי בין רגליה...היא פסקה אותן כמו ביקשה שארגיש כמה שהיא חמה, רטובה...אני הולכת ליהנות איתה!

הייטק ישב על הספה, הוא נראה מחורמן אולי משועשע מההצגה שלמולו. ידיו היו באוויר כמו רוצות לשפשף את איברו הזקור. התיישבתי על זקפתו התופחת, הוא זז במקומו מתחתיי. נשימותיו החלו להשתנות. מחככת בחוזקה את התחת שלי על איברו ומתחרמנת כל כך.
נותנת לשני גורי החתולים להתמזמז בעצמם.

קמתי ממקומי הרמתי את ידיו של הבחור באוויר מנתקת אותו משדיה היפים. סימנתי לה למצוץ את פטמותיו. הוא החל להיאנח לאט, תפסתי בציפורניי את אשכיו. הוא הופתע וראשו ניסה לשוב קדימה, עיניו יצאו מחוריהן. "לפני שאני הופכת את שני אלו (הכוונה לאשכיו) לשלי ...יש לך 30 שניות להתחרט..."(זוהי פריבילגיה שאני לא מאפשרת...לא יודעת מה נפל עליי?)
"לא מתחרט..." אמר בקול רשמי.
נעצתי את ציפורניי באשכיו. ידיו ירדו בבת אחת והחלו לחבק אותה. חייכתי לעברם.

הם עברו למיטה. הייטק קשר את עיניה והחזיק את ידיה מעל ראשה הבחור ירד בין רגליה. היא שכבה שם פסוקה רוטטת, חמה, זזה מעונג לשונו הארוכה. בציפורניי אחזתי בזקפתו ומשכתי אותה למטה. גופו זז מחוזק המשיכה, הוא פלט אנקה קטנה, טיילתי עם ציפורניי על אשכיו, הוא החל לזוז. הערב, זו הפעם האחרונה! החלטתי להיות עדינה איתו ולכן רק קשרתי את אשכיו בחוט וחיברתי משקולת קטנה.

עכשיו יכולתי להתחיל להנות ממנה. בעדינות הרמתי את חצאית המיני התיישבתי מעל פניה "תלקקי חתולונת" היא שלחה את לשונה לכוס החם שלי, הכול גלש ממני החוצה, לשונה ליקקה אותי כל כך מדויק, חזק והדגדגן שלי החל להנות מעצמו. הייטק ליקק את חור התחת שלי בהנאה רבה, והבחור...כמו שהבטחתי, לשונו בכוס שלה, עיניו על הכוס שלי, מבטו היה כל כך מחורמן.
הרגשתי חמה, רטובה ומוטרפת מתשוקה, גלי חום עברו בי כשהסתכלתי בעיניו. כמעט התחרטתי לבסוף לשונה המלקקת, הרטובה הכריעה את החלטתי....יותר משבא לי עליו. בא לי עליה.



מווקדש לבחור עם הרעיונות היצירתיים:)

Olive - דרך נהדרת להעביר את הזמן...ואז לנסות שהוא יעצור מלכת!
לפני 14 שנים
חתולה והייטק - ככה זה כשנוסעים לחופש עם כוונה לנוח הרבה -
יש זמן לכתוב דברים לבלוג :-)
לפני 14 שנים
חתולה והייטק - מעניין אם באמת הוא יצליח לעצור :-)

הייטק
לפני 14 שנים
Trojan - you guys are evolving very rapidly...
לפני 14 שנים
חתולה והייטק - Actually very slowly...
Its a story written with some inspiration
of a discussion we had.
We are are trying to bring something to our OWN terms....

הייטק
לפני 14 שנים
gamVgam​(אחר){גם וגם} - כמה יפה לקבל השראה בכדי ליצור עונג, בכדי לעורר סטימולציה כל-כך מינית ולהעלות אותה לכתובים.
כמה נאה יכולת ההזדהות עם הדמויות ויכולת הבחירה בלהיות איפה שמתחשק.

מחשבה שכזו - "וישחקו הנערים לפני?"
דווקא בא לי עליה. :-)
B
לפני 14 שנים
dn46​(שולט) - נפלאים, כרגיל
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י