לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע של חתולה והייטק

מסע משותף של זוג מיושב אל ארץ לא נודעת...

עדכון: כרגע היא בארץ הלא נודעת ואני מתמודד באומץ. שידורינו ישובו למסלולם בקרוב... :-)
לפני 14 שנים. 13 בדצמבר 2009 בשעה 23:23

שלשום היה יום עמוס במיוחד, עם שלושה אירועים מתוכננים בשעות הערב לאחר כל מיני פעילויות לאורך היום. ישיבה ארוכה מדי בחדר של אחי הפעילה אצלי טריגר לאלרגיה מהחתולה המעצבנת שלו, מה שמנע ממני לנשום כל הערב. די חרבן לנו את התוכניות היות ותכננו לחגוג את יום הולדתן של שתי גברות שקרובות מאוד לליבנו, אבל מצבי כבר לא ממש אפשר, ונאלצנו להסתפק בנסיעה למקום בכדי לברך ולצפות במסיבה בעיניים כלות. חבל, ועוד אחרי חודש שנעדרנו מהן.

שבת בבוקר. אני בדרך כלל זה שקם מוקדם יותר (עם הילד) בזמן ששתי הנשים שבחיי ישנות עדיין. ההתעוררות איטית עקב שינה קצרה מדי. למרות הצינה השוררת בבית יושב בנעימות עם הבן בסלון, מעלעל בעיתונים שהצטברו בזמן שהוא צופה בטלויזיה. הוא הולך להעיר את אחותו וצופה עימה באיזה סרט, ואני מחליט שהגיע הזמן להעיר את הגברת.

אוסף כוס מיץ תפוזים וסר לחדר השינה. בחדר החשוך נעים יותר ואני נהנה להשתחל אל שמיכתה החמימה, חובק בידי את גופה החמים, מרגיש את קימוריה הרכים והנעימים בין ידיי, צמודים לגופי.
אני מנשק אותה בעדינות על לחייה, את צווארה ויורד לתוך מפתח המחשוף הנדיב, "קובר" את פני בחזה המפואר, נושם את ריחה המשכר. היא מתחילה להתעורר, חיוכה הכובש מתפשט על פניה.
היא מתעוררת ומתמתחת בגמישות חתולית, ארשת שביעות רצון על פניה. היא מחבקת אותי, מכניסה אותי עמוק יותר לתוך השמיכה החמה, עוטפת אותי בה ובגופה החם. קרוב, חם, אוהב ...

מתלחששים מתחת לשמיכה, נשיקות רכות, מגע חטוף, חופן ביד את שדה המלא, את פטמתה השנייה יונק בפי... מתגרה, מפנק, ללא כוונת "זדון"...
היא לוקחת את ידי ומורידה אותה בעדינות מטה, מחליקה אותה אל מעבר לקו התחתון, מכוונת במיומנות מרשימה את אצבעי פנימה ומהדקת את רגליה בחיוך שובב. אני מעיף מבט מופתע (שהרי לא ציפיתי לכלום) וממשיך בנשיקות תוך שאני עובד עם אצבעי. גניחות קלות מכוונות אותי בזמן שאני מחדיר את האצבע ומצרף לה חברה, יוצא אל הדגדגן וחוזר פנימה באומץ. היא מתקמרת קלות וגם הרטיבות כבר לא מותירה מקום לספק.

שולחת יד ארוכה אל האצבעון שבמגירה לצד המיטה. בוחנת את חוזק הרטט וברטינה מכוונת אותו לדגדגן. "תחליף לי סוללות לערב" מסננת בשפתיים חשוקות ועיניים סגורות למחצה. האצבעון מאוד אפקטיבי ומקדם אותה לאורגזמה. אני מנסה להניע את אצבעותי בתוכה, אך היא מהדקת את רגליה סביב ידי – "אל תפריע!" לוחשת/פוקדת.
אין הרבה מילים שאפשר להשתמש בהן בכדי לתאר את התחושה המדהימה הזאת של התכווצות שרירי הנרתיק באורגזמה עוצמתית. כגבר החש זאת סביב איבר מינו, התחושה נבלעת לעיתים בבליל התחושות המלוות את הרגע בסקס כשהזין נחלב בעוצמה ע"י הנרתיק. כששתי אצבעותיך שם, עטופות בשרירי הנרתיק החזקים, המתכווצים עליהן בעוצמה – קל להתמקד בתחושה.

ההתכווצות, הקימורים, הנשימה המקוטעת והגניחה הגרונית הקלה... והגוף משתחרר. היא מרפה מעט, אך אני משאיר את אצבעותי בפנים, מפחד לזוז בכדי לא לאבד את התחושה הזאת. אצבעותי נעות מעט, מנסות לעורר עוד מהקסם, והאצבעון חוזר לסיבוב שני, קצר יותר, המסתיים באופן דומה.
אני מוציא את היד, לאט לאט, מתעכב לרגע קט על הדגדגן הנפוח שלה. מגע קל שבקלים מעורר עוד תנועה והיד נכלאת בין רגליה. אני נוגע/לא-נוגע ומרגיש אותה מתקרבת לבאה ברצף. כמעט מבלי לעשות דבר, ובודאי לא תנועה, הספק מגע הזה אפשר לה לסגור את המעגל ולהגיע לאורגזמה מאוד עוצמתית, שלישית תוך דקות...

היא לידי, חיוך מדושן עונג על פניה האלוהיות. היא תשושה ושריריה לא נושאים אותה כרגע. היא לוגמת ממיץ התפוזים, ממצמצת בשפתיה. היא חוזרת לישון זמן מה בכדי להתאושש מהמאמץ.
אני מחייך, וקם לחזור אל המולת הבית שבחוץ. "הסוללות אל תשכח... והלילה, כשנגיע למיטה, אצבעך תהיה בתוכי בדיוק באותו אופן. עד שנלך לישון..." היא מעיפה מבט מרוצה על הכתם הכהה בחזית מכנסיי, ומעבירה על התפיחה שמאחוריה את ציפורנה האדומה.

היא מחייכת אלי חיוך שבע רצון אחרון ומסתובבת לצד השני. ואני – אוהב אותה. מדהימה שלי.

דיווה​(מתחלפת) - היא באמת מדהימה!

:)
}{ |(תמסור לה ממני.. חייבת לך)
לפני 14 שנים
חתולה והייטק - מסרתי ואת חייבת לי (זה כבר מצטבר).

נראה לי שהיא מחכה לדבר האמיתי...
לפני 14 שנים
Trojan - magic
לפני 14 שנים
חתולה והייטק - תודה איש
לפני 14 שנים
Aציבעוני​(אחר) - אכן יש לך גבירה
בה הידיעה
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י