שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

עלילות דסדמונה בארץ הבדס"מ

...מי זה קורא לך הלילה - הקשיבי
מי שר בקול אלייך - אל חלונך
מי שם נפשו שתהיי מאושרת
מי ישים יד ויבנה את ביתך

מי ייתן חייו ישימם מתחתיך
מי כעפר לרגלייך יחייה
מי יאהבך עוד מכל אוהביך
מי מכל רוח רעה יצילך
ממעמקים.

עידן רייכל
לפני 19 שנים. 5 ביולי 2004 בשעה 11:56

בחורות – אלונה דניאל

הגבר דורש הזדמנות נוספת
עד כאן מעשים ומכאן יחסים
כל כמה ימים חקירה חושפת
אירועים תוססים

הגבר דורש חלוקה צודקת
לכאן הפירות ולשם הזרעים
מריה היתה עם תינוק בבטן
מגדלנה למטרת חטאים

בשדות החיטה זיעתך נפשכת
בשדות הפרגים השיכור נרדם
פירות יבשים נמכרים בכסף
פריחת אפרסק תלוקט חינם

פירות יבשים מגבירים את החשק
פירות אסורים מכילים פרוטאין
מדונה קיבלה רשיון לנשק
דיאנה – הצעת נישואין

עכשיו היין נשפך והיד זוחלת
מצאת עם מי לקיים מגעים
שמריה הקדושה תעשה לך ילד
וברג'יט בורדו תדאג לשעשועים

לאחרונה עלו בי הרהורים רבים על התפיסה הזכרית של הגברים, אותנו – הנשים...והחלטתי להעלות כמה מהרהורים האלו על הכתב...מקווה שתהנו לקרוא.
הדברים נכתבו בהשראת "הבשורה ע"פ ישו" של סאראמגו ולמרות שהמוטיבים הם מוטיבים נוצריים אני מוצאת שאני בתור ישראלית ויהודיה מצליחה להתחבר אליהם.

בתפיסה הגברית כפי שאני רואה אותה, נשים מתחלקות לשני סוגים. אלו ששיכות לדמותה של מריה הקדושה. האישה שמתחתנים איתה. ואילו מהצד השני מגדלנה הזונה – זו שמזיינים אותה – וזורקים אותה. כשאני אומרת זונה, שיהיה ברור אני לא מתכוונת לאישה שמשלמים לה כסף תמורת יחסי מין. לסוגיית הזנות ומקומה בתפיסה האנשוית לא אכנס כאן, זה אולי נושא ליום אחר...כשאני אומרת זונה אני מתכוונת לאישה פתוחה, ומודעת למיניות שלה, ליופי שלה, לסקס אפיל שלה...וכשאני אומרת בתולה אינני חושבת על אישה שלא ידעה גבר מעולם, אלה לזו הסגורה , המתביישת בגופה ובנשיותה, שרואה את עצמה ואת המימוש שלה כרעיה ואם. שרואה בסקס אקט שאין מדברים עליו – שיפה למיטה ולחושך.

מריה היא זאת שתסמיק למשמע גסויות שתגיד "איכס" על מין אוראלי ו"אלוהים ישמור" על מין אנאלי...
הנצרות היא דת שהכחישה את המיניות ואת הצד הביולוגי של הנשים ולכן הפכה את האם הבתולה (מוטיב פרדקוסלי – ללא ספק) לדמות אידיאלית, דווקא משום שהצד הביולוגי מוכחש בה.



מה מייצגת הבתולה. היא מייצגת את התום – את דמות הרעיה...ובאופן פראדוקסאלי מעט לדעתי את דמות האם...הרי אם לא יכולה ממש להיות בתולה – מלבד באגדות נוצריות...מריה מייצגת את טוב הלב, את הנתינה האולטמיטיבית. חסרת אגו באופן טוטאלי, מתמסרת לגמרי ואם זאת פורטינית. פאסיבית, לא יוזמת. אם נכנסת למיטה עם מריה ...סביר להניח שתבחר בתנוחה המסיונרית...היא תשכב מתחתיך ותשמיע קולות רכים. היא לא תשתולל, לא תצעק ...בטח שלא תצליף בישבן שלך...

והזונה מגדלנה- מה מייצגת הזונה? היא מייצגת את הפתיחות המינית, את חוסר השליטה, את הריגושים, את הסיכונים. היא לעולם לא צפויה, תמיד מסתורית. תמיד תקח את האיש שלה למקומות שאותם לא ידע.
היא הכוהנת הגדולה – מרי פופינס...אבל הצדדים הארוטיים מתפרצים במקרה כזה בתור מין לא מודע שלובש רמות דמוניות, או בכל מני צורות מודחקות (מרי פופינס רוכבת על מטריה ונכנסת דרך הארובה – אלו סמלים פאליים מובהקים).

הגבר הקונבנצינאלי חושק בזונה...היא הדבר שהוא הכי היה רוצה בעולם...ובאמת בנים מי מכם לא היה רוצה מן מגדלנה כזו שתתן לכם הכל? מגדלנה הופכת את האהוב שלה לקדוש מעונה...היא אינה יכולה לראות בו פגמים. בשבילה הוא כל העולם...לאהבה שלה אין גבולות, אין בה סדקים – היא האהבה המושלמת...ולכן אי אפשר לקבל אותה. מי שיצליח להכיל את האהבה של מגדלנה הוא אחד...הוא ישו. הוא מלא באהבה...ובסופו של דבר הוא נעלם ומשאיר אותה שוב לבד...כי מי יכול להאהוב זונה?

זו לדעתי אחת הטרגדיות הגדולות של הקיום שלי...אני לא מנתחת כאן רעיונות מטאפוריים אלא מדברת על עצמי ועל הכאב שלי...בודאי מהכרות איתי אתם כבר יודעים לאיזו דמות אני משייכת את עצמי. אני כמובן הזונה, הנימפה, הפרועה ...אבל שהייתה רוצה למצוא את עצמה פעם אחת בזרועותיו של מישהו שיצליח לתת לה בטחון ואהבה, שיהיה בו את הכח למלא אותה...

אני לא עושה הפרדה בין בדס"מ לבין זוגיות. הפרדה שאותה ראיתי הרבה אנשים כאן באתר עושים...כשאני נכנסת עם מישהו למיטה זה בא מתוך אהבה...אפילו אם מדובר ביחסים מזדמנים , שאינם חלק ממערכת יחסים זוגית, אני רואה באיש הזה את אהובי ללילה. אני נקשרת, אני נותנת הכל...אפילו אם זה לזמן קצוב..אל תטעו – זו לא נתינה שבאה מתוך חולשה אלא מתוך כח – מתוך הכח לתת, הכח לאהוב הכח הטמון בנשיות. באותו זמן אני נותנת את המאה אחוז שלי ומכאן התשוקה הגדולה לממש סוף-סוף את עולם הפנטזיות עם בן-זוג אמיתי מישהו שיהיה מספיק חזק כדי להאהוב את הזונה ולא ירצה להסתפק בחיי שיעמום עם הבתולה.


השועל - הדמויות הסטראוטיפיות שתארת יפה בחיבורך ונתת להן את הכינויים "הבתולה הקדושה" מול "הזונה" קיימות בכל אשה. השאלה היא מהו התמהיל. אני, כגבר, לא יכול להסתפק באף אחת מהדמויות הסטראוטיפיות הנ"ל, כשהן באות באופן טהור. אך אם אשה יכולה להציע לי תמהיל מוצלח של השתיים, אני לוקח אותה בשתי ידיים ומחזיק חזק לכל החיים.
לפני 19 שנים
אריאנה​(שולטת) -
מאמר חזק.. ומשד?ר המון כח..

כח - להיות מי שאתה ולהשלים עם זה
כח - להביע את מי שאתה במילים, במאמר הכל כך מאלף הזה
כח - להשיג את מבוקשך...
לפני 19 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י