לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

עלילות דסדמונה בארץ הבדס"מ

...מי זה קורא לך הלילה - הקשיבי
מי שר בקול אלייך - אל חלונך
מי שם נפשו שתהיי מאושרת
מי ישים יד ויבנה את ביתך

מי ייתן חייו ישימם מתחתיך
מי כעפר לרגלייך יחייה
מי יאהבך עוד מכל אוהביך
מי מכל רוח רעה יצילך
ממעמקים.

עידן רייכל
לפני 18 שנים. 7 בנובמבר 2005 בשעה 11:40

קראתי כמה בלוגים בזמן האחרון על דומים מסוכנים...והחלטתי להביא את הגירסה שלי לנושא. זה סיפור שקרה לי מזמן, שוב בתקופת רווקותי. האמת שזה בוודאי היה צריך להיות בפרק השני בעלילות דסדמונה בארץ הבדס"מ. לפני זה ניסיונתי בנושא הבדס"מ הסתכמו בעיקר בפנטזיות ובשמיעת סיפורים...מפי חברים.

את אריה הכרתי דרך חבר טוב, האמת שזה בכלל לא היה בקטע של בדס"מ...הוזמנו ביחד למסיבה, שכלל לא הייתה קשורה לנושא. כבר במסיבה הוא הביע עניין בי, בחברתי הטובה שהייתי עימי במסיבה ובעצם בכל שאר הנשים שהיו באיזור.הגישה הזאת עוררה בי מלכהתחילה רתיעה...כפי שציינתי כבר – אני הייתי מעדיפה שהבחור שנמצא איתי יהיה מרוכז בי. אבל לאריה היו גם את הרצונות והמחשבות שלו...שאותן פרש באוזני בהרחבה במשך כל מערכת היחסים שלנו. הוא רצה לחיות בהרמון, כשהוא מוקף בנשים, שתפקידן לענג אותו. דבר שלא הייתי בטוחה אם יותר הצחיק אותי או הרגיז אותי.

הוא חיזר אחרי באופן נמרץ, חיזור שכלל הזמנות חוזרות ונשנות להפגש עמו, הזמנות ליציאות משותפות, ושיחות טלפון ארוכות – שבמהלכן גיליתי שהיה מאוד נעים לשוחח עמו. הוא הקשיב בצורה נפלאה וגם הייתה לו יכולת נדירה להתבטא באופן כזה. משיחה לשיחה הוקסמתי ממנו יותר ויותר.

נושא הבדס"מ עלה לא פעם...והוא הציג את עצמו בפני כמאסטר עם נסיון עשיר בנושא וחויות ענפות עם סאביות שונות. הוא אף סיפר לי שבאותו הזמן הוא נמצא במערכת יחסים עם סאבית ומגיע איתה ועם חברו הטוב ביותר, עופר, די הרבה למועדון הדנג'ן. כששאלתי אותו אם מערכת היחסים ביני לבינו אינה מפריעה לאותה סאבית (מערכת יחסינו כללה באותו הזמן שיחות בלבד) הוא אמר שמערכת היחסים הוגדרה מלחהתחילה כמערכת יחסים לא מונוגמית, ושאני מוזמנת לדבר גם איתה על כך.

כל נושא הבדס"מ – קסם לי מאוד. וגם אריה התחיל לעניין אותי, כמעט מהתחלה ריתקה אותי אף האופציה להצתרף אליו ואל בת זוגו. והשיחות ביננו קיבלו אופי מיני בעליל. המפגש הבא גם כן נשא אופי כזה, למרות שהוא התקיים במקום ניטראלי (בית קפה)...היו מגעים, ממגעים שונים וגם מספר נשיקות מאוד מיניות.

מאותו היום המפגשים שלנו הפכו להיות מיניים יותר ויותר, ונושא הבדס"מ עלה פעם אחר פעם. אך מכל מני סיבות , בעיקר בגלל המרחק הפיזי, לא מומש הפונטציאל המיני של הקשר. כך גם הגעתי בפעם הראשונה למועדון הדנג'ן מלווה בחברה ובחברו הטוב של אריה, שכבר הוזכר כאן...והוקסמתי מהאוירה, מההויה המטפטפת מניות, מהפתיחות ומהאנשים. לצערי, חברתי שעמה באתי הייתה בשוק מכל העניין ונאלצתי לעזוב לאחר זמן קצר...בידיעה שאני לכאן עוד אשוב.

המפגש הבא שלי ושל אריה כבר היה בביתי. לשנינו כבר היה ברור שזה מפגש מיני...שכבנו יחדיו במיטתי. אני חייבת לציין שזה היה לפני זמן רב (בערך שנתיים) ואני לא ממש זוכרת פרטים. מלבד זה שהיו בעיות תיפקוד מסויימות מצידו...כלומר, לא ממש עמד לו. הוא טען שזה השימוש בקונדום, שהיה תנאי הכרחי מבחינתי מסיבות ברורות. אחר כך באחת משיחות הטלפון שלנו העמקנו בנושא והוא טען שזו אחת הסיבות שהוא נהנה להיות דום. "כשאתה דום" אמר אריה " הסאבית שמולך מוגבלת, והרבה פעמים גם עיניה קשורות. ואתה יכול לעשות בה ככל שעולה על רוחך, ולענג אותה גם בלי שיעמוד לך".

אריה ואני המשכנו להפגש. באחד מן המפגשים שלנו עלתה שוב הסאבית האחרת שלו...שלמרות שהבטיח לי פעם אחר פעם שהיא מודעת לכך שיש לו בנות זוג אחרות, נפגעה מאוד מהקשר ההולך ומתהדק ביננו. אני בגישתי הבודהיסטית ביקשתי ממנו לדבר עמה ובשיחה שהייתה ביננו ניסתי להסביר לה שאין לי עניין רומנטי באריה...טיעון שלא ממש שכנע אותה. היא גם טענה לדבריו שהייתי מתנשאת בשיחתינו המשותפת...ואני, שבאמת לא היה לי עניין להכנס בתוך מערכת היחסים הזוגית שלהם, החלטתי לסיים את הקשר ההולך ומתהדק.

אריה סרב, הוא המשיך להתקשר אלי, וטען שאותה הסאבית סיימה עמו את הקשר ושהוא מעוניין מאוד להמשיך את הקשר איתי. מכיוון שחשבתי שאיש אינו יכול להפגע יותר, הסכמתי להמשכיות הקשר, שכאמור ריתק אותי. בשלב מסויים נכנס גם חברו הטוב של אריה, עופר, לתוך הקשר והיה ביננו מפגש משולש שכלל מעט מגע והרבה הבטחה לשלישיה מענגת...גם עופר כאמור היה בעניין הבדס"מ – והכל היה נראה לי קסום מאין כמותו.

הסשן האחרון ביני לבין אריה, היה בביתו של אריה. הגעתי לשם והיה לי ברור שההבטחה הולכת להתממש. סוף, סוף אקח חלק בקשר בדס"מי. נכנסנו למיטה הוא נגע פי בצורה מפתה מאוד...ואת שאר הערב העברנו במגעים, ספנקים...ושאר משחקים בדירתו המאובזרת. בסופו של הלילה הארוך והמענג, מצאתי את עצמי שוכבת על הבטן, קשורה, עיני מכוסות. כשאריה מצליף בי, ומענג אותי לסרוגין. הסשן הסתיים בחדירה עמוקה לתוך הכוס שלי מאחור, שכן הייתה מאוד, מאוד נעימה לי.

לאחר שהכל הסתיים, וקמנו מהשינה ישבנו שנינו בסלון על כוס קפה...ודיברנו על מה שהיה ואיך היה...השעה הייתה כבר שעת אחר צהריים מאוחרת. ואריה שאל אותי איך היה לי "הזיון בתחת"..."לא היית בתחת שלי, היית בכוס שלי" השבתי אני...אני לא אגיד כאן באופן מפורש מה דעתי על דום שאינו יודע שאינו יודע להבדיל בין תחת לכוס...אבל בשני המקרים הוא היה צריך להשתמש בקונדות כפי שסיכמנו מראש.

בשיחה הנ"ל הסתבר לי שלא בלבד שהוא לא השתמש בקונדום, אלא הוא גם גמר בפנים. הדבר היחיד שאני יכולה להודות עליו לאריה היה שהוא מיהר איתי, לבית מרקחת, לקנות הגלוללה של הלילה שאחרי. משם נסעתי לביתי...ולאחר מכן לא שמעתי ממנו. הוא אפילו לא התקשר לשאול מה שלומי ואיך עברו עלי הימים שלאחר מכן, שכולם יודעים שיש לגוללה הנזכרת תופעות לואי בלתי נעימות.

אחר כך הוא הסביר, שהוא הרגיש לפתע געגועים בלתי נשלטים לסאבית הקודמת שלו והחליט שהוא רוצה להיות עמה בקשר מונוגמי. דבר שלדעתי אמור לשמח את הסביות האחרות ...במועדון ובכלל בסיבבה...כי אם יש מישהו שהייתי מגדירה כמסוכן זה הוא.

המלכה ננה NNA - זה לא אריה זה נחש
לפני 18 שנים
דסדמונה{שטן} - לא יודעת אם נחש...זה הייתה ההגדרה...אבל בהחלט אדם חלש אופי שאין לו מושג ירוק על מה זה אומר להיות דום ולקחת אחריות על מעשיו :)
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י