בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

עלילות דסדמונה בארץ הבדס"מ

...מי זה קורא לך הלילה - הקשיבי
מי שר בקול אלייך - אל חלונך
מי שם נפשו שתהיי מאושרת
מי ישים יד ויבנה את ביתך

מי ייתן חייו ישימם מתחתיך
מי כעפר לרגלייך יחייה
מי יאהבך עוד מכל אוהביך
מי מכל רוח רעה יצילך
ממעמקים.

עידן רייכל
לפני 18 שנים. 5 בדצמבר 2005 בשעה 13:35

יש דברים שמעצבנים אותי...מרתיחים אותי...ומדובר בעיקר בטיפשות ורשעות. אני חייבת לספר את הסיפר הזה שנתקלתי בו היום. כפי שידוע לכל קוראי הבלוג הזה...אני חיה במדינת עולם שלישי. היכן שאני נמצאת, אני נחשבת למעמד הגבוה. יש לי משרתים ונהגים וכו'.
עכשיו , כמובן שלרב הגברים שחיים כאן לבד, מהסיבה שנשותיהן נמצאות בארצות המוצא שלהם, או שהם עדיין רווקים, ישנה כאן מאהבת (או כמו שלשונות טובות ידאגו לקרוא לה) זונה מקומית.
די מגעיל לדעתי...בעיקר מכיוון שמדובר בדרך כלל בנשים צעירות מאוד, שאין להם הרבה מושג מהחיים שלהם, שכמובן נהנות מהנוחות של לחיות בבית עם נהג ומשרת...שלא בזכותן. אולי גם אני אם לא היה לי את הצבע שיש לי ומערכת היחסים ביני לבין אהובי לא הייתה "לגיטימית" הייתי מוגדרת כאחת כזאת. בסך הכל גם אני נמצאת כאן שלא ממש על חשבוני, ומישהו אחר, שהוא כאמור בן זוגי האהוב דואג לכל מחסורי. לא שאני מרוצה לגמרי מהמצב הזה...אבל אני רוצה להיות איתו, ובינתיים מחפשת עבודה שאוכל להתפרנס ממנה.
בכל מקרה היום בשולחן הצהריים, ישבנו מספר אנשים כהרגלינו. אני, בן זוגי ועוד מספר אורחים. אחד מהם מן "Sugar Daddy" שכזה, אכל איתנו היום צהריים, עם המאהבת שלו הצעירה ממנו ביותר מעשרים שנה. בחורה באמת יפה. בשעת הצהריים ניהלנו שיחת חולין...בנושאי דיאטה...והבחור הנ"ל טען שגלולות נגד הריון גורמות להשמנה. אם הוא לא היה שותף עיסקי של בן זוגי באותה השניה הייתי מחטיפה לו סטירה. עד עכשיו באמת לא הבנתי מדוע הבחורה היפה הזאת עברה כבר שלוש הפלות בשנה האחרונה...כאשר גלולות נגד הריון אפשר להשיג כאן בלי מרשם רופא...שלא לדבר על קונדומים. אני יכולה להבין שלבחור יש אישה בארץ, והוא אינו רוצה ילד חצי, חצי שיסתובב כאן ויקבץ נדבות...אבל לא חבל שבגלל הדעות הקדומות הטיפשיות שלו...הוא יהרוס לאישה יפה את הסיכוי להתחתן אי פעם וללדת ילד מנישואים אמיתיים? סתם מכעיסה אותי הבורות. ושוב לא מדובר באיזו בחורה חסרת השכלה ממדינת עולם שלישי, אלא באקדמאי, מערבי...שאמור לדעת טוב יותר. אני תוהה אם גם לביתו בשנות ה – 20 לחייה הוא ימליץ לא לקחת גלולות בגלל שזה משמין, או אולי היא תקבל עיצה ממישהו יותר חכם ממנו.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י