בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

עלילות דסדמונה בארץ הבדס"מ

...מי זה קורא לך הלילה - הקשיבי
מי שר בקול אלייך - אל חלונך
מי שם נפשו שתהיי מאושרת
מי ישים יד ויבנה את ביתך

מי ייתן חייו ישימם מתחתיך
מי כעפר לרגלייך יחייה
מי יאהבך עוד מכל אוהביך
מי מכל רוח רעה יצילך
ממעמקים.

עידן רייכל
לפני 19 שנים. 27 בינואר 2005 בשעה 20:44

זוהי הפעם הראשונה שאני כותבת על הנושא הזה...אבל אולי מי שעקב אחרי הבלוג שלי וקרא את הסיפורים הארוטיים כאן ובמגזין שם לב שחסר בהם משהו. והדבר הזה הוא אורגזמה...כן, כן...משהו שהוא כל כך טריביאלי לגברים מביניכם. לא כך הוא הדבר , מסתבר, אצל נשים.

אחת מהסיבות שאני באמת כותבת על זה היא שהתגובות שלכם בנושא מאוד מעניינות אותי, אז אנא הרגישו מוזמנים להגיב...כאן או אצלי בפרטי...דעתכם חשובה לי...בעיקר דעותיהן של הנשים שבכן.

בכל מקרה אני אתחיל מהתחלה. בערך לפני שנתיים גיליתי שאני לא גומרת. זה לא אומר שאני לא נהנית ממין. אני מאוד נהנית ממין. רוב הגברים שהייתי איתם טענו אפילו שאני יותר חרמנית מרוב הנשים שהם היו איתם.אבל השיא הזה...שבסוף...זה שהסימנים הפיזיולוגיים שלו הן סידרה של התכווצות בתוך הנרתיק...הפטמות שמתכווצות...ולפעמים נוזל שיוצא החוצה...השיא הזה לא היה קיים אצלי.

כשגיליתי את זה כמובן...רציתי להבין מה לא בסדר אצלי ...למה אצלי אין...דיברתי עם חברות...שאלתי שאלות. ולאיטי גיליתי שהרבה מהן נמצאות במצב שלי. רוב החברות שלי הודו בפני שהן לא מאוננות...וגם אני לא אוננתי...בשביל מה בעצם לאונן עם לא גומרים.

ושוב, תמיד נהניתי מסקס. ואני מאמינה שהקשר בין סקס לאורגזמה אינו קשר ישיר. כלומר יש שם כל כך הרבה מלבד האורגזמה...המגע, החיבוק...התשוקה...את כל אילו אי אפשר להשיג באוננות.

ושוב לעינינו...באיזשהו שלב גילתה לי חברה את הסוד. 90% מהנשים אינם גומרות ...בדוק חברותי...ואלו שגומרות אינן גומרות מחדירה. זה בלתי אפשרי מבחינה אנטומית לגמור מחדירה. אתם יכולים לצחוק עלי על שלא ידעתי את הפרט הפשוט הזה לכאורה. אבל מרגע שגיליתי אותו...ועוד כמה פרטים חשובים אחרים...דברים החלו להשתנות. ואני מאמינה שאני נמצאת רק בתחילתו של מסע ארוך אל גילוי המיניות שלי...בגילי המופלג.

בכל מקרה...בן זוגי המדהים...כאשר גיליתי לו את הסוד המביש הזה ...רק חייך...אמר לי שהוא מבין לגמרי וצייד אותי בוויברטור קטן. לא, לא דילדו דמוי זין – אלא יותר ביצה רוטטת שתפקידה לעבוד בדיוק על הדגדגן.

אני חייבת להגיד שבהתחלה קצת היה לי מוזר הקונספט של לשכב לבדי במיטה ...ולהפעיל את המכשיר הזה...אבל לפני כמה ימים חלה פריצת הדרך.

הייתי כהרגלי חרמנית...ובן זוגי נמצא כרגע בחו"ל...והחלטתי באמת להשתמש במכשיר. חשבתי מחשבות מגרות וליטפתי את עצמי...ואז הצמדתי את המכשיר לדגדגן והתחלתי לאונן...ואז קרה מה שקורה לי תמיד כשיש גירוי ישיר ואינטנסיבי על הדגדגן שלי. המקום הסופר רגיש הזה מתחיל לכאוב...כאב שהוא כמעט בלתי נסבל אם ממשיכים לגרות את המקום.

לכל הסאביות שביינכן...יכול להיות שזה ישמע מאוד אטרקטיבי. אבל אני באופן אישי לא באמת אוהבת לסבול. אבל סיקרן אותי למה זה קורה ומה קורה אחרי...והמשכתי...ואז זה הגיע...כמו שתואר...גלים של התכווצות...תחושה מדהימה של אושר ורגיעה שמשתלטת על הגוף...גמרתי...ואז גמרתי שוב...ואז גמרתי שוב...רצף בלתי נגמר של אורגזמות...

אז כן זה קיים – מרחק חנות סקס מאיתנו...האורגזמה הנשית החמקמקה מצאה גם אותי.

Dark Artist​(שולט) - כמה שיותר אביזרים וגיוונים הרי זה משובח :)
לפני 19 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י