בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

עלילות דסדמונה בארץ הבדס"מ

...מי זה קורא לך הלילה - הקשיבי
מי שר בקול אלייך - אל חלונך
מי שם נפשו שתהיי מאושרת
מי ישים יד ויבנה את ביתך

מי ייתן חייו ישימם מתחתיך
מי כעפר לרגלייך יחייה
מי יאהבך עוד מכל אוהביך
מי מכל רוח רעה יצילך
ממעמקים.

עידן רייכל
לפני 19 שנים. 11 בפברואר 2005 בשעה 9:58

הטיסה הייתה מצויינת..הצלחתי להשתכר כהוגן במהלכה...ולשכב לי בנחת על שלושה מושבים. והגעתי לכאן...למקום המוזר הזה שבו חי שטן – העולם השלישי.

וכן...זה בהחלט עולם אחר כאן. שני מעמדות...המעמד העני מאוד, מאוד והמעמד העשיר מאוד, מאוד.

אני בטיסה קוראת לי את ג'וסטין – של המרקיז דה סאד. וחושבת על כל העניין הזה...איך שבסך הכל כסף בעולם הזה הוא כל כך חשוב...או לפחות בעולם הזה של מעמדות. אצלינו, ככה נדמה לי...רוב האוכלוסיה שייכת למעמד הבינוני...לרובינו אין דאגות קיומיות ברמה שאם אין לנו כסף ואנחנו עניים...זה לא נותן לגיטמציה חברתית לאנוס ולרצוח אותנו.

במדינות עולם שלישי – זה הרבה פעמים עדיין כך. כלומר אנו גרים באחוזת חמישה חדרים...עם משרתת (להבדיל משיפחה )...ונהג...בריכת שחיה בחוץ וכולם מתייחסים אלינו כאילו אנחנו אדוני הארץ.

המשרתת שלנו גרה באיזור המשרתים צמוד לבית...מהמטבח יש דלת קטנה וממנה מוביל מסדרון למגורי המשרתים...היא מבשלת לנו ארוחות, מנקה את הבית...מגישה, מפנה...

שטן אומר שאפשר לקנות כאן הכל...שהאנשים יעשו הכל תמורת כסף...סכום שנראה לנו פעוט הוא בשבילם המשכורת החודשית. וזה משנה לגמרי את הפרופורציות.

האמת – אני לא מרגישה לגמרי בנוח עם כל העניין הזה...שטן אומר שמתרגלים מהר.

ולקינוח עוד סיפור על שליטה....מסוג שונה טיפה... אחד מאלו שכתבתי לשטן כשהיינו רחוקים עדיין...


אתה מתקשר אליו מהדרך הביתה. "אני בדרך" אתה אומר לי... כבר יודעת למה אתה מתכוון כשאתה אומר את זה. "תחכי לי" אתה אומר, ספק שואל, ספק מודיע לי. "כן אדוני" אני עונה. ברור לי כבר מה היית רוצה למצוא שאתה נכנס.

אני הולכת לחדר השינה. מורידה את הבגדים. מביאה מהמגירה את כיסוי העיניים ושמה אותו עלי. שמה כרית על הרצפה ומתיישבת על הברכיים, הישבן מובלט לעבר הדלת...משם אתה אמור להיכנס.... מחכה לך...

שומעת את המפתחות בדלת. אתה בבית... שומעת אותך מסתובב בחדרים. למה אתה מחכה... אני חושבת לעצמי, מה אתה מכין לי... כולי כבר רטובה רק מהציפייה הדרוכה הזאת אלייך. משב רוח מהחלון עובר על הישבן החשוף שלי. מתפתה להסיר רק לשניה את כיסוי העיניים ולהביט לעבר הדלת. אתה עומד שם מביט בי."תחזירי מיד את כיסוי העיניים" אתה אומר בקול שקט. אתה מתקרב אלי, כורע לידי. מרגישה את הגוף שלך ליד שלי. "עכשיו... בגלל זה", אתה לוחש לאוזני, "את תחכי הרבה יותר". מרגישה אותך מאחורי גבי קושר את ידי. "זה ילמד אותך לציית" אתה לוחש לי באוזן.

שוב אתה יוצא מהחדר... עכשיו אין לי סיכוי להוריד את כיסוי העיניים גם אם הייתי רוצה. "מה אתה עושה עכשיו... כמה זמן תתן לי לחכות כך. אני מרגישה משהו נעים על פני, נוצה? משהו מלטף אותי. עובר על לחיי על צווארי. על חזי. אני מגורה עכשיו שפתי כמהות לנשיקה שלך. מרגישה אותך על הפטמות שלי. עובר עליהן בעדינות כשהן מזדקפות למגע שלך. ואז אתה אוחז בשתיהן בחוזקה, מושך אותי בעזרתן בעוצמה. אני נשענת עכשיו כנגדך בלי יכולת לזוז. לגמרי לא יציבה. גניחה נפלטת משפתי. "שקט", אתה אומר, אני חושב שמגיעים לך כבר מספיק עונשים היום "אני לא רוצה לשמוע אותך בלי רשות ממני".

"כן אדוני" אני עונה. שומעת אותך פותח את החגורה של מכנסייך. אתה מלטף בעדינות את לחיי השעונה על הירך שלך. מרגישה את קצה הזקפה שלך ומתרוממת מעט כדי לגעת בה בשפתי כאשר אתה מנחית את החגורה בכוח על ישבני המופנה מעט מעלה. אני כובשת אנחה... זה כאב. "לא לזוז" אתה אומר. ממשיך ללטף את פני בידך ואת גבי וישבני עם החגורה. "יפה שלי" אתה לוחש באזני. ידייך מלטפות אותי, מגרות. אצבעותיך שוב על פטמותי... ואני נאבקת בעצמי לא לזוז, לא להוציא קול.

אתה מעמיד אותי שוב על ברכי עכשיו – מרגישה את שתי ידייך על פני. שפתיך מרפרפות על שפתי, יד אחת שלך על הפטמה שלי ואצבע אחת אתה מעביר בתוך החריץ מטפטף הנוזלים שלי. "את רטובה" אני שומעת אותך אומר בסיפוק. "כן" אני ספק אומרת ספק גונחת. "כן מה" אתה שואל כשיד אחת שלך צובטת בעצמה בפיטמה שלי ובידך השנייה אתה מפליק בכוח על הכוס שלי.

"כן אדוני"... אני גונחת... ידך עוזבת את הפיטמה שלי וממשיכה ללטף אותי בעדינות. אני נרגעת טיפה, מתמסרת למגע המלטף שלך על פני, על כתפי, על שדי, אצבעך מרפרפת בעדינות על הדגדגן שלי, לשונך עוברת על שפתי, אתה מנשק אותי ברוך על השפתיים. מפשק אותן בעדינות, מטייל עליהן, אני לא מתאפקת ודוחפת את הלשון שלי לפיך, מנשקת אותך בכל התשוקה שהצטברה בי. אתה נצמד אלי לשניה מנשק אותי בחזרה ואז קורע אותי ממך. "אני מצטערת, אדוני" אני אומרת – כולי מתנשמת. אתה מחבק אותי בשתי ידיך. מנשק בעדינות את מצחי ונעמד על ברכיך לצדי. משעין אותי על זרוע אחת שלך ומלטף את פטמתי. שומעת אותך מניף את החגורה בידך השנייה.

"תספרי" אתה מורה לי. ידך מלטפת עדיין את פטמתי כשאתה מנחית את החגורה על ישבני. "אחת, תודה אדוני". אתה מלטף אותי עם החגורה במקום שרק עכשיו היא נחתה. חופן את הכוס הרטוב שלי ומפליק עליו בכח "שתיים, תודה אדוני". כל הגוף שלי רועד עכשיו, כל כך רוצה אותך כשהחגורה נוחתת שוב, "שלוש, תודה אדוני".

מרגישה את ידיך עוטפות אותי, שפתייך צמודות לצווארי, "מדהימה", אתה לוחש לי באוזן. מלטף את גבי ואת ישבני. מנשק את שפתי, מלטף את כל גופי בשתי ידייך. כל כך רוצה כבר, אבל מכירה אותך כבר מספיק כדי לדעת שאין טעם לבקש. אתה מחבק אותי מאחור, ידייך חובקות אותי. מלטפות את פטמותי. שפתיך על עורפי. אתה אוחז בישבניי, מפסק אותם ומעביר אצבע תוך כדי שאתה מנשק לי את הגב.

כולי צמרמורת כאשר אתה יורד עם הלשון, מעביר אותה על גבי. אני כבר לא יכולה לשלוט בעצמי ופולטת שוב גניחה חנוקה. "ששש..." אתה לוחש באוזני...

יד אחת שלך חופנת את הכוס שלי מלפנים והשניה משחקת בפי הטבעת שלי. הלשון שלך נודדרת על גבי... גולשת למטה אל ישבני, אתה מעביר את הלשון שלך על הישבנים שלי, מעביר אותה בינהם.

עוד גניחה נפלטת מפי. אתה חופן בכח את הכוס שלי מלפנים ומנחית מכה על ישבני. "סליחה אדוני" אני מבקשת ומקבלת בתמורה ליטוף עמוק שמתחיל מקצה הכוס שלי עובר על הדגדגן שלי, נעצר וחופן את פתח הנרתיק , אתה מרטיב את היד שלך במיצי וממשיך אל חור התחת שלי. נועץ רק את קצה האצבע פנימה.

ואז שוב מנחית מכה חזקה על ישבני.

אני כולי מחורמנת עכשיו - רק רוצה להרגיש אותך קרוב... אבל דווקא אז אתה מחליט להתרחק. לא מרגישה אותך... אין לי מושג איפה אתה בחדר או מה אתה מתכנן. אתה כל כך שקט. אני חוששת לפתוח את פי... רוצה רק להרגיש אותך קרוב.

אין לי מושג כמה זמן אני כבר יושבת ככה.

מחכה לך. כמהה למגע שלך. אתה נוגע בעדינות בלחי שלי. עובר על שפתי... על מצחי. אני מתרוממת עוד כדי להרגיש אותך קרוב יותר.

יד אחת שלך מלטפת שוב את הפטמה שלי ואז חוזרת לפני. ידיך אוחזות בסנטרי כאשר אתה מחדיר את הזין שלך לפי.

אני לוקחת את כולו, מכניסה אותו הכי עמוק שאני יכולה מנסה לשאוב אותך לתוכי. ידך אוחזות בשתי פטמותי... מלטפות ואז מושכות אותן למעלה כשאתה מחדיר את עצמך עמוק יותר לתוך פי.

אני מלקקת אותך, מעבירה את לשוני על החריץ של הזין שלך...

ואתה חודר אלי שוב, שוב ושוב מזיין לי את הפה בכח, ידייך צובטות את פטמותי... אני מרגישה איך אני מטפטפת על הרצפה ואז אתה נסוג לאחור.

"אל תזוזי" אתה מצווה עלי. אתה חוזר תוך שניה ודוחף שוב את הזין שלך עמוק לפי - אני שואבת אותך בכל כוחי. מרגישה את ידיך על שדי מלטפות את פטומתי ואז... צביטה בפטמה הימנית... זה כואב...

אטבי כביסה אני חושבת לעצמי ומחדירה את הזין שלך שוב לתוך פי. ידך מלטפת את השד השני שלי... עכשיו אני יודעת כבר למה לצפות... ושוב כאב חד ואני שוב דוחפת את הזין שלך עמוק לתוך פי - שואבת אותך אלי.

היד שלך אוחזת בעורפי מכוונת את ראשי. שומעת אותך גונח מעלי... אתה אוחז באצבעותיך באטבי הכביסה... ומושך בעדינות.

אני נצמדת לירכייך... מנסה לקרב אותך כמה שיתר קרוב אלי.

מרגישה אותך מתקרב... ומכניסה אותך עוד יותר, מנסה להלחם ברפלקס ההקאה ולא מותרת על עוד מילמטר של הזין שלך בגרון שלי.
מרגישה אותך, את הזין שלך בפי, את הגודל שלו בשיאו... יודעת שאתה קרוב מאוד עכשיו... ואז... אתה שולף אותו החוצה בפתאומיות. אוחז בכתפי ומוריד אותי אל הרצפה.

ידי עדיין קשורות מאחור גבי ולחיי שעונה על הרצפה. אתה מסתובב מאחורי מפליק לי בכח על הכוס וחודר לישבני הרטוב.

יד אחת שלך על כתפי והיד השניה חובטת בישבני.

אוהבת להרגיש אותך נחבט באחורי. שומעת אותך גונח. אתה אוחז בכוח באגן שלי ומזיין אותי עד שאתה גומר בתוך התחת שלי.

מרגישה את המשקל שלך על גבי כשאתה מנשק לי את העורף ומוריד את הכיסוי מעייני. הזין שלך מתרפה לאיטו בתוך הישבן שלי, ידייך עוברות בעדינות על גופי, מלטפות, מרגיעות אותי.

אתה פורם בעדינות את הקשרים על ידיי, מסיר ממני את כיסוי העיניים ומחבק אותי.

"מדהימה" אתה לוחש באוזן שלי ומעביר עליה את הלשון. אנחנו קמים ביחד. אתה מוריד את המכנסיים ונשאר מולי בתחתוני בוקסר ובחולצה. אני מסתובבת אליך וכך אנחנו עומדים חבוקים בעמידה. מעבירה את הידיים שלי עלייך. אני אוהבת את זה שאתה קושר אותי אבל התגעגעתי ללטף אותך בכל הסשן הארוך הזה.

התגעגעתי למגע של עורך באצבעותיי. מנשקת אותך על הצוואר ונצמדת אלייך. כל כך נעים לחבק אותך. אני מרגישה שוב תנועה מתחת לתחתונים שלך. אני רוצה להפשיט אותך כבר אבל הפוזיציה הזו שבה אני עירומה ואתה לבוש די מחרמנת...אז אני מחליטה להמתין עם זה עוד קצת. ממשיכה להעביר עליך ידיים, מעל הבגדים וידייך מגיבות בהתאם. מלטפות את הגב שלי בעדינות. דומה שהזיון החזק של מיקודם סחט ממך את כל האגרסיות. כולך עדין ורך עכשיו. מי היה מאמין שאותה יד שהצליפה בי היא עכשיו זו המלטפת אותי בכל כך הרבה עדינות. ידי חופנות את פניך ואני מנשקת אותך על השפתיים. מעבירה את הלשון שלי על השפה העליונה שלך. אתה נצמד אלי. ואנחנו מתנשקים נשיקה ארוכה, עמוקה. שפתיים לשפתיים לשון ללשון.

אני אוחזת בידך, מובילה אותך אל הסלון. אנחנו מתיישבים ביחד על הספה הנוחה. כפות רגלי על הירך שלך.ידיך מעסות אותן בעדינות. אני מתרווחת לאחור נהנית מהמגע שלך. אתה יודע בדיוק איפה ללחוץ. לוקח את כף רגלי בידיים החזקות שלך. מעסה כל אצבע בנפרד. עיני נעצמות בתענוג. אתה עובר לטפל בכף רגלי השניה. ואני מרגישה את הזין שלך שוב מתקשה כנגד כף רגלי הצמודה אליו. אני מלטפת אותו בעדינות בעזרת כף הרגל ושומעת אותך גונח בהנאה כאשר אני מצמידה את כל כף הרגל שלי אל הזין שלך ולחוצת אותו בעדינות...לא חזק מדי, אך בעצמה.

אתה אוחז בכף רגלי בשתי כפות ידיך ומקרב אותה אל פיך. מוצץ את האצבעות שלי אחת, אחת
מעביר את הלשון שלך בין אצבעות רגלי. בעודך אוחז בכף הרגל שלי אתה קם מהספה וכורע מולי על השטיח מכניס את כל אצבעות כף הרגל שלי לתוך פיך...ידך נשלחת גבוהה יותר ללטף את פנים הירך שלי. אתה עובר לרגל השניה. מלקק, מעשה...אני מסתכלת עליך מלמעלה. נהנית לראות אותך כל כך שקוע בכפות הרגליים שלי. הזיקפה שלך גלויה בתוך תחתוני הבוקסר.

אני מלטפת את ראשך, מרימה את פניך אלי. אוחזת בראשך בשתי ידי ומנשקת אותך על השפתיים. אני יורדת מהספה. אתה עדיין למרגלותיי. מחבקת לך את הראש ומושיטה אלייך יד. בלי מילים אני לוקחת אותך ביד אל חדר השינה.

אתה ניגש אל המיטה. אני מתייצבת ליד הדלת. "בוא הנה" אני אומרת לך. אני סוגרת את הדלת מאחורינו. אתה מתקרב אלי. אני מורידה ממך את החולצה ואת התחתונים. ומחבקת אותך עכשיו גוף לגוף. חיבוק ארוך חזק. השפתיים שלנו נפגשות שוב לנשיקה ארוכה. הידיים שלי מלטפות את גופך מאחורה, חולפות לאט על ישבניך ואז חופנות אותם ומצמידות אותך אלי. הזין שלך צמוד לכוס שלי מתחכך בו.

אני אוחזת חזק בכתפייך ומסובבת אותך לעבר הדלת. אוחזת בכפות ידייך , מרימה אותן מעל ראשך, ומצמידה אותן לדלת. "עצום את העניים ואל תזוז אני לוחשת באוזנך". מסתכלת עליך במשך דקה ארוכה. גבך מופנה אלי כולך דרוך מציפייה. אני שמה עליך את כיסוי העיניים. מחבקת אותך מאחור ונצמדת אלייך. מפסקת בעזרת רגלי את רגליך לפיסוק רחב. מלטפת אותך לאט. את הכתפיים, הצוואר, הגב, מעבירה שוב את ידי על הזין הזקור שלך...ידי יורדת במורד גופך אל ישבנך. אני עוצרת לשניה משמנת את ידי ומחדירה אצבע עמוק לתוך פי הטבעת שלך. אתה גונח, ידי השניה עולה ויורדת על הזין שלך.

אתה לגמרי בידי כעט, מתמסר טוטאלית לתחושות שלך...עוד אצבע נדחפת לישבנך. אתה כאילו מושיט אותו לעברי להעמיק את החדירה. אתה קרוב לגמור, אני יודעת, מרגישה את הרעד שעובר לך בגוף, את התנועות שנעשות אינטנסיביות יותר ויותר. אין סיכוי שאני נותנת לך לגמור עכשיו...רק התחלתי איתך...אני מורידה את היד מהזין שלך ודוחפת עוד אצבע בכח לעומק התחת שלך, מוצאת את נקודת הג'י שלך ומשחקת בה באצבעותיי.

ידך נשלחת כמעט מאיליה, מגששת באפילה, להחזיר את ידי אל הזין שלך. אני אוחזת בפרק ידך, ומצמידה אותך שוב לקיר. "על זה אתה תיענש , מתוק שלי" אני לוחשת לך באוזן. אתה גונח באכזבה כשאני שולפת את אצבעותיי מישבנך. שוב אני משאירה אותך לחכות. "שלא תעז לזו" אני מזהירה אותך.

אחרי מה שנדמה לך כנצח אתה מרגיש את נוכחותי מאחוריך, מעבירה ידיים על גבך, על ישבניך , על החור המורחב והפתוח של הישבן שלך. אני אוחזת בפלאג, מפסקת את ישבניך ודוחפת אותו עמוק. אתה גונח בהפתעה כשאני מוציאה ומחדירה אותו שוב, ובכל פעם עמוק יותר, עד שהוא יושב עמוק, עמוק בפנים. אני אוחזת חזק בזין שלך ובידי הפנויה אני תופסת בסרגל פלסטיק מניפה אותו ומנחיתה אותו בכח על ישבנך. ידי לא עוזבת את הזין שלך כשאני מנחיתה עוד מכה...ישר על הפלאג הנעוץ בישבנך.

אני משמנת שוב את היד האוחזת בזין שלך ועם היד השניה אני מצליפה בישבנייך, פעם ימין, פעם שמאל ואז עוד מכה חזקה על הפלאג, דוחפת אותו חזק פנימה ומוציאה קריאה ספק של כאב, ספק של תענוג מפיך.

יודעת שאתה עכשיו חרמן בטירוף , מרגישה אותך...יודעת שאתה על סף איבוד החושים. אני מצליפה עם הסרגל בכח על הזין שלך ושוב על הפלאג. מנשקת את גבך ומעבירה לשון מהעורף שלך במורד גבך, עוברת על הפלאג וממשיכה אל בין רגלייך. עוברת בלשוני על הביצים שלך כשאני נכנסת בינך ובית הדלת. מעבירה את לשוני בליקוק ארוך על הזין שלך , וממשיכה אל עבר החזה. נעצרת בשפתיים שלך מעבירה עליהם את הלשון שלי ומחדירה אותה לאט לפיך. יד אחת שלי חופנת את ישבנך וביד השנייה שלי תופסת בזין שלך, מושכת אותך קרוב יותר אלי.

ידי עוברות אל כתפיך ומורידות אותך למטה, אל השטיח. אני מפשקת את רגלי מעלייך. אתה מרגיש את החום שלי. לשונך עוברת על ירכי, מחפשת את הכוס שלי...ומוצאת אותו בקלות. אתה כבר מכיר את המקום הזה כל כך טוב שאני יודעת שלא תהיה לך בעיה להתמצא בו גם בלי לראות. לשונך מרפרפת על השפתיים שלי, גורמת לרגלי לרעוד. וממשיכה לאט, לאט פנימה אל עומק הכוס שלי. אתה שולח יד למעלה לעזור ללשון ... ומחדיר אצבע עמוק לתוכי. הלשון שלך ממשיכה לטייל על הדגדגן שלי...אני כמעט קורסת עליך מרוב תענוג.

מתיישבת עליך ומחדירה את הזין שלך לכוס שלי. הפלאג עדיין נעוץ בישבנך, מגביר את הגירוי שלך. אני תולשת ממך את כיסוי העיניים. מובילה את ידך אל דגדגני ורוכבת על הזין שלך במהירות. ולא מפסיקה עד ששנינו משתרעים באפיסת כוחות זו על זה.

אתה מחבק אותי חזק ואני נצמדת אלייך. אני מעבירה ידיים על הגוף שלך, ואתה מחזיר לי ליטופים. לא רוצה להפסיק ללטף אותך אף פעם


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י