בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

עלילות דסדמונה בארץ הבדס"מ

...מי זה קורא לך הלילה - הקשיבי
מי שר בקול אלייך - אל חלונך
מי שם נפשו שתהיי מאושרת
מי ישים יד ויבנה את ביתך

מי ייתן חייו ישימם מתחתיך
מי כעפר לרגלייך יחייה
מי יאהבך עוד מכל אוהביך
מי מכל רוח רעה יצילך
ממעמקים.

עידן רייכל
לפני 19 שנים. 13 במרץ 2005 בשעה 20:20

הימים עוברים…וכבר המון זמן שלא כתבתי לבלוג. אמנם חוויות בדס"מיות או אולי בעיקר דיונים בדס"מים יש לנו הרבה…אבל לא ממש משהו לכתוב עליו הביתה. האמת, יצאנו לחופשה – חופשה בארצנו הקטנטונת. בהתחלה חשבנו להגיע לערב המייל-דום שאורגן ע"י טיצ'ר…ושוב…אני לא בדיוק שיפחה ושטן הוא לא בדיוק מאסטר…אבל זה לא מה שימנע מאיתנו לבוא. לצורך האירוע התחייבתי להיות שפחה לערב ושטן התחייב לא למכור אותי לאף אחד…בסך הכל זו הייתה יכולה להיות חוויה , רק שהכל התפקשש כש… שטן הבין שיש דרס קוד.

"אני לא הולך למקום שבו יקראו לי מאסטר...אבל אני אצטרך להיות כנוע לקוד לבוש" הייתה התגובה של אדוני האהוב. ועוד אמר שטן..."אני לא מתלבש ככה. ולא אתחפש בגלל שמישהו אמר לי לעשות כך".
ניסיונות השכנוע שלי לא צלחו. האמת שבדיוק באותו יום הוא חזר מחו"ל...כמה שעות לפני הערב המדובר. וגם אם היינו רוצים לא היה ממש זמן להתארגן על לבוש מתאים (הוא באמת לא מתלבש ככה, למרות שאני בטוחה שבמקום העבודה שלו היו שמחים אם הוא היה) אז נשארנו לנו בבית והעברנו את הזמן באמת בנעימים במסיבת סאדו-מאזו פרטית – רק לשנינו.
שבועיים הוא נשאר כאן...ואני נשארת עוד שבוע ...רק לסגור עניינים אחרונים, לקפל את כל מה שעוד לא קופל...לפני שאני נוסעת מכאן לתקופה קצת יותר ארוכה. יש כבר עבודה שנשמעת לי מרתקת...שם בגולה...ותמיד חלמתי לגור תקופה במקום אחר...אז הנה זו כנראה ההזדמנות שלי. גם אהבה, גם פרנסה, גם חוף ים טרופי עם עצי דקלים ומנגו ואננס...מי צריך יותר.
...ולהמשך התיאור של חופשתנו המקסימה. ביום שלישי שלאחר מכן ניסנו שוב ללא הצלחה להגיע למועדון...אבל...לשטן כאב הראש...ולי סתם לא היה חשק לצאת מהבית והתאפצנו לנו לערב כירבולים מול הטלבזיה...ואז הגיע היום שלנו...יום חמישי...הזדמנות אחרונה או כלום.
אני אקדים ואמר שבחופשה האחרונה של שטן הגענו פעם אחת למועדון...וקרה דבר מוזר מאוד...
לי יצא כבר להיות די הרבה פעמים במועדון הדנג'ן...הידוע לשמצה (או שלא)...וצברתי לי (כך לפחות היה נדמה לי) די הרבה מכרים וחברים שנמצאים עמוק בתוך הסצנה...ובאותו ערב, באופן מוזר...כמעט אף אחד לא היה שם. אך באופן מוזר עוד יותר...הסתבר ששטן לא ממש ידע...אבל גם לו יש חברים , שאולי לא יודו בזה בראש חוצות, אך נמצאים גם הם אי שם בארץ הבדס"מ...הופ יצא חרוז...
בילינו במועדון מוקפים בחבריו הטובים של שטן ובבנות זוגן...וכמובן שנהנו מאוד...
ביום חמישי בלילה היו כל מכרי במועדון...אלו כוללים גם כמה אקסים שכבר דובר עליהם בבלוג זה...וגם חברים אחרים שיצא לי לפגוש פה ושם...ואני בטוחה שגם המון פרצופים שלא היו ממש מוכרים לי אבל שיצא לי להחליף איתם מילה או שתיים בצ'אט...בתקופות קצת יותר פעילות.
זכיתי להחזיק זין קשור בחבל שהגישה לי אחת המלכות (חברה טובה של שטן)...ולהשתעשע במספר הלא מבוטל של גברים שניגשו אלי בעשר הדקות שלקח לי להביא שתייה לי ולאדוני מהבר.
בסך הכל היה נעים...עד שבשלב מסוים התחלנו שנינו להשתעמם מפיצוץ האוכלוסין של המועדון וחתכנו לאירוע קצת יותר אינטימי שהתרחש בדירתו הפרטית של שטן...שעליו אולי אפרט בהזדמנות אחרת..אני מבטיחה שיהיה הרבה יותר מעניין מהפוסט הנ"ל...


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י